Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näytätkö sinä tältä 42vuotiaana? maajussin morsian ehd.

Vierailija
20.02.2010 |

no tässä jo lukee että onkin jo 43. tuli tuosta yhdetä ketjusta puhe, tehdäänpä nyt oma aloitus tähän.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/maajussille_morsia…

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maajussi, jota tämä mummo tavoittelee on ns. out of her league.

Vierailija
42/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

55...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua tuo paperien kysymisestä käytettävä mantra kaveripiirissä. Eivät silti kyllä nuorilta näytä. Alkossa kysyvät nyt välillä ihan eläkeläisiltäkin papereita, en itse ota sitä minään "imarteluna".

mut ärsyttää kun mun mies on nuorempi, siis vuoden, ja siltä ei kysytä ja mä perässä niin kysytään?

kerran ne kysy mun paperei, että mun mies(joka maksoi) ei sit saa antaa alaikäselle noita juomia!

mut tämä papreiden hokeminen tosiaan kuulostaa pikkutyttelin jutuilta =)

mun sisko ei uskonu tätä että vielä kysytään ja ehdin jo maksaan kun myyjä sanoi että vilautas viel paprui että jäi vaivaamaan. ja me ei edes puhuttu mitään eikä tirskuttu tms. että yritä ukko nyt.

mut voi olla että 42v multa kukaan ei kysy enää mitään.

Vierailija
44/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sitä ja äiti tätä! Entäs, jos tulette siihen isoisoäitiinne isän puolelta, joka oli jo 30-vuotiaana 90-vuotiaan näköinen. Älkää arvoiko ihmisiä noin pahasti. Todella kypsymättömiä ja pinnallsia olette, saisitte mennä itsenne.

Vierailija
45/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun isoäiti on 75v. ja takuulla nuoremman näköinen kuin tämä.

Vierailija
46/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan morsianehdokas näyttää kutienkin onneksi valoisalta ja reippaalta ihmiseltä.

Vierailija
47/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jounin äidiltä ja miehelleni sanoinkin että jättäis nyt ton äitinsä valitsematta:) ja niinhän se mies teki. näyttää vanhemmalta kuin mun äiti joka on yli 70v

Vierailija
48/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnattomasti, kun ihmiset olivat käyneet kirjoittamassa MTV3 Maajussille-sivuille Teijalle kommentteja "Olet mahtava ja löydät rakkauden" "Miksei Jouni valinnut sinua, se on hänen oma mokansa" ja muuta.. ihan kuin olisivat tarkoittaneet sitä. ehkä jotkut ovatkin, mutta niistä paistaa kauhea tekopyhyys...

Vierailija
49/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAI OU MAI WAT A SWEET ÄÄS, MII LAIK IT.

Olin että .. ööö öö nolo.

Vierailija
50/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan perusteella sanoisin yli 70 vuotiaaksi.

Juuri 60v täyttänyt äitinikin on nuoremman näköinen, 72 vuotias kummitätinikin on nuoremman näköinen.

Melkein vois sanoa, et 90 v mummonikin on nuoremman näköinen kuin tämä ihminen. Mummolla ei ryppyistä kurttuista naamaa, mutamia syvenpiä uurteita vaan. Mummomi oli 60v tosi nuoren näköinen, nuoremman kuin äitini nyt.