Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkikö se maajussi eilen sen vuoksi, että potentiaalinen nainen

Vierailija
20.02.2010 |

oli niin ruma.. ja oliko jotenkin vammainenkin tms?

En muuten tiedä, miksi purskahti itkuun parin sekunnin keskustelun jälkeen ja kertoi pitäneensä tätä potentiaalisimpana. Kamalaa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen jutut olivat aika epätoivoisia ja hiukan liian innokkaita. Pelästytti varmaan miehen...Tämä on vain mun mielipide..

Eiköhän syy ollut se, että naisella oli lievää liikkumisrajoitteisuutta, ja se pisti Juhan aiemmat mielikuvat uuteen valoon. Järkyttyi vain, että nainen ei olekaan "täydellinen".

Surullista, koska varmasti olisi saanut ihanan kumppanin itselleen tuosta naisesta, ja kauniimpikin oli kuin ne muut.

Vierailija
42/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen 23 ja minulla on jo mm. syviä, selkeitä uurteita otsallani. Syytä en tiedä, ei auta rasvaukset eikä meikki. Harmittaa kun täällä aina haukutaan "ikäistään vanhemman näköisiä" naisia, sillä monet eivät voi ulkonäölleen paljoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaatisi mieheltä naisen aivoja, joten en pitänyt todennäköisenä.

Itse vain aattelisin, että ei kai sitä ensimmäisenä tarjouduta tulemaan vaimoksi. Hän aika hätäisesti selitti, että haluaa mielummin maajussin kuin olla yksinäinen Helsingissä. Epätoivoisuuden näyttäminen voi saada toisen vaivautuneeksi..

Vierailija
44/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin naiset, joista tässä puhutaan olivat yleisesti enemmänkin Omituisia kuin rumia ja tässä puhutaan siitä, mitä ne ei-mitenkään-nerot maajussit heistä ajattelivat. Ei täällä mielestäni kukaan itse näitä naisia ole haukkunut.

Mutta olen 23 ja minulla on jo mm. syviä, selkeitä uurteita otsallani. Syytä en tiedä, ei auta rasvaukset eikä meikki. Harmittaa kun täällä aina haukutaan "ikäistään vanhemman näköisiä" naisia, sillä monet eivät voi ulkonäölleen paljoakaan.

Vierailija
45/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää keneen tässä on viitattu ikäistään vanhempina,ei ole olleet muutaman uurteen tmv naisia. Vilkaisitko edes sitä "mummonaisen" linkkiä??

Ja sitten se,että voi olla ryppyjä,voi olla ikää ihossa näkyvillä tmv,mutta silti voi koittaa näyttää ikäiseltään. Siis aikuiselta,mutta tyylikkäältä,jopa pieni&pyöreä nainen. Luulisi,että tv-ohjelmaa varten koittaisi edes.

Tällä mummelilla oli mummovaatteet,mummohiukset,mutta pahinta oli se mummohabitus!!! Se ei todellakaan ollut ikästään vanhemman NÄKÖINEN. Se oli valehdellut.

Vierailija
46/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa vielä uusinta, kun meni vähän ohi...

Vierailija
47/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi sen takia itkeä, kun joutui mukavan naisen pudottamaan. Oli odottanut ilmeisesti enemmänkin, mutta kemiat ei tainneet miehen puolelta ainakaan kohdata.

Vierailija
48/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näytti kyllä paljon ikäistään vanhemmalta.

Muutenkin jäin miettimään, että kukahan pareista päätyi kihloihin asti. Muistelen lukeneeni, että joku pareista kihlautuu.

Vierailija
49/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yks mamma oli vasta 42v! teki pahaa kun sitä itketti kun sitä ei valikoitu.

niin mitäköhän sitä miestä itketti?

se muija olis voinu ollakkin ok, mut kamala sanoa että se suu pilasi paljon.

Vierailija
50/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olivat tulleet puhelimessa/kirjeessä yms toimeen hyvin, niin sehän on sitten vain ulkonäkö. Ja insinööri itse asiassa vahvitsaa teoriaani, jotain omituista siinä naisessa oli - puhetavassa ja käyttäytymisessä.

Mutta että joku itkemään rupeaa treffikumppanin rumuutta!!

Taisi sen takia itkeä, kun joutui mukavan naisen pudottamaan. Oli odottanut ilmeisesti enemmänkin, mutta kemiat ei tainneet miehen puolelta ainakaan kohdata.

Vierailija
51/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hormoneja. Joku voi sykähdyttää, vaikkei ulkonäkö se hurmaavin olisikaan. Ehkä se nainen ei sykähdyttänyt tätä miestä ja jos odotukset olivat miehellä korkealla niin kait se on ymmärrettävää, että joku saattaa pillahtaa pettymyksestä itkuunkin. Herkkä se mies ainakin on.

Vierailija
52/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jollain tavalla vammaisen (onko se oikea sana) näköisiä. Esim. ihmiset, joilla on lapsesta asti reuma, ovat monesti sellaisia, että pää pystyy suhteessa muuta vartaloa isompana.

Esim. tämä hyvä näyttelijä, nuori poika, kärsii jostain sellaisesta: http://www.imdb.com/name/nm2557831/

se yks mamma oli vasta 42v! teki pahaa kun sitä itketti kun sitä ei valikoitu.

niin mitäköhän sitä miestä itketti?

se muija olis voinu ollakkin ok, mut kamala sanoa että se suu pilasi paljon.

Vierailija
53/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rooli voi olla noin pari promillea, mutta jos miettii, että suuri osa tapaa toisensa baarissa niin miten ihmeessä sinä haistat toisen siellä... Eli - mis alkoi itkemään, kun nainen haisi ikävälle?

vaan hormoneja. Joku voi sykähdyttää, vaikkei ulkonäkö se hurmaavin olisikaan. Ehkä se nainen ei sykähdyttänyt tätä miestä ja jos odotukset olivat miehellä korkealla niin kait se on ymmärrettävää, että joku saattaa pillahtaa pettymyksestä itkuunkin. Herkkä se mies ainakin on.

Vierailija
54/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ylipäätään vaikea tilanne kun tiesi että jonkun naisista joutuisi tiputtamaan.

Vierailija
55/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin aiemmin, että se tumma ja vähemmän kaunis, ekana haastateltu nainen oli ollut sen suosikki. Ihmettelin kyllä myös miksei se ottanut tätä viimeistä insinööriä, sehän oli ihan viehättävän näköinenkin.

Vierailija
56/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkissä oleva poika on kyllä down-lapsi. En löytänyt samoja piirteitä yhdestäkään morsiamesta. En tosin tiedän, kenestä te puhutte, kunnen jaksoa katsonut kuin vilaukselta (laittakaa kuva?) mutta silloin ei silmiin kyllä osunut.

Mutta kovin kaikki naiset tuntuivat olevan muuten ikäistään vanhemman näköisiä, ja hölmön näköisiä hampaita heillä oli. Oikeastaan kaikki kokelaat, myös miehet, vaikuttivat jotenkin reppanoilta..