Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkikö se maajussi eilen sen vuoksi, että potentiaalinen nainen

Vierailija
20.02.2010 |

oli niin ruma.. ja oliko jotenkin vammainenkin tms?

En muuten tiedä, miksi purskahti itkuun parin sekunnin keskustelun jälkeen ja kertoi pitäneensä tätä potentiaalisimpana. Kamalaa.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin kyllä kaikentietävien, röyhkeiden ja itsekeskeisten mammojen palstaa, tietäisikö kukaan miten löydän sen?

Vierailija
22/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harvemmin autistitkaan yliopistossa pärjää.

Autistithan ovat matemaattisesti älykkäitä usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vaikuttaa juuri lihaksistoon eli ilmeisiin, kävelyyn jne. Ei älyyn. Oma proffa yliopistossa oli todella älykäs ja lahjakas mutta lenkuttaminen kävellessä, ilmeily ja pakkoliikkeet kertoivat cp-vammasta. Ajattelin vain tuota seisomistyyliä, että jotain samaa on kuin proffassani.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/maajussille_morsia…

Vierailija
24/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nättihän se nainen oli suu kiinni.

Vierailija
25/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella habituksella ei niin kauheasti kannattaisi etsiä mitään mallikaunotarta.

Vierailija
26/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavan oloinen mies, sais varmaan nätimmänkin naisen.

Vierailija
27/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän perukoulun käynyt kolmekymppinen, joka näyttää viiskymppiseltä.

Tuollaisia vanhoja poikia on Suomen maaseutu väärällään.

Ihan mukavan oloinen mies, sais varmaan nätimmänkin naisen.

Vierailija
28/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei,en ole erikoislääkäri,ihan tavallinen vammaishoitaja joka tehnyt töitä niin downin,cp-vammaisten (eriasteisten) kuin autistien kanssa. Ja MINUN henk.koht silmään osui tässä naisessa muutama piirre joka voisi sopia CP-vammaan. Ja lisäksi jossain luki,että hänellä on lievä liikuntarajoite JA tuossa linkin kuvassa (viimeisin) hän seisoo niin,että voisi siis hyvinkin olla CP-vamma kyseessä.

Ja miten niin nätti suu kiinni??? Sillä oli ihan nätti hymy ja puhuessakin oli NÄTTI. ERINLAINEN mutta nätti.

15

Vierailija
29/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monta asiaa/ihmistä?

Tää oli alunperin keskustelua Juhasta ja siitä kun hän itki tavattuaan sen punatukkaisen cp-vammaisen?

Ilmeisesti oli kirjeen perusteella/puhelimessa potentiaalisin ehdokas mutta pettyi sitten hänet nähdessään.

Oiskohan sitten ollut tuon vamman takia...

Toinen kenestä puhuttiin oli Jounin morsian ehdokas.

42v nainen. Jouni ei ilmeisesti ollut nähnyt hänen kuvaa aiemmin?

Vierailija
30/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen jutut olivat aika epätoivoisia ja hiukan liian innokkaita. Pelästytti varmaan miehen...Tämä on vain mun mielipide..

Vierailija
31/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanko oikeasti se yks nainen oli 42? Olipa vanhaa tekoa. Hänkin vaikutti vähän erilaiselta, samoin kuin se kokki Maarit (?), jonka Jouni valitsi.

Vierailija
32/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näytti mielestäni noin 60-vuotiaalta. Ulkonäön puolesta olisi voinut olla maajussin äiti.

Itse työskentelen vammaisten parissa ja kieltämättä naisessa oli piirteitä jotka pani miettimään että onko jotain ongelmia.

Vierailija
33/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseni ei koskenut sitä saako/onko vammaisella oikeus olla tässä ohjelmassa ja muuta soopaa, mihin tämä keskustelu meni.

Pohdin vaan, että siksikö se mies alkoi itkeä, että se nainen oli - ainakin minun mielestäni - silmiinpistävän omituinen, ainakin perus juntin maajussin kriteereillä.

Vai keksiikö joku muita syitä tähän tunnepurkaukseen?

Vierailija
34/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punatukkainen viimeinen Juhan tapaamisessa käynyt?

Vierailija
35/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain aattelisin, että ei kai sitä ensimmäisenä tarjouduta tulemaan vaimoksi. Hän aika hätäisesti selitti, että haluaa mielummin maajussin kuin olla yksinäinen Helsingissä. Epätoivoisuuden näyttäminen voi saada toisen vaivautuneeksi..

Vierailija
36/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lopun valintatilanne oli jotenkin nöyryyttävä, yks jätettiin istumaan ja siinä rivissä muut mullotti.

Vierailija
37/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näytti mielestäni noin 60-vuotiaalta. Ulkonäön puolesta olisi voinut olla maajussin äiti.

Itse työskentelen vammaisten parissa ja kieltämättä naisessa oli piirteitä jotka pani miettimään että onko jotain ongelmia.

Vierailija
38/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain aattelisin, että ei kai sitä ensimmäisenä tarjouduta tulemaan vaimoksi. Hän aika hätäisesti selitti, että haluaa mielummin maajussin kuin olla yksinäinen Helsingissä. Epätoivoisuuden näyttäminen voi saada toisen vaivautuneeksi..

ei epätoivoa...

Vierailija
39/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi. Mua niin säälitti se 42v nainen kun se varmaan 2 kertaa ennen lopullista valintaa ilmoitti että pettyy katkerasti jos ei pääse jatkoon. lopussahan siltä itku pääsi.

Toivotaan että löytää jostakin kaltaisensa.

se lopun valintatilanne oli jotenkin nöyryyttävä, yks jätettiin istumaan ja siinä rivissä muut mullotti.

Vierailija
40/56 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ohjelmaa seurannut, eikä tarvitsekkaan, kun onneksi täällä on oikeen sisäpiirin tietoja maajusseista ja morsianmista :).