Olen kyllä kateellinen Sirpa Selänteelle!
Kommentit (78)
Tosin, eipä ole Sirpallakaan puhtaita jauhoja pussisa tuon uskollisuuden osalta.
Oletko perhetuttu, vai mistä tuo fakta kumpuaa? Ihan mielenkiinnosta vaan! :)
Ei ap kuitenkaan
Teemun tilin saldolla, ammattitaidoilla ja ulkonäöllä ei kyllä se uskottomuus pahemmin haittaisi! :D
Ap
ainakin minua ja muutamaa kaveriani kyseinen herra kovasti yritti sänkyynsä saada... Ei onnistunut tosin =).
Tosi kuuma? NOT!
että moni väittää että Teemu pettää mutta koskaan ei minkäänlaisia todisteita ole näyttää. Ei valokuvaa tms.
julkkismies (jos yhtään ulkoisia avuja, aina ei tarvirta niitäkään...) halutaan saada kiikkiin, koska automaattisesti uskotaan julkkisten moraalin olevan erilainen riippumatta heidän julkisuutensa syistä. Tottakai moni onkin uskoton, mutta kumma tarve tälläkin palstalla on kehua julkkissuhteilla. Luulin, että on teinien juttu haluta julkkikseksi/pitää julkkista erityisenä.
Ja jännä juttu, että ikinä en ole Seiskasta tmv 'roskalehdestä' mitään tuollaista lukenut, vaikka ne nyt saattavat ilman mitään faktaakin moisia kirjoitella...
Vai onko ollut lehdissä, en tosiaan itse ole ainakaan ikinä nähnyt ja nuo nyt ovat kohtuu kauan yhdessä olleet...?
että moni väittää että Teemu pettää mutta koskaan ei minkäänlaisia todisteita ole näyttää. Ei valokuvaa tms.
ja loistava pelaaja, jonka äsken Saksa-ottelussa tekemä ennätys pääsi heti maailmalla otsikoihin:
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2010/02/20/AR20100…
..lieneekö Selänteillä joku mahtitoimittaja suojelijana? Eli heistä tehdään tasaisesti perheonnemme kukoistaa -juttuja tms. ja vastapainoksi painetaan nämä likaiset jutut villaisella?
Toisaalta, jos Teemu harrastaa vain yhdenyön panoja niin eipä niistä kovin raflaavaa juttua saa - sivusuhde sen sijaan pääsisi varmasti etusivulle.
joiden sekoiluista ja törttöilyistä ei kirjoiteta koskaan halaistua sanaa.
Tämä johtuu siitä, että he ovat ns. toimittajien suosiossa tai suoranaisesti kavereita ja näin ei toimittajatkaan viitsi sotkea välejään kirjoittamalla henkilölle epämieluisia juttuja lehtiin.
kaiken kaikilta lehdiltä ja toimittajilta. Suomessa on kyllä toimittajia ja lehtiä, jotka ilomielin kirjoittaisivat Selänteen väitetyistä salasuhteista.
ne suomalaiset toimittajat saisivat tietää jonkun suomalaisen touhuista jossain Kaliforniassa? Sitäpaitsi kyllähän tuo Tiger Woodskin ehti touhuta varsin pitkään ja erityisemmin jälkiä peittelemättä, ennen kuin lehdistö siitä kirjoitti. Ja jos mä oisin julkkis ja pettäisin, niin en todellakaan tekisi sitä niin, että avoimesti kähmisin jotakuta, tai menisin sen kanssa yhtäaikaa hotelliin tai muuta tyhmää.
Hän on kuitenkin kohtuu kuuluisa tuolla Yhdysvalloissakin, että kyllä hänen suhteensa sielläkin jonkin verran palstatilaa saisi.
Onko Teemu kaikkien Jenkkitoimittajienkin kaveri?
Voit siitä laskea kauan ovat olleet yhdessä. Joku täällä tiesi kertoa, että "Teemu on pettänyt alusta asti ja tämä on fakta".
Tiger Woods meni naimisiin -04, eli hän ei nyt ihan niin kauaa ehtinyt pettämään...
Jos Teemu olisi paneskellut ympäriinsä 14 vuotta (+ se mitä ne seurusteli ennen naimisiin menoa?), niin kyllä nyt joku salarakas olisi tullut julkisuuteen rahan toivossa/ joku nähnyt jotain...
Vai?
Syötävän suloinen, miehekäs, raamikas, poikamainen ja kertakaikkisen komea..
jos on halukas jakamaan miehensä muiden kanssa, niin sietää olla kateellinen. En minä miehestä, vaan niistä rahoista.