Nettirakkauden löytäneet! Mitkä ovat järkeviä deittisivustoja?
Olen kuullut kauhutarinoita nettikohtaamisista mutta muutama onnellinenkin tapaus mahtuu lähipiiriin, tosin niissä aikaa deittailusta on jo niin kauan että palstat ovat varmaan matkan varrella muuttuneet. Kertokaa vinkkejä, mistä olette löytäneet hyvän miehen!
Kommentit (88)
Eliittikumppani on hyvä!
http://jennyluhti.tumblr.com/post/80955187200/eliittikumppania-ei-tahdo-loytya
Se on paljon kalliimpi kuin moni muu maksullinen mutta mun mielestä se näkyy siinä että siellä porukka on oikeasti aktiivista! Tottakai siellä on tietyntyyppistä sakkia, mutta minulle sopivaa! Yli kolmekymppisiä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2010 klo 23:45"]
tosin kansainväliseltä sivustolta löytyi...
[/quote]
Miltä sivulta?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 03:07"]
Varsinkin vähän nuorempaa ja fiksumpaa porukkaa löytyy juuri tuolta. Kaveripiirissäni kaikki netissä toisensa löytäneet parit ovat tehneet sen Cupidissa, joten sitä suosittelisin.
[/quote]
Mä yritin joskus monta kertaa kirjautua tuolle sivustolle, ja jostain syystä ei onnistu millään. Siihen kun tulee se tavallinen kirjainyhdistelmä, joka pitää sitten kirjoittaa, mutta mä en saanut yhdestäkään millään selvää millään. Myöskään kuunnellessa en todellakaan saanut selvää. Olenko oikeasti jotenkin vähä-älyinen kun ei onnistunut, vai onko se muiden mielestä todella epäselvä? Jätin koko homman siihen.
Suomi24. Ollaan nyt yhdessä oltu 1,5 vuotta ja samassa kämpässä asuttu vuosi. Sielunkumppani, joka löytyi vahingossa kun tylsyyden hetkellä tein ilmoituksen suomi24:seen. :)
Jaaha taas joku nostanut vanhan ketjun. Oman kokemukseni mukaan se on aika pitkälti kiinni tuurista. Joka sivustolla on varmaan hyviä ja tavallisia tyyppejä, ja sitten on pillunkiilto silmissä kuolaavia tumputtajia. Itse joskus menin Suomi24:n seksichattiin kun oli tappavan tylsä lauantai-ilta, ja satuin kohtaamaan siellä täysin normaalin miehen, ja seksistä ei puhuttu laisinkaan. Tapailtiin sitten parisen vuotta. Eli aika tuurista kiinni. Jos tosissaan yrittää nettideittailla, niin varmasti korpeaa ne muna pystyssä ruudun takana monkuvat JUNTIT.
Täällä on listattu hyvämaineisia ja luotettavia sivustoja.
http://www.foreigndating.fi/international-dating/
Mulla oli ilmoitus match.comissa, maksoinkin hullu siitä vielä kun luulin että toimisi. Kyllähän mä sieltä löysin monta jonka kanssa kävin kahvilla ja jonka kanssa iltaisin soittelin kun lapset olivat jo nukkumassa. Mutta aika laadutonta sakkia; yksi vaati että vain hän on sitten se mun maailmani tärkein, sitten tulisi hänen koiransa ja vasta sen jälkeen saisin huolehtia lapsistani. Mä olin ensin hämmästynyt, sitten aloin nauramaan ja sen jälkeen nousi ihan hillitön raivo tuollaista mulkkua kohtaan. ei ihme että oli lapseton poikamies. Mutta onneksi sekin tuli jutuiksi jo hyvissä ajoin.
Suomi24 toimi mulle parhaiten. Monen kanssa sieltäkin kävin kahvilla, parin kanssa useamminkin, mutta mikään ei vaan natsannut "sillä tavalla". Sitten yksi heppu jonka profiiliin olin laittanut viestin monta viikkoa aiemmin mutta joka ei ollut ollut aktiivinen myöskään moneen viikkoon, otti yhteyttä ja siitä se ajatus sitten lähti. Näimme kahvilla, näimme toisenkin kerran, käytiin leffassa, kävelyillä ja tuossa tuo aikuinen mies edelleen on. Hänessä vaan on ne kaikki piirteet olemassa joista miehessä pidän. Viisi vuotta takana nyt, enkä niistä päivääkään vaihtaisi pois.
Monenlaisia tyyppejä netissä liikkuu, osa on niin päästään pipejä että jäävät kiinni jo heti ensimmäisillä viesteillä, toiset pitää tavata kerran tai kaksi ennen kuin se pinta rapautuu ja näkyy se oikeakin syy miksi vapaana on. Mutta on siellä niitä kultakimpaleitakin :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="05.07.2011 klo 14:52"]
mutta Wowista mieheni löysin. Nyt 1,5v. yhdessä, josta vuosi saman katon alla :)
[/quote]Hah! Sama täällä! Samasta killasta alunperin, mutta nyttemmin ei kumpikaan enää oikeen pelaa wowia. :)
Hän jaksoi piirittää mua 3v ennenkun tajusin että tässähän se onkin, "lähempänä kuin luuletkaan". Tosiaan 3v oltiin vain nettikavereita, kunnes sitten tavattiin ja siitä se lähti aika nopeasti. :) Nyt oltu yhdessä vuoden, yhteenmuuttamisesta on ollut puhetta.
[/quote]
Wowimies nököttää täälläkin sohvannurkassa! Etäkirjoittelusuhteesta tämä lähti, ja nopean toiminnan ihmisinä lyötiin nopeasti hynttyyt yhteen. Mies muutti Suomeen saman tien ja kyllähän tuo on jo tänne hyvin sopeutunut, kun on asunutkin Suomessa nyt muutaman vuoden! Olen erittäin tyytyväinen. :)
Jos pelaaminen tuntuu yhtään kivalta ajatukselta, niin wowista saa ainakin ajanvietettä ja uusia kavereita. Sitten etsii ihan aluksi mukavanoloisen sopivan aikuisen peliporukan ("kilta", joka keskittyy rentoon casual-pelaamiseen) ja alkaa vain seikkailla nettimaailmassa. Englannin ymmärrystä oltava, koska peli on englanniksi, mutta myös suomikiltoja löytyy. Äkkiä sieltä löytyy eri-ikäisiä kaksilahkeisia, jotka auttavat opettelunhaluista "naista hädässä" mielellään! Meidänkin killassa oli muistaakseni 3-4 toisensa wowissa tavannutta paria ja oikein rento meininki. :) Tutustuminen tapahtui melkein vahingossa pelaamisen ohella. (Nythän peliä saa kai pelata ilmaiseksi tietylle tasolle asti? Muuten kk-maksu + pelin hinta...?)
Pelaaminen tuntui ainakin itselleni helpommalta tavalta saada kontakteja miehiin kuin itsensä esitteleminen seuranhakusivuilla tai muut selkeän "tavoitteelliset" soidinmenot. :) (Huomautettakoon tosin, että jos miehen jostain pelistä bongaa, niin todennäköisesti se sitten pelaa jatkossakin jossain muodossa - eli joskus siipalta vaaditaan vähän kärsivällisyyttä sen suhteen. :D)
Okcupidia suosittelen täälläkin! 2012 keväällä tavattiin ja siitä lähtien yhdessä :)
(Hups, mobiili mussutti rivinvaihtoni. :( Sori!
- 53)
Joskus sinkkuaikoina tapasin muutaman miehen jonkun deittisivun kautta. Mikään näistä ei johtanut kuin korkeintaan parin kerran tapailuun, koska mua ei vaan iskenyt. Ei ollut kemiaa. Mun seurustelut on aina lähtenyt liikkeelle muissa ympyröissä.
Vajaa pari vuotta sitten löytyi tuo mun ihana mies e-kontaktin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha taas joku nostanut vanhan ketjun. Oman kokemukseni mukaan se on aika pitkälti kiinni tuurista. Joka sivustolla on varmaan hyviä ja tavallisia tyyppejä, ja sitten on pillunkiilto silmissä kuolaavia tumputtajia. Itse joskus menin Suomi24:n seksichattiin kun oli tappavan tylsä lauantai-ilta, ja satuin kohtaamaan siellä täysin normaalin miehen, ja seksistä ei puhuttu laisinkaan. Tapailtiin sitten parisen vuotta. Eli aika tuurista kiinni. Jos tosissaan yrittää nettideittailla, niin varmasti korpeaa ne muna pystyssä ruudun takana monkuvat JUNTIT.
joo...niitä on nimittäin 99% kaikista tyypeistä jotka vastaa. Itsellä on aina loppunut mielenkiinto nettideittiviestien lukemiseen, kun ei jaksa seuloa niitä mahdollisia täysijärkisiä pervoviestien, mielenterveysongelmaisten katkerien lassukoiden ja ukkomiesten lähettämien viestien joukosta. Ei tarvitse lukea kuin muutamia sellaisia viestejä, kun miestarjonnan ankeus alkaa masentaa ja tulee sellainen olo, että haluaa mieluummin jäädä yksin kuin tutustua miehiin. Terveitä viestejä saa hakemalla hakea, suurin osa on häiriintyneiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo...niitä on nimittäin 99% kaikista tyypeistä jotka vastaa. Itsellä on aina loppunut mielenkiinto nettideittiviestien lukemiseen, kun ei jaksa seuloa niitä mahdollisia täysijärkisiä pervoviestien, mielenterveysongelmaisten katkerien lassukoiden ja ukkomiesten lähettämien viestien joukosta. Ei tarvitse lukea kuin muutamia sellaisia viestejä, kun miestarjonnan ankeus alkaa masentaa ja tulee sellainen olo, että haluaa mieluummin jäädä yksin kuin tutustua miehiin. Terveitä viestejä saa hakemalla hakea, suurin osa on häiriintyneiltä.
Eipä se naismateriaalikaan ole aina niin hääviä. Kalastellaan huomiota "5 vuotta 30kg sitten" vanhalla kuvalla. Salataan mielenterveysongelmia, sukupuolitauteja, huonoa itsetuntoa, mitä tahansa.
- Suomi24, tää kannattaa olla, koska ilmainen ja varmasti Suomen laajin. Siinä ei menetä mitään. Korkeintaan hermot. Porukka on pääosin "tyypillisen suomalaista", mutta seassa helmiä.
- OkCupid, jos olet nuori tai nuori aikuinen, tai etsit kansainvälistä seuraa. Ilmainen ja englannin kielinen, mutta profiilin voi kirjoittaa suomeksi. Sisältää runsaasti hipstereitä, hippejä, seksuaalivähemmistöjä, polyamorikkoja yms., ja saatat tuntea itsesi liian tiukkapipoiseksi. Älä turhaan mene terapiaan, vaan mieluummin lopeta OkCupidin käyttö jos alkaa tuntua pahalta, eikä samanhenkistä seuraa löydy.
- Tinder, jos olet about alle 30v, menevä ja sosiaalinen ihminen, jolla on ennakkoluuloja perinteiseen nettideittailuun. Tykkäät tutustua uusiin ihmisiin vaivattomasti ja mieluummin katsot päivä kerrallaan, kuin suunnittelet tulevaisuutta. Jos tiedät jo, mitä etsit, varaudu todella vaikeaan seulontaan jos asut ns. isossa kaupungissa. Kukaan ei kerro itsestään mitään, ellet kysy. Kiinnostavan matchin kohdalla täytyy aina selvittää alusta alkaen kaikki.
- HappyPancake, käyttääkö sitä joku? Se on kai ilmainen, mutta kannattanee vain tsekata tarjonta ja hioa profiili vasta jos siinä on järkeä.
- Muut palvelut ovat maksullisia tai niin tuntemattomia, että turha tuhlata niihin aikaa tai rahaa.
Niin, mitkä ovat järkeviä ja toimivia?
Koettu. Kukaan nainen ei vastaa, vaikka kuinka hyvin ja pitkästi aloittaa. Onko sitten liikaa miehiä noilla sivuilla?
up