Nettirakkauden löytäneet! Mitkä ovat järkeviä deittisivustoja?
Olen kuullut kauhutarinoita nettikohtaamisista mutta muutama onnellinenkin tapaus mahtuu lähipiiriin, tosin niissä aikaa deittailusta on jo niin kauan että palstat ovat varmaan matkan varrella muuttuneet. Kertokaa vinkkejä, mistä olette löytäneet hyvän miehen!
Kommentit (88)
Tuolta oon löytäny mieheni kohta 6 vuotta sitten. (Ja muutaman oikein hyvän harjoituskappaleen ;) )
Suomi24:sta treffipalvelusta on löytyny ihan varteenotettavia sulhasehdokkaita.... ;)
Mä löysin oman kultani e-kontakti.fi sivustolta. Molemmat pistäny kokeeksi sinne profiilin ja sitä kautta mies mut löysi.
Kirjoteltiin, meseteltiin, viestiteltiin ja puhuttiin puhelimes melkein kuukausi ennen eka tapaamista, koska välimatkaa oli n. 400km. Sitten nähtiin ekan kerran ja se oli siinä.
5kk:n päästä eka treffeistä mentiin kihloihin ja muutettiin yhteen. Nyt ollaan naimisis, oma tupa ostettu ja lapsi tulossa. Ja päivääkään en oo katunu, vaikka kauas kotoa muutinkin. :)
deitti.net ja sinkut.inet.fi
En tiedä ovatko enää olemassa. Aikoinaan nettideittasin niin paljon että noiden lukemisesta tuli lähes elämäntapa.... Ihmeesti se on jäänyt; naimisissa 13 vuotta ja ihana lapsi :-D
http://seuraa.org/
Tuolla on aika paljon erilaisia deittisaitteja esittelyssä.
Ne ovat niin erilaisia toiminnoiltaan ja käyttäjiltään, että oma paikka ei oikeastaan löydy muuta kuin ilmaisversioita testaamalla, ja sitten ottamalla jäsenyys siihen mikä tuntuu parhaimalta.
Onnea rakkauden tai seikkailun etsimiseen!
Suomi24 on aika hyvä ja suosittu deittisivusto. Myös Match.com on hyvä, mulle aika uus löytö, kerron siitä myös on matkadeittejä blogissa:
http://matkadeitteja.matkablogeja.fi/2014/02/18/deitin-kanssa-roomassa/ Muutakin deittiasiaa blogissa jos jotakuta kiinnostaa, tervetuloa keskustelemaan! :)
Suomi24 toimi omalla kohdallani ja löysin sen elämäni ainoa rakkauden. (Kuulostaa tutulta tarinalta,mutta tämä on tosi kun vesi!) Olin kirjautuneena vuoden ajan, kävin 6-8 eri naisen kanssa treffeillä kunnes tärähti...Paljon hyviä juttuhetkiä ja mukavia ihmisiä, mutta lopulta aika vähän sellasia joiden kanssa juttelu johti tapaamiseen. Lopulta sanoisin, että erittäin hyvä tuuri kävi, mutta mahdollista se on....Pitää vaan jaksaa yrittää, ei siihen mitään oikopolkuja löydy.
Vahingossa löydettiin toisemme Iskurin kautta. :D En tosiaankaan etsinyt sieltä miestä, vain vähän viihdykettä elämään. Nyt asutaan yhdessä ja ollaan menossa naimisiin. :)
http://www.deittipalvelut.net/
Tuolta löytyy hyvät esittelyt deittisivustoista. Varmaan riippuu vähän ihmisestä, mikä deittipalvelu sopii parhaiten. Kannattaa kokeilleilla muutamaa deittisivustoa, ja katsoa, miltä löytyy eniten samanhenkistä seuraa.
Varsinkin vähän nuorempaa ja fiksumpaa porukkaa löytyy juuri tuolta. Kaveripiirissäni kaikki netissä toisensa löytäneet parit ovat tehneet sen Cupidissa, joten sitä suosittelisin.
Matchaffinity, siinä on persoonallisuustestit ja se tarjoaa sopivimmat kumppanit niiden perusteella. Mies uskoi koneen tarjonnan ja otti yhteyttä. Ollaan naimisissa.
Löysin omani myös Suomi24:ltä. Häät tulossa kesäkuussa. Sain paljon vastauksia, myös kikkelikuvia... Mutta itse laitoin viestiä vain tälle yhdelle ja tässä ollaan. Kantsii olla realisti omasta profiilistaan ja siitä mitä hakee....
Okcupid.comista löytyi! Yhteinen asunto ja häät heinäkuussa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2011 klo 14:52"]
mutta Wowista mieheni löysin. Nyt 1,5v. yhdessä, josta vuosi saman katon alla :)
[/quote]Hah! Sama täällä! Samasta killasta alunperin, mutta nyttemmin ei kumpikaan enää oikeen pelaa wowia. :)
Hän jaksoi piirittää mua 3v ennenkun tajusin että tässähän se onkin, "lähempänä kuin luuletkaan". Tosiaan 3v oltiin vain nettikavereita, kunnes sitten tavattiin ja siitä se lähti aika nopeasti. :) Nyt oltu yhdessä vuoden, yhteenmuuttamisesta on ollut puhetta.
Palveluita löytyy laidasta laitaan. Ennen kuin rekisteröityy mihinkään kannattaa tutustua tähän sivustoon: Deittisivustot.fi
NRJ Sinkkulista :D Meillä oli just ensimmäinen hääpäivä <3
[quote author="Vierailija" time="19.02.2010 klo 23:15"]
Olen kuullut kauhutarinoita nettikohtaamisista mutta muutama onnellinenkin tapaus mahtuu lähipiiriin, tosin niissä aikaa deittailusta on jo niin kauan että palstat ovat varmaan matkan varrella muuttuneet. Kertokaa vinkkejä, mistä olette löytäneet hyvän miehen!
[/quote]
Ne naisten kauhutarinat nettitreffeistä (ja muistakin treffeistä) on yleensä luokkaa: "sillä ei vyö ja kengät ollenkaan mätsänneet ja sitten se sika ei edes ei halunnut maksaa ateriaani. Hyi että, traumatisoiduin nyt loppuiäkseni enkä enää koskaan mene treffeille!". Joo on niitä ikäviä treffejä ollut meillä kaikilla, mutta kauhutarinoiksi alkaisin kutsua vasta sitten kun toinen osapuoli muuttuu oikeasti uhkaavasti, ryhtyy stalkkaamaan tai jotain vielä pahempaa. Sitä ennen ne ovat vain hieman ikäviä kohtaamisia, joista ei kenenkään normaalin aikuisen ihmisen pidä traumatisoitua. Ja ikäviä ja hyviä tapauksia löytyy kaikkialta ihan samoin. Itse kysymykseesi en osaa parasta nettitreffisivua sanoa, tuossahan noita perinteisiä jo edellä mainittu.
mutta Wowista mieheni löysin. Nyt 1,5v. yhdessä, josta vuosi saman katon alla :)