Nettirakkauden löytäneet! Mitkä ovat järkeviä deittisivustoja?
Olen kuullut kauhutarinoita nettikohtaamisista mutta muutama onnellinenkin tapaus mahtuu lähipiiriin, tosin niissä aikaa deittailusta on jo niin kauan että palstat ovat varmaan matkan varrella muuttuneet. Kertokaa vinkkejä, mistä olette löytäneet hyvän miehen!
Kommentit (88)
Kyllä netistä voi löytää rakkaan :) Parhaasta sivusto en tiedä, mutta esim tässä aika hyvää vertailua: https://deittipalvelut.blogaaja.fi/parhaat-deittipalvelut-suomessa/
Matchistä löysin. Ihan ok sivusto, kunhan ei vastaa ulkomaiselle huijarilaumalle mitään.
Suomi24:ään tuli taas kerran viikonloppuna laitettua profiili vaikka en todellakaan suosittelisi. Seitsemän flirttiä, kaikki kuvattomilta eikä suurimmalla osalla lue profiilissakaan juuri mitään. Kuusi viestiä, joista viisi tasoa "Mukavaa? päivää" tai "Kuis kevät on sujunut". Kuvattomia, ei juuri profiilitekstiä. Uusimpana oli viesti, jossa varattu mies hakee fukcbuddya. Muista viidestä vastaajasta ainakin yksi muukin kertoi suoraan olevansa varattu ja toinen haki seuraa johonkin hauskaan, jota ei halunnut tarkemmin kuvata. Kasvokuvan sijaan yksi kertoi olevansa mitoiltaan 31/6,5cm. Ja huom. ilmoituksessani ilmaisin selkeästi hakevani ystävää tai elämänkumppania, en seksiseuraa.
Nuorin flirtanneista/vastanneista oli 24 vuotta minua nuorempi, seuraavaksi nuorin 19 vuotta nuorempi, sitten 15 vuotta nuorempi ja kolme 12-13 vuotta nuorempaa.
Itse olen lähettänyt yhden viestin ja kuten tavallista, siihen ei tullut vastausta. Eli samalla kun kävin katsomassa tilanteen niin poistin profiilini. Tyhjän saa pyytämättäkin.
N50+
Feisbuuk on hyvä datepalsta, sieltä saa seuraa!
Nostanpa taas. Mitä deittisivustoa porukka käyttää nyt?
Saisiko pitkässä suhteessa ollut pikakurssin nettideittailusta! :D
Tinder
Kaksi kaveria löytänyt sieltä kumppanit ja ovat nyt muutaman vuoden molemmat seurustelleet, toinen 30v ja toinen 35v. Olivat kokeilleet myös muita, mutta tuolta tinderistä sitten lopulta löysivät nykyiset.
Vaikea uskoa, tiedän, koska itse tunnun törmäävän vain noihin pelimiehiin siellä, huoh.
Onhan noita eri saitteja. On kuitenkin hyvä muistaa, seuraa haetaan eri tarkoituksiin. Joku hakee tositarkoituksella ja joku pilke silmäkulmassa. Toinen taas saattaa olla matkaseuraa vailla ja kolmas etsii uusia ystäviä esimerkiksi uudelle paikkakunnalle muuttamisen vuoksi. Oma vinkkini on, että kannattaa kertoa profiilissaan mitä etsii ja myös kärsivällisyyttä vaaditaan. Eri sivustoihin kannattaa myös tutustua ja esimerkiksi deittisivut.fi listää eri palveluita ja siellä on myös käyttäjien kokemuksia eri palveluista. Kannattaa tsekata, niin pääsee alkuun.
-Ilpo
Voiko kohta viiskymppinen mies mennä Tinderiin vai joutuuko maanlaajuisen julkisen pilkan kohteeksi?
Hyvä deittisivusto - http://be2.fi Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Suomi24 on hyvä ainakin siinä tapauksessa, jos haluaa tienata 😳 Tosi paljon on tullu tarjouksia. En ymmärrä, oon ihan tavallinen nelikymppinen nainen.
Eli järkevän seuran etsimiseen se ei sovi.
Omani löysin suomi24-sivustolta ja ihan viime hetkillä. Olin niin täynnä kaikkia "tuu panemaan, hävitä koirasi niin nähdään yms. tyypeistä, että olin päättänyt poistua kaikista nettideittisovelluksista kun mieheni kirjoitti minulle. Nähtiin eka kahvilassa ja sit seuraavana iltana mun luona, siitä se sitten lähti.
Netistä voi löytää hyvän kumppanin, mutta ikävä kyllä siellä on paljon feikkejä ja niitä jotka eivät (nähtävästi) osaa lukea. Tämän päättelin ihan siitä, että jos olet laittanut, että etsit parisuhdetta niin sinulle tulee kuitenkin viestejä, että kelpaisit pantavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eliittikumppani on hyvä!
http://jennyluhti.tumblr.com/post/80955187200/eliittikumppania-ei-tahdo-loytya
Se on paljon kalliimpi kuin moni muu maksullinen mutta mun mielestä se näkyy siinä että siellä porukka on oikeasti aktiivista! Tottakai siellä on tietyntyyppistä sakkia, mutta minulle sopivaa! Yli kolmekymppisiä.
Joku on ehkä eri mieltä, mutta mielestäni on hyvä, että siellä ei voi vapaasti selata kandidaatteja. En halua olla vapaasti selattavana. Haluan, että minut esitellään niille, ja vain niille, joita voisin oikeasti ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 on hyvä ainakin siinä tapauksessa, jos haluaa tienata 😳 Tosi paljon on tullu tarjouksia. En ymmärrä, oon ihan tavallinen nelikymppinen nainen.
Tienata??????
Minäkin löysin rakkauden s24-palstalta mutta ei se helppoa tai kivaa ollut. Puolitoista vuotta siihen meni ja kaikenlaista törkyä piti sietää. Oli siellä toki myös ihan asiallisia ja mukaviakin tyyppejä. Tuskin olisin noin kauaa jaksanut jos ei olisi ollut. Miehelläni oli lähes tyhjä ja kuvaton profiili, jota en varmasti olisi alkanut sen enempää miettiä, ellei hän olisi laittanut tosi kivaa ekaa viestiä, josta heti huomasin että tässä tyypissä on jotain.
E-kontakti, sieltä löysin omani. Kuten myös ystäväni. Joo, ostin jäsenyyden koska ilmainen versio on aika tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienata??????
Olen eri mutta mullekin tarjottiin aika paljon rahaa kaikenlaisista palveluksista. Rahaa ja matkoja. Itsekin olen ihan tavallinen, joskin ihan hyvännäköinen ja hyväkroppainen nainen. Kuvissakaan ei ollut mitään herutteluja. Varsinkin varatut miehet lähestyi rahatarjouksilla.
Yleensä deittisivustoilla on noin kaksi miestä yhtä naista kohden. Toki vaihtelua on eri palvelujen välillä, mutta lähes aina miehiä on 1,5-3 kertaa naisia enemmän. Pelkkään seksiseuran hakuun erikoistuneilla sivustoilla ero on vielä suurempi. Niillä miehiä saattaa olla 5-10 kertaa naisia enemmän.
Nettideittailussa on siis tavallaan naisten markkinat, mutta tämä ei tarkoita etteikö miehillekin netistä seuraa löytyisi. Miesten täytyy ainoastaan nähdä asian eteen keskimäärin vähän enemmän vaivaa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että profiiliin ja etenkin profiilikuvaan täytyy panostaa ja yhteydenotoissa täytyy olla se aktiivisempi osapuoli.
Deittisivustoilla voi helposti ottaa yhteyttä kaikenlaisiin ihmisiin. Tutkimusten mukaan sekä miehet että naiset ottavat yhteyttä lähinnä itseään paremmannäköisiin käyttäjiin. Näin toimiessa vastauksia viesteihin tulee yleensä harvakseltaan. Jos viesteihin ei saa ollenkaan vastauksia, kannattaa omien viestien ja profiilin lisäksi miettiä myös kehen ottaa yhteyttä.
Nettideittailun onnistumiseen vaikuttaa jonkin verran myös sivuston valinta. Eri sivustot houkuttelevat erilaisia ja eri-ikäisiä käyttäjiä.
Parhaat deittisivustot listalta voi katsoa tämän hetken suosituimmat ja toimivimmat palvelut.