Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paras ja huonoin telkkarista tullut mainos?

Vierailija
14.01.2009 |

Miksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaattia leikattiin huonoin seurauksin tylsällä veitsellä. Se sai mut ja mutsin aina nauramaan kerta toisensa jälkeen. Sitten hyvä oli se Costarica mainos, joka toteutettiin poliisiauton takapenkillä. DNA:lla myös mainiot mainokset, lukuunottamatta viimeisintä pukkimainosta.



Huonoja on aivan liiaksi ja liian suuri osa saa raivon partaalle, esim nää 0100100-mainokset, argh!

Vierailija
2/3 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ehdottomasti ihanin oli kulta katriinan mainos jossa oli ristiäiset. dna:n partio mainokset on kans ollu loistavia. huonoimpia kans noimaksulliset numerot ja activia on sellanen mikä ärsyttää. nää nyt tuli ekana mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin se missä se pikkutyttö vinkkas silmää hiekkalaatikolla.

Ärsyttävin oli se aktivia jugurttimainos misä se äiti selittää kun on syönyt huonosti ja se tytär vastaa että syö aktiviaa se auttaa. Se on niin ärsyttävä mainos että en ikinä ostais kyseistä jugurttia:)