KATTOTUULETIN-LAMPPU-HÄRVELI
Kommentit (11)
Miehen vaatimuksesta sellainen pitää olla makkarissa, hän kun hikoilee kesä-öisin muuten liikaa :) (kaunista)
toi härveli. Kerrankin olin iloinen sen näkemisestä. Vilvoitti yöllä pikku tuulenvireellään.
Muualla huoneistossa oli ilmastointi mutta ei ulottunut makkariin asti. ;-D
se unohtu tosta sisustushirvitys-ketjusta!
Se on tosi tarpeellinen kesällä. Ei tulisi muuten nukkumisesta yhtään mitään.
No me asutaankin kyl tropiikissa ja mukavuus menee tässä asiassa sisustuksen edelle.
sellainen viime kesänä ja myös käytettiin paljon. Tässä uudessa asunnossa oli kesällä ihan tajuttoman kuuma auringon puolella eli olohuoneessa+makkarissa.
Sisustuksellisista syistä en olisi moista vekotinta hankkinut :)
toimii ihan yhtä hyvin, ei ole niin näkyvä ja saa helpommin pois kun ei tartte.
Ap sitten voi kotonaan istua ja hikoilla, yööööök! Minä istun viileässä kattotuulettimen alla ja yökkäilen kun ajattelen niitä naisia, joilla karseat hikitahrat kainaloissa ja selässä... Ovat sitten tosi sisustusfriiikkejä, kerran ovat valmiita sisustuksen vuoksi myös HAISEMAAN PAHALLE!
Meillä on ihan nykyaikainen ilmastointi sitä varten. Asutko Suomessa? Hikoiluttaako sua useinkin?
Ap sitten voi kotonaan istua ja hikoilla, yööööök! Minä istun viileässä kattotuulettimen alla ja yökkäilen kun ajattelen niitä naisia, joilla karseat hikitahrat kainaloissa ja selässä... Ovat sitten tosi sisustusfriiikkejä, kerran ovat valmiita sisustuksen vuoksi myös HAISEMAAN PAHALLE!
se unohtu tosta sisustushirvitys-ketjusta!