G: Kuinka nopeasti tulit raskaaksi?
Meillä ekaa yritettiin 3 vuotta ja nyt ollaan oltu ilman ehkäisyä vuosi ilman tulosta.
Kommentit (35)
Ja hassua kyllä, muistan vielä nuo tärpänneet päivämäärätkin, koska niihin liittyy kuhunkin tarina. Ovulaatio tuntuu minulla hyvin vahvana, niin olen tiennyt jo ennen seksiä, että nyt vois.... =0)
toisesta ekalla kierrolla, vaikken millään uskonut, et voi kerta yhdynnällä tärpätä. Toivottu silti.
Kolmas tuli kaavinnan jälkeen ekalla kierrolla. Kaavinta tehtiin tuulimunan takia.
Ekasta meni viisi vuotta.
Toinen raskaus alkoi muistaakseni viidennestä todellisesta yrityskierrosta.
1. Puoli vuotta
2. Ensimmäisestä
3. Ensimmäisestä
ja terve luomuvauva tuli.
Olit varmaan hoidoissakin? Saman miehen kanssa 18 v.?
ehkäisynä meillä on ollut aina keskeytys eli ei pillereitä.
nyt halutaan kuudetta.saa nähän miten käy kun päätetään et nyt saa tulla kun on tullakseen.
Toinen 3v3kk ja ikäeroa tuli lapsille yli 5 vuotta. Ja lopultakin tärppäsi vasta lapsettomuusklinikan avustuksella.
esikoista yritettiin vuosi. Toinen sai alkunsa yhdestä kerrasta ilman varsinaista ehkäisyä, kävin jälkiehkäisypillerin joka ei sitten onneksi toiminut.
Erittäin kiitollinen olen että meillä on noin helposti saatu lapset alulle, tuttavapiirissä on 2 perhettä joilla lasten saaminen on ollut kiven alla. Toisessa parissa niitä lapsia ei siunaantunut (hoidoillakaan) vaikka ovat olleet yhdessä 30v, nythän ikäkin on jo heillä esteenä, ovat 50-vuotiaita. Toisella parilla lapsia 2, ekaa taisivat yrittää 4v. Sen jälkeen eivät missään vaiheessa käyttäneet ehkäisyä, esikoinen oli 7v kun toinen syntyi.
eli ekasta kerrasta sitte kai.
seuraavaa yritimme 5 vuotta (isäehdokas ei ensimäisen isä) ja sittemmin erosimme. nykyisen kanssa on yritetty puolisen vuotta.
tuli hoidoilla 4 v. yrityksen jälkeen. Sitten ehti olla kahdet menkat, ja toinen sai alkunsa luomuna, vaikka vielä imetin. Ihmeellinen on elämä!
eli ekasta kierrosta ja yhdestä kerrasta. Olen tästä onnellinen ja kiitollinen. Sain lapset 33- ja 35-vuotiaana eli tapasin sen oikean miehen verrattain myöhään.