Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinaavaa odotella pilsujen syömisen lopettamista, niin kauan että riski loppuvuoden LA:sta on ohi.

Vierailija
19.02.2010 |

Ja kauhistelijoille tiedoksi, kahdella edellisellä kerralla olen raskautunut ekasta kierrosta. Ja jos ei niin nyt käy, en ota paineita. Mutta miksi riskeerata että tulisi jouluvauva?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauhistelijoille tiedoksi, kahdella edellisellä kerralla olen raskautunut ekasta kierrosta. Ja jos ei niin nyt käy, en ota paineita. Mutta miksi riskeerata että tulisi jouluvauva?

Meille tuli jouluvauva "laskemisista ja suunnitteluista" huolimatta. Kun ei ne aina synny "ajallaan" :)))))) Eli odota vielä tammikuun ylikin laskettu aika, niin voit olla varmempi ;)

Ja muuten, ei tuo "jouluvauva" ole mikään huono vaihtoehto. Lapsi pitää kaveri/sukulaissynttärit aina pariviikkoa ennen joulua, oikeana päivänä (joulupäivä) tehdään sitten oman perheen kanssa jotain mukavaa :) Tylsästi kesällä syntynyt sisko on aika kade nuoremmalleen, kun tällä on aina selkeä "spesiaali-päivä" normi synttärijuhlien lisäksi.

Ikävää tuo syntymäpäivä on lapselle vain sinä vuonna kun täyttää 18v ;)

Vierailija
62/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen jouluvauvan vai vammaisen kevätvauvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan kamalaa, jos joutuu sitten odottamaan niitä synttäreitä aina melkein vuoden pidempään kuin muut ;) Ja ravintolaan menoa myös. Nehän ovatkin elämässä suurimmat murheet.

MUTTA, ap ja kohtalotoverit osaavat varmasti minimoida kaiken muunkin syömällä äärettömän terveellisesti, tai oikeastaan alkaen geenikartoituksesta. Mikäs sen tärkeämpää kuin saada täydellinen lapsi tammikuun alkupäivinä (siinähän on nimittäin sekin mahdollisuus, että nico-petterin voi vaikka laittaakin vuotta aiemmin kouluun...)

t. marraskuun lopussa syntynyt, eikä mitään väliä missä kuussa lapsi syntyy...

Vierailija
64/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ta varmaan harmittaa kun ei pysty varmalla määrittelemään kumpaa sukupuolta vielä saisi.

Vierailija
65/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tuo mitä kirjoitit, on käsittämätöntä.

Vierailija
66/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tuo mitä kirjoitit, on käsittämätöntä.

ku voit tollasta edes toivoa!

yks yli kolmekymppinen sanoi että aina sai yhdistetyt joululahjan yms. harmillista.

ja kaikki äidit eivät "voi" laittaa lasta myöhemmin kouluun jos järki ei luista vaikka vuosi pitäisi vielä odottaa.

miksi ne käyttää ehkäisyä, jos lasta ei voi toivoa johonkin sopivaan kohtaan?

Vierailija
67/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen jouluvauvan vai vammaisen kevätvauvan?

Saako jostain tilata näitä?

Vierailija
68/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se pitäisi ehdoin tahdoin jättää epämukavaan ajankohtaan?

Vierailija
69/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon kevätvauvaa siksi, että ajattelen sen olevan lapselle parasta. Jos ajattelisin itseäni, olisi mukavaa saada syysvauva ja olla kätevästi ainakin kaksi kesää kotona tai sitten joulukuun vauva, koska se olisi niin söpöä ja saisi pimeimmän vuoden ajan vain maata sohvalla odottamassa synnytystä.

Että oma alkuvuoden vauvan halu ei ole itsekästä. Mutta optimoinnin kannalta olen varmaan toiminut viisaimmalla mahdollisella tavalla, sillä laskettu aika on 30.6. Ei tullut viime vuoden vauvaa.

Vierailija
70/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta synnyinkin jouluaattona. 18-vuotiaaksi asti synttäreiden odottelu hieman harmitti, mutta sen jälkeen asialla ei ole ollut merkitystä. Lapsenakaan se ei tosiaan ollut murhelistan kärkipäässä. Jouluaattona oli toisaalta sitten kaksin verroin hauskempaa, kun aamulla sai synttärilahjat ja illalla joululahjat.

Vierailija
71/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla. Toivottavasti kaikki menee putkeen tälläkin kerralla. Jos saan lapsen jouluna, se on vuosia, vuosia odotettu ja saa syntyä vaikka joulupukin tulon aikoihin. Sinulta en kadehdi tuota mahdollisuutta valita vauvan syntymäaikaa. Toivon vain, että ymmärrät arvostaa tuota ominaisuuttasi.

Vierailija
72/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 3 x LA joulukuussa

Vierailija
73/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valitettavasti koulussa silloin tällöin laitetaan asioita sen piikkiin, että "no se onkin kyllä joulukuussa syntynyt, niin pieni (nuori) vielä..." Asioita ei oteta heti niin vakavasti, kun ajatellaan syntymäajankohtaa. Itse en toivoisi omalle lapselleni tätä osaa, joten harrastan myös perhesuunnittelua... Tämä siis niille jotka miettivät syitä ap:n ja meidän muiden touhuun. Synttärilahjat ja baariin pääsy ei ole ainoita syitä!

Vierailija
74/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ajattelen, ettei henkilö ole paljon elämää nähnyt tai teini-iän jälkeen henkisesti kasvanut, jos luulee voivansa aikatauluttaa elämässään lastenkin syntymät kuukauden tarkkaan. Mutta kai se jossain vaiheessa koulii kaikkia...

Vierailija
75/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin vasta tajuat ettei sillä ole oikeasti MITÄÄN merkitystä että milloin se lapsi on syntynyt!

Minulla on Tapanin päivänä syntynyt vauva, ja se oli niin ihanaa! Saa kutsua vieraat heti joulunjälkeen juhlimaan! Ja samalla vaihdetaan joulukuulumiset. Ja todella on ihanaa vain kun lapsi syntyi jouluna. Kouluun voi laittaa myöhemminkin jolloin ei tarvi miettiä että olisi huonompi tai jälessä kehityksessä näitä alkuvuoden lapsia. Minulla myös alkuvuoden lapsi ja ymmärrän ihan hyvin tuon pointin koulua ajatellessa, mutta hei muuta merkitysta sillä ei oo!

Vierailija
76/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap oli päättänyt tehdä tästä täysin kenellekään muulle kuulumattomasta asiasta tänne aloituksen.

mä en tajua miksi kenenkään napaa kaivaa milloin joku muu jättää ehkäisyn pois. miksi se pitäisi ehdoin tahdoin jättää epämukavaan ajankohtaan?

Vierailija
77/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein käytännössä samanlaisen avauksen tänne pari päivää sitten mutta siihen ketjuun ei tullut kuin pari vastausta...

Vierailija
78/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntynyt jolukuussa ja mulla olikin jo 17 vuotiaana ammatti ja kaikki.. Mä olen ikääni nähden ollut aina vanhempi, kuin muut mun ikäiset, koska kaikki luokka kaverit on ollut vanhempia.

Eikä se, että täytin 18v myöhemmin, kuin kaverit haitannut yhtään.. Kyllä niihin baareihin pääsee alaikäisenäkin. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme