Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinaavaa odotella pilsujen syömisen lopettamista, niin kauan että riski loppuvuoden LA:sta on ohi.

Vierailija
19.02.2010 |

Ja kauhistelijoille tiedoksi, kahdella edellisellä kerralla olen raskautunut ekasta kierrosta. Ja jos ei niin nyt käy, en ota paineita. Mutta miksi riskeerata että tulisi jouluvauva?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ollut moksiskaan. näin oli tarkoitettu. seuraavaa kun aletaan "yrittämään" niin en varmasti katsokkaan kalenteriin. Tulee kun on tullakseen. ei me voida sitä päättää vaikka toki voidaan yrittää.

Vierailija
42/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin ajankohtaa, ei sit saa toivoa kesävauvaakaan, eikä silloin saa ikinä käyttää ehkäisyä, koska sekin on jo osa suunnittelua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en jaksanut lukea kaikkia. Mut voisko joku kertoa miksi loppuvuoden vauva on ei-toivottu? Mulle ei ole ikinä välähtänyt tämmöinen alku- ja loppuvuoden paremmuusjärjestykseen laittaminen... Mulla on siis lapset syntyneet touko- ja joulukuussa, mut en älynnyt huolehtia _tuosta asiasta_ kummankaan kohdalla!

Vierailija
44/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kenellä on ollut kuinka monta keskenmenoa, ja sitten ollaan niin nöyrää, että melkein jumalaksi muututtu.

On kuollut vauvoja lähipiiristä ja kauempaa, on ollut keskenmenoja itsellä ja muilla. Ja silti olen niin röyhkeä, että harjoitan perhesuunnittelua. Voi minua röyhkeää elämästä ymmärtämätöntä blondia!

Vierailija
45/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta lasta jonka laskettu aika on lokakuussa, tehtiin kaksi vuotta. Kahdessa ekassa oli vielä "varaa" suunnitella. Nyt olen joutunut vähän nöyrtymään, mutta minusta on ihan oikein, että niillä pelimerkeillä mennään, jotka on kulloinkin annettu. En minäkään joka hetki jaksa olla kiitollinen ruosta, työstä, terveistä lapsista...vaikka tiedän, että on ihmisiä, joilla ei ole näitä asioita!

Vierailija
46/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jouluna on syntymäpäivä, se voi jonkun mielestä laimentua, kun joulu on samaan aikaan.

Jossain vaiheessa harmittaa, kun on luokan nuorimpia.

Ne, joille koulunaloituksen lykkäys tulee eteen, ovat usein loppuvuodesta syntyneitä.

Vierailija
47/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa vielä selitystä. Mä en nyt ymmärrä mistä puhutaan. Siis MIKSI loppuvuoden vauvat ei ole toivottuja? Joku horoskooppijuttuko?

Vierailija
48/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmanloppu jos lapsi ei olekkaan terve.

Vierailija
49/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa kahdesti heti tullut raskaaksi ja en haluan loppuvuoden vauvaa on sitten koulussa ja kaikessa aina nuorin jopa vuoden muita.. jotenkin olettaa että kolmaskin käy yhtä helposti...

turha alkaa kauhistella tootakai säälin teitä jolla ei onnistu ollenkaan ja mikään ei ikinä ole tärkeämpää kun vaan saisi terveen vauvan.

Vierailija
50/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt selkis. Että synttäri liian lähellä joulua :-) Hahhah, sanon minä, onpa hurja ongelma!

Ja tuo "luokan nuorin"-juttu on kans aika soopaa. Eihän se tarkoita, että olis pienin tai taitamattomampi kuin muut. Meidän poika on luokkansa pisin, vaikka on joulukuun lapsi. Vanhempien pituus vaikuttaa enemmän kuin tuo syntymäkuukausi :-D

Vierailija
51/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa vielä selitystä. Mä en nyt ymmärrä mistä puhutaan. Siis MIKSI loppuvuoden vauvat ei ole toivottuja? Joku horoskooppijuttuko?

Vierailija
52/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luin ja kommentoinkin. Mun viesti vaan oli kesken kun tuo toinen viesti ilmestyi. Ei tää nyt hei niin reaaliaikainen juttu ole...

Vierailija
53/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on jäänyt kauhea trauma siitä kun oli itse viimeinen luokalla joka täytti 18 ;)

No joo. Itse en ole suunnitellut vuosikalenterin mukaan. Mutta silloin kun aloin odottaa kuopusta olin kyllä tosi tyytyväinen että la osui syksylle. Ettei tarvinnut olla viimeisillään ja synnyttää kesällä.

Vierailija
54/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmanloppu jos lapsi ei olekkaan terve.

Vierailija
55/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syntynyt helmikuussa ja alkuvuoden vauvaa toivon... Tai siis oikeammin en toivo loka-jouluvauvaa.

Vierailija
56/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

in kyllä tosi tyytyväinen että la osui syksylle. Ettei tarvinnut olla viimeisillään ja synnyttää kesällä.

Silloinhan sitä joutuu just koko kesän olemaan raskaana. Ei kivaa. Keväällä kun synnyttää, niin edellinen kesäkään ei ole mennyt hukkaan raskausvaivojen kanssa hikoillessa. Ja uuteen kesään pääsee vauvan kanssa: helppoa, kun sille pienelle ei tarvi pusata monia vaatekertoja ennen kuin vauva on vasta vähän isompi.

Vierailija
57/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun näkemykseni mukaan nykyaikana lapsi tulee kun sille annetaan lupa, ei silloin "kun on sen aika".

No olisipa kiva, jos meillekin tulisi lapsi tuon "sinun näkemyksesi mukaan"! Lapselle annettiin "lupa tulla" jo monta vuotta sitten, eipä ole tullut.

Nykyään ajattelen, ettei henkilö ole paljon elämää nähnyt tai teini-iän jälkeen henkisesti kasvanut, jos luulee voivansa aikatauluttaa elämässään lastenkin syntymät kuukauden tarkkaan. Mutta kai se jossain vaiheessa koulii kaikkia...

Vierailija
58/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ajattelen, ettei henkilö ole paljon elämää nähnyt tai teini-iän jälkeen henkisesti kasvanut, jos luulee voivansa aikatauluttaa elämässään lastenkin syntymät kuukauden tarkkaan. Mutta kai se jossain vaiheessa koulii kaikkia...

kukaan luulekaan VOIVANSA aikatauluttaa lapsen syntymäkuukautta MUTTA miksi ei saisi edes yrittää osua haluamaansa ajankohtaan? Keneltä se on pois?!

Vierailija
59/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen itse marraskuun lopussa syntynyt ... vanhempanikin kuulemma toivoivat minua tehdessään talvivauvaa, sitten kevätvauvaa, sitten kesävauvaa ja sitten jo ihan mitä tahansa vauvaa :)

Ihanaa jos on niitäkin, keitä se ei haittaa jos on syntynyt loppuvuodesta, mutta itselleni oli kyllä piiiiitkät 11 kuukautta kun muut pääsivät ravintolaan ja saivat ajokortin ja meikäläinen polki aina vaan pyörällä lukioon.

Ala-asteella ja yläasteellakin ärsytti olla luokan nuorin. Ikuisesti muistan kun mummoni aina sanoi, että en saa niin isoa synttärilahjaa kun muut lapsenlapset, koska joulunahan sitten tulee kuitenkin lahjoja.

Että varmaan joo mukana on myös omaa lapsuus"traumaa" ;)

Vierailija
60/78 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys olikin kesästä. Heinä-elokuu on horroria olla viimeisillään, jos oikein paha helle sattuu. Ja kyllä sitä on valmis näkemään hyvät puolet kaikissa vuodenajoissa jos sikseen tulee.

in kyllä tosi tyytyväinen että la osui syksylle. Ettei tarvinnut olla viimeisillään ja synnyttää kesällä.

Silloinhan sitä joutuu just koko kesän olemaan raskaana. Ei kivaa. Keväällä kun synnyttää, niin edellinen kesäkään ei ole mennyt hukkaan raskausvaivojen kanssa hikoillessa. Ja uuteen kesään pääsee vauvan kanssa: helppoa, kun sille pienelle ei tarvi pusata monia vaatekertoja ennen kuin vauva on vasta vähän isompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi