Kuvaile kolmalle sanalla sitä lasta, joka oli koulukiusattu sinun kouluaikoinasi?
Kommentit (59)
yhdessä työpaikassa muut naiset kaikin tavoin syrjivät nuorta naista, joka oli kaunis! Oli tosi mukava nainen, en kokenut alemmuuskompleksia, vaikken ollut yhtä nätti.
että on sillä kiusaajallakin rankkaa, ei sillä voi olla kaikki hyvin. Ja kaipa se välillä näin on, mutta minä väitän, että valtaosa kiusaajista ja ainakin hiljaisista kiusaajan tukijoista on sellaisia, jotka eivät erityistä sääliä kaipaa. Ihminen hakee omaa etuaan ja kylmässä maailmassa on parasta olla sen puolella, jolla on valtaa.
Kiusaaminen ei ikinä lopu, ellei ole aikuista auktoriteettia, joka todella valvoo ja aktiivisesti puuttuu kiusaamiseen. On ihan hurskastelua puhua, että lapsille opetetaan kauniita tapoja ja jätetään ne setvimään itse välinsä. Viidakon laki rulaa, jos kukaan ei valvo.
pullea
arka
kykenemätön puolustamaan itseään
Ettei oma mussukka kiusaa muita. Ja jos omaa/tutun lasta kiusataan, ota asiaksesi puuttua. Näin vältytään turhien ihmishenkien menetyksiltä.
Kiusaamiseen nyt riittää syyksi mikä tahansa. Sosiaalinen tai ulkonäöllinen kömpelyys ja erilaisuus ovat varmaan aina "huudossa". Vanhemmat eivät kyllä anna asennekasvatusta erilaisuuden hyväksymiseksi kotona riittävän usein, eivätkä opettajatkaan tunnu jaksavan tai välittävän.
Akneihoinen, pelokas, mielenterveysongelmainen. Eli minä.
No minua kiusasi yks poika,olin silloin ala-asteella vielä R-vikainen,pyöreä ja puhelias
Yhtä toista jotkut kiusasi luultavasti siksi että haisi hielle,oli lihava ja kömpelö
Tapaus 1:
- puolimustalainen
- kotonaan kaltoinkohdeltu
- valehteleva (suojamekanismi?)
- pahanhajuinen
Tapaus 2:
- ujo
- hiljainen
- kaunis
Tapaus 3:
- rääväsuu
- yksinkertainen
- ilkeä
Tapaus 3 oli poika, yhtä aikaa kiusaaja ja kiusattu. Tapaus 1 kaikkein surullisin: tyttöparka ei saanut keneltäkään koskaan kaunista kohtelua :-(
Äkkipikainen, likainen ja helposti suuttuva
erilainen
hiljainen
pyöreä poskinen (en lihava)
itkupilli (itki päivittäin monta kertaa milloin mistäkin asiasta), tosi ruma ja omituinen.
Kiusattu ala-asteelta ylä-asteelle ja varmaan senkin jälkeen.
pukeutui oudosti (äidin tekemiin vaatteisiin), puhui itsekseen, oli yksinhuoltajaperheen ainoa lapsi
itkupilli (itki päivittäin monta kertaa milloin mistäkin asiasta), tosi ruma ja omituinen.
Kiusattu ala-asteelta ylä-asteelle ja varmaan senkin jälkeen.
Kaunis-kadehdittu ja siksi kiusattu
Kiusaaja: keskinkertainen-rakkaudettomasta kodista-epävarma itsestään
vanhanaikaisesti puettu ja vanhojen/metsittyneiden vanhempien ainokainen.
Karseaa, ko. henkilö oli oikeasti tosi hyvätahtoinen ja aina iloinen. Ei vaan oikein istunut teinien muottiin.:(
tyttölapsi. Minä.
Vieläkin tuon lapsen tuska soi sisälläni, mutta aika parantaa... Unohdu ei silti koskaan.
hiljainen, ujo, kiltti
Onnekseni olen huomannut, etta naista kiusaajista on kasvanut tosi luusereita, jotka luulevat itsestaan ihan liikoja. Kylla elama antaa takaisin.