Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa hössöttäjä-äitejä argh!!!

Vierailija
19.02.2010 |

Taas vauvamuskarissa meinas palaa käämit..onko pakko olla näitä hössönlössön äiteja, jotka eivät kykene vastaamaan kysymykseen tai osallistumaan keskusteluun ilman että höpöttää vauvalle joka minuutin välein ja mussuttaa ja pussailee...siis niin raivostuttavaa. Ja kertoa kuinka vauva kiljuu, maiskuttaa ja kaikki maan ja taivaan välillä ja kuinka kaikki on niin IHANAA...on se minunkin vauvani maailman ihanin mutta ei minun tarvitse sitä koko ajan maailmalle kuuluttaa enkä usko että se kaikkia edes kiinnostaa! sekä pystyn kokonaiseen keskusteluun AIKUISTEN kesken...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman ja yleensä nämä äidit ovat vähän vanhempia "luomuäitejä"

Vierailija
2/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ärsyttävää oikeesti. Mutta jätä omaan arvoonsa. Jos muut on "normaaleja" ja jatkaa normaalia kåytöstä muskarissa ja ennen ja jälkeen sen, niin eiks se sit osaa lopettaa jossain vaiheessa, tai tietty, lapselleenhan se puhuu.. Mut olkaa muut niinku sitä hössöä ei oliskaan. Jokaisen vauva on ihanin ja on iso asia että osaa puhua aikuistenkin juttuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans nyt mega-ahdistus yhteen hyvään ystävään. Hän on muutoin oikein ihana ollut aina, mutta lasten myötä... No, hänen kuopuksensa on jo reilut 2v. ja meidän alle 1v. Meillä on vaikeuksia tavata ja viettää aikaa yhdessä, kun hänen "vauvansa" on vielä niin pieni. Hassu selitys musta. Kovasti aina tulee kylään ja kutsuu meitä myös, mutta sitten koko aika menee vauvan kimpussa hössätessä. Toki esikoinenkin heillä saa osansa... Jotenkin musta meidän lapset on vähän reippaampia ja oma-aloitteisempia kuin heidän, kun heillä oikeasti tehdään ihan kaikki valmiiksi. Ja lapsissa se vika ei ole, ihania muksuja molemmat, mutta äiti vaan hössöttää, eikä anna lasten tehdä mitään.

Olis niin kiva jutella ystävän kanssa ja olla niin kuin ennen. Tokiolis enemmän puheenaiheita kuin ennen, mutta sehän on vaan rikkaus. Mun mielestä.

Vierailija
4/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana ja rakas mutta lapsen myötä...aaaaah. Menen kylään oman lapsena kanssa, joka leikkii ystävän lapsen kanssa tai siis yrittää mutta koko ajan lapsi tulee keskeyttämään ja yrittää huomiotan äidiltään joka sitä myös antaa..vaikka kesken lauseen, kesken tärkeän jutun jossa puran ongelmaa hänelle, minkä vaan ja voi mussukka plaplapla..ei mitään järkeä. Olenkin vältellyt kyseisen ystävän seuraa sillä hänen kanssaan on niin vaikea keskustella aikuisten kesken jota näin äitinä kaipaa. Minä ehdin sitte antaa lapselleni huomiota kotona, ja lapseni tietää että äiti puhuu välillä muiden äitien kanssa eikä keskeytä turhista asioista, tietenkin jos on jokin hätä.

Vierailija
5/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä palsta on täynnä "hössöttäviä" äitejä jotka tunnistavat itsensä tuosta muskari-tarinasta! Tässäpä teille vinkki..useimmat äidit eivät ole niin kiinnostuneita vauavastasi että jaksavat katsellä sinun naurettavaa käyttäytymistäsi..Joo joo täysimetät 6kk asti ja käytät kestovaippoja ja olet ihan täydellinen äiti ja sinun vauvasi tekee sitä ja tätä, EI KIINNOSTA! Monet äidit tulevat muskariin tapaamaan muita ÄITEJÄ ja KESKUSTELEMAAN heidän kanssaan....

Vierailija
6/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä sitten? Kukin tavallaan. Ihmettelen ihmisiä jotka ottavat näitä "inhoan tyyppejä jotka...!" -fiksaatioita. Ahdasmielistä sakkia.

Vierailija
7/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paljon enemmän minua ärsyttää äidit, jotka jättävät lapsensa autoon tai kotiin ja lähtevät baariin.

Vierailija
8/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vähän hössöttää.Se on lässyttäminen,mikä saa kyrvän kasvamaan mun ottaan:)

Ja tarkoitan tosiaan vauvaa-en "vauvaa".

Vierailija
9/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kiinnosta ne muut mammat ja niiden aikuisten jutut. häh, miksi mua ne pitäisi kiinnostaa? mielummin seurustelen niitten vauvojen kanssa.

Vierailija
10/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuota sanaa etsinkin LÄSSYTTÄJÄ..en niinkään hössöttäjä, mutta en saanut millään päähän tuota sanaa..kiitos!:)

Vierailija
11/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lässyttäjä-äiti jota kukaan ei kestä muskarissa!

Vierailija
12/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suoraan voin sanoa, että ei ole tullut minulla mieleenkään. mistä te sitten puhutte? politiikasta? säästä? mä olen kokenut että ne n. samanikäiset vauvat on se yhdistävä tekijä ja siksi niistä jutellaan.

t.11

Vierailija
13/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin puhutaan muskarissa aikuisten kesken vauvoista EI VAUVOILLE

Vierailija
14/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä äiti-ihmiseen mahtuu noin paljon närää toisia äitejä kohtaan? Vihaatko elämääsi noin paljon? Esikoiseni on vuoden vanha ja muullisti maailmani täysin. Hänen mukanaan tuli suurin onni, jota koskaan olen tuntenut. Luulen olevani tuollainen kuvailemasi "hössöttäjä-äiti". Tosin en hössötä vaan rakastan ja iloitsen. Ja kyllä imetän edelleen, koska se sopii meidän nykyiseen tilanteeseen hyvin. Itse en kiinnitä huomiota siihen kuinka muut äidit lastensa kanssa käyttäytyvät. Taitaa tuo sinun närkästys lähteä jostain syvemmältä. Koetko huonommuutta muihin äiteihin verraten? Tunnetko riittämättömyyttä äitinä? Mietihän näitä... elä ja anna elää!

Vierailija
15/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet ympyrät...kotiäitejä?

Miten ihmeessä äiti-ihmiseen mahtuu noin paljon närää toisia äitejä kohtaan? Vihaatko elämääsi noin paljon? Esikoiseni on vuoden vanha ja muullisti maailmani täysin. Hänen mukanaan tuli suurin onni, jota koskaan olen tuntenut. Luulen olevani tuollainen kuvailemasi "hössöttäjä-äiti". Tosin en hössötä vaan rakastan ja iloitsen. Ja kyllä imetän edelleen, koska se sopii meidän nykyiseen tilanteeseen hyvin. Itse en kiinnitä huomiota siihen kuinka muut äidit lastensa kanssa käyttäytyvät. Taitaa tuo sinun närkästys lähteä jostain syvemmältä. Koetko huonommuutta muihin äiteihin verraten? Tunnetko riittämättömyyttä äitinä? Mietihän näitä... elä ja anna elää!

Vierailija
16/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaa sun typerä psykoanalyyttinen vastaukses on just tyyppillinen lässyttäjä-äitin vastaus:) Ihan hillitöntä!:) Just kuvailemani äiti siellä taas yrittää nostaa päätään ja perustella omaa lässyttelyään. Iloitset ja rakastat, joojoo, niin me muutkin elä sinä sitä pikku päässäni yritä järkeillä-kaikki äidit rakastavat ja iloitsevat. Voisinpa ihan ilmaan heittää psykoanalyytisen vastauksesi takaisin ja sanoa että sinä se tekopirteällä, "rakastavalla" asenteellasi yrität luoda itsestäsi kuvaa täydellisenä äitinä, jonka lapsesta kasvaa täydellisen tasapainoinen yksilö, koska sinä lässytykselläsi olet lapsesi niin kasvattanut ja tietenkin RINTAMAIDOLLASI!:)

Vierailija
17/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat oikeasti ihan hukassa ja esittävät koko ajan. Päälle on liimattu rooli "Hyvä äiti", jota ei normaalisti kotona tai ilman silminnäkijöitä edes vedettäis.

Tai sitten ovat niin tyhmiä älyllisesti, etteivät vain ymmärrä, että ei kukaan jaksa tuollaista showta katsoa/tehdä itse samaa omalle vauvalleen muskarissa tms. paikoissa.

Samaan "Teen näin vain yleisön vuoksi" -kategoriaan kuuluu myös:

julkinen kielisuutelu

kumppanin jatkuva komeaksi/kauniiksi kehuskelu

Vierailija
18/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten by the way...tosiasioita ei käy kieltäminen, sinä olet juuri se äiti josta kaikki puhuvat muskarin jälkeen kuin olet poistunut..kaikkine lässytyksiesi kanssa. Muut huokaavat että "huh huh taas".

Vierailija
19/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aloituksesi oli todella hyvä. Mä en todellakaan ole mikään lässyttäjämammuli ja ällöttää ihan sama piirre näissä eräissä muskarimammoissa. MUTTA jos mä imetän vauvaani, niin miten se liittyy tohon lässytykseen? Imetys on laiskan mamman helpoin ruokintatapa. Ja mitä sitten, jos imettää, häh?

Vierailija
20/22 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hauku imetystä, itsekin imetän mutta siitä koko ajan jauhaminen ja jatkuva todistelu imetysksen puolesta on minusta epäasiallista varsinkin niitä äitejä kohtaa joiden vauvat on syystä tai toisesta korvikkeella. Kaikki me tiedämme että se on parasta vauvalle ei lässyttä-äidin sitä tarvitsee ylivuolaasti mainostaa.