Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydän apua vaikeaan tilanteeseen...

Vierailija
19.02.2010 |

Olen ihan pa lapsilisiin saakka, lapselle pitäisi hakea lääkkeet jotka maksaa kympin. Jos jollain olisi edes tuo kymppi varaa lainata, lupaan maksaa takaisin viikon päästä! Ihan varmasti!

Kysyin äidiltä lainaa, mutta hänellä ei ole, on eläkkeellä.

Jos et luota minuun, annan koko nimeni ja vaikka sos.turvatunnuksen jne.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkekuurit maksaa vaan sen kympin.

Laita ap se s-postiosoitteesi, jossa voi sopia tarkemmin.

Vierailija
22/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräämässä vaikka tyhjiä pulloja äläkä vingu rahattomuuttas. Tee asian eteen jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Vierailija
24/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni käytössä astmalääkkeet, toinen maksaa 3,49 euroa ja toinen 12 euroa (oikeastihan ne hinnat on pilvissä, mutta Kelakortilla saa alennukset, onneksi!).

Allergialääkkeet maksaa lääkkeestä riippuen 3-10 euroa (silmätipat, nenäsuihkeet ja tabut). Nämäkin siis mun ja saan Kelakortilla alennusta.

Samoin esim. lasten antibiootit (ja muistakaseni minun ja miehenkin) on maksaneet n. 10 euroa..

Vierailija
25/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut antibiootit ainakin maksaa kympin tietämissä eli alle, päälle. Miten joku voi ola niin rahaton, ettei ole penniäkään? Mikäli sulla on edes puolet summasta niin kysy apteekkarilta voitko maksaa summan lapsilisäpäivänä.

Mulla jäi kerran opiskelijana jotain 5 tai 10 centtiä uupumaan lääkkeiden hinnasta epähuomiossa ja pyysin, että saanko tulla maksamaan sen puuttuvan osan lähipäivinä, koska kolikoita ei ollut eikä ollut kuin kortti, jolla ei voi maksaa kaupassa vaan rahat piti ottaa "seinästä". Rahaa oli tilillä liki 20 ekeä, mutta kun sitä ei saanut ulos eli oli rajoitus tuo 20 ekeä (on kai vieläkin automaateissa). Tästä tapahtumasta siis jotain 10 vuotta aikaa. En kysynyt keneltäkään lainaa ja lääkkeet olivat todella kalliit. No, farmaseutti lupasi ja vein kolikot heti kun tuli opintoraha tilille.

Vierailija
26/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhin poika tossa just lähti ovia paiskoen ulos, en nyt jaksais vängätä antaa olla.

Ei mulla ole sellaista sähköpostia, et voisin tänne laittaa..

Vierailija
27/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voisin laittaa sen kympin sulle jos on sama pankki.

Vierailija
28/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhin poika tossa just lähti ovia paiskoen ulos, en nyt jaksais vängätä antaa olla. Ei mulla ole sellaista sähköpostia, et voisin tänne laittaa..

Ap, aika säälittävä provo...

Vierailija
29/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että on tällainen talvi ja paljon lunta.

Vierailija
30/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voisin laittaa sen kympin sulle jos on sama pankki.

mulla on nordea. lapsella on sampopankki mutta se näkyisi vasta ti.

Vierailija
31/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin tunnustaa senkin, että ruokaa haen ruokajonosta, lisäksi mulla on yksi kirkon antama maksulappu kauppaan.

Vierailija
32/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni? Ihan oikeesti, mun on tota niin vaikea käsittää. Ei meilläkään paljoa ole rahaa, mutta kyllä aina lääkkeet ja antibiootit on saatu. Meillä menee säästöön joka kuukausi 20 €. Ne rahat on juuri hätätilanteita varten.

Vierailija
33/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sosku maksaa. Olisi kannattanut jo selvittää asia siellä.

Vierailija
34/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereilta kuin jollain nettipalstalla.

Vierailija
35/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin tunnustaa senkin, että ruokaa haen ruokajonosta, lisäksi mulla on yksi kirkon antama maksulappu kauppaan.

jos, niin sen eteen kannattaisi tehdä jotain, esim. perustaa hotmail-osoite tai antaa selvä kellonaika ja tuntomerkit, missä ja milloin sen kympin voisi sulle lahjoittaa.

Vierailija
36/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sossu sen kympin antaa

Kuinka monelta keskustelupalstalta ap yrittää kymppiä itselleen saada? Kaljaan menee sekin raha. Jos oikeasti olisi "tosi" kyseessä, kelpaisi apu. Mutta heti, kun joku sanoo maksavansa lääkkeet APTEEKISSA keksitään verukkeita ja seli-selityksiä, koska oikeasti tämä oli joko provo tai rahanhuijaus.

Vierailija
37/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sossu sen kympin antaa

Kuinka monelta keskustelupalstalta ap yrittää kymppiä itselleen saada? Kaljaan menee sekin raha. Jos oikeasti olisi "tosi" kyseessä, kelpaisi apu. Mutta heti, kun joku sanoo maksavansa lääkkeet APTEEKISSA keksitään verukkeita ja seli-selityksiä, koska oikeasti tämä oli joko provo tai rahanhuijaus.

ööh, olisin kyllä tulossa sinne apteekkiin. Oletko ihan pälli?

Vierailija
38/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elarit? jos ei miestä, sossu? rahat menny minne??

Vierailija
39/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatko mitään kerjäämällä kadulla.

Vierailija
40/53 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta ihan hyvin.Meillä 15 euroa lapsilisiin saakka ja pelkästään auton bensoihin menee 10e päivässä koulumatkoihin (on 60km päässä ja taloustilanne oli silloin pari vuotta sitten ihan toisella tolalla ). Mies ollut työttömänä kk ja mitään rahaa ei tule mistään vielä viikkoon-kahteen,silloin kun mies oli töissä niin niistä ei jäänyt säästöön mitään kun piti maksella viime talven työttömyyden aiheuttamia velkoja ja ostaa lapsille kengät ja talvivaatteita...hyvä että teillä muilla jää edes se 20e kk säästöön,meillä menee se raha ruokaan!Harmi kun jotkut joutuu elämässään taistelee että saa edes ruoan pöytään,tilanne olisi meilläkin toinen jos en opiskelisi mutta opiskeleen lähdin paremman tulevaisuuden toivossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi