Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään sovinisti-isän suusta kuultua odotustilassa!

Vierailija
19.02.2010 |

Menimme erääseen tapaamiseen ja odotustilassa oli isä kahden pojan kanssa. Hän jutteli jonkun naisen kanssa joka kertoi miehen nuoremman pojan leikkineen nukeilla (poika 3-4vuotias)

Isä alkoi torumaan poikaansa siitä, että tämä oli leikkinyt nukeilla ja tivaamaan "MIKSI?" Isä myös sanoi pojalle, että tiia leikkii nukeilla, ei sinun kuulu niillä leikkiä. Sinä voit leikkiä vaikkapa leegoilla.

Kyllä pisti vihaksi kuunnella moista soopaa! Mun sen olivat näköisiäkin, pojat puettu mustiin ja tummansinisiin ja isä lihava rekkakuskin näköinen olento! Yök! Teki mieleni sanoa pari valittua sanaa, mutta jätin sanomatta. Minä kuitenkin kasvatan poikani hyvien eri periaattella.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin pikkuinen niin leikin äidin kanssa nukeilla ja kun äiti oli töissä isä heitti nuket pois ja antoi vaan autoja.. jopa leikkasi saksilla minun pitkät kutrit pois kun meni liian takkuun ja minulle kuulema sopi lyhyet.. isän kans sit käytiinki makkaran paistossa, metsällä ja maalattiin yhdessä.. muistutan muutamissa valokuvissa liiankin paljon poikaa :D

Mut enpä ole valittanut :)

Vierailija
22/23 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekappaleista valittaneelle isälle, että se on Ferrarin punainen. Taisi riittää perusteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa möreällä äänellä leijonakoru kaulassa ja rööki korvan takana "Jere saatana sä et ämmien jutuilla leiki. Tuu Sari hakee se pois." Jerellä päällään tummansiniset verkkarit, paidassa kuva teräsmiehestä nyrkki ojossa lentämässä räjähdyspilven läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä