Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt lopetan tämän vouhottamisen läskeistäni,en enää vahtaa vaalla vaan

Vierailija
19.02.2010 |

keskityn normaalin elämään. tuntuu että Painonpudotus vie kaikki ajatukseni,monen kuukauden ajan ajattelen päivittäin,selaan netistä ja vahtaan vaalla parikin kertaa päivässä. Nyt lopetan lukujen tuijottelun ja keskityn vain hyvin syömään,terveellistä ja monipuolista ruokaa. käyn vaalla sitten vähän myöhemmin,jospa paino olisi taas laskenut!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli ihan sama turhautuminen (olin laihtunut 8 kiloa ja laihtuminen oli hidastunut) ja tein saman päätöksen kuin sinä. Tulos: kolme kiloa plussaa kuukaudessa, vaikka kuinka ajattelin syöväni terveellisesti, mutta rennosti. Ei minulle ainakaan muu kun tämä kurinalaisuus, punnitsen itseni kolme kertaa päivässä ja ruuat suunnittelen edellisenä päivänä. Ja välillä pitää itseään rankaista leikkaamalla kalorimäärää kunnolla. Nyt on ne kolme ja pari lisää taas lähtenyt.

Vierailija
2/2 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut monena viikkona takapakkia,ihan omien ahmimisten takia. millä sen ahmimisen saa kuriin? Musta ei ole kuitenkaan järkeä punnista 3 kertaa päivässä koska painohan voi heittää kilolla/kahdellakin jopa päivien aikana.ajattelin itse punnita itseni viikottain tuon jokapäiväisen kyttäämisen sijaan ja tiedän kyllä mikä on terveellistä syömistä,syön säännöllisesti enkä napostele. se napostelu tuo niitä ylimääräisiä kaloreita päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla