seksiä saunassa tai suihkussa
siis miten te noi jutut hoidatte? miten joku pystyy saunassa sekstailee, eikös siellä ole vähän liian kuuma moiseen? läkähtyy! ja kun toi suihkussa hommailu tuntuu olevan varsin yleistä, niin miten se muka on mukavaa? seisovilteen, nainen sylissä vai miten? kauheen työläältä mun rajottuneessa mielessäni vaikuttaa...
Kommentit (95)
Mä tälläkin hetkellä harrastan seksiä saunassa oon nainen ja ai että miten hyvälta tuntuu :)
On pantu ylälauteella - lähetys saarnaajassa. Ylälaude 60cm leveä. Mun polvet kovilla ja kyllähän se treenistä käy🔥🥵
Saanut ylälauteilla istuen kielikylvyn. Parasta
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ketään oikeasti pane.
kukaan pane/ketään panna
Olisipa niin vahva mies että voisi nostaa syliinsä suihkun alla, ex oli, oi niitä aikoja...
Jatkuvasti naidaan vaimon kanssa saunan lauteilla.
M50 N52
Vierailija kirjoitti:
M50 N52
Nukutaanko siellämyös? Eikö teillä ole sänkyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50 N52Nukutaanko siellämyös? Eikö teillä ole sänkyä?
Siis kun käymme saunassa toope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50 N52Nukutaanko siellämyös? Eikö teillä ole sänkyä?
Siis kun käymme saunassa toope.
Ai jaa- se asia ei viestistä selvinnyt.
Nuorena naitiin pari kertaa, ensin kun tyttus asui vielä kotona ja toisen kerran mökillä. Molemmilla kerroilla tyttis tuli syliin istumaan ja kirnusi orgasmiin. Tuli pahuksen kuuma, joten ne kerrat riitti. Ehkä paras muisto on Tenolta. Teinit oli tuvassa ja katselin kun joella soudettiin lohta ja kova kaluni souti vaimon suussa. Samalla reissulla vaimo kumarsi pesuhuoneessa ja panin takaa. Hyviä muustoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa niin vahva mies että voisi nostaa syliinsä suihkun alla, ex oli, oi niitä aikoja...
Saitko erektion haaveillessasi?
Sauna on meidän vakio pano paikka! Lapset nukkumaan ja sauna lämpeää lähes joka ilta.. tunninkin voi kestää sessiot siellä, ehkä se onkin se, joka pitää meidät hyväkuntoisina... 😇 en ymmärrä miksi liian kuuma, löylyä ei oo pakko heittää👍
Ennen saunassa synnyttiinkin, mikäs parempi paikka muhinoida kuin sauna, sopivat lämmöt ja ei kun hommiin. M 59 N60
Saunan lauteilla on tullut joskus nuoruudessa makoiltua poikaystävän alla, kuumaa puuhaa vaikkei löylyjä sillä hetkellä hirveästi otettukaan. Nykyään ei oikein houkuttele, varsinkin kun mies on niin kova löylynottaja, etten muutenkaan niin viihdy siellä. Suihkussa olen rakastellut aina seisaaltaan. Otan hanasta lujasti kiinni ja mies tulee takaa. Saippuaa ei saa olla lattialla niin hyvin onnistuu! :)