seksiä saunassa tai suihkussa
siis miten te noi jutut hoidatte? miten joku pystyy saunassa sekstailee, eikös siellä ole vähän liian kuuma moiseen? läkähtyy! ja kun toi suihkussa hommailu tuntuu olevan varsin yleistä, niin miten se muka on mukavaa? seisovilteen, nainen sylissä vai miten? kauheen työläältä mun rajottuneessa mielessäni vaikuttaa...
Kommentit (95)
ja ovessa lukko.
Paljon kivempaa hyvässä sängyssä ja omassa rauhassa kuin kuumassa saunassa tai kylmien kaakeleiden päällä pyllistellen, peläten, että lapset yllättää.
Ymmärrän kyllä jos ei ole varaa omaan makuuhuoneeseen, joten kai tuokin on ymmärrettävää.
motanko lasta sulla on ja minkäikäisiä? uteliaana vain kyselen, kun voit olla kotona rauhassa.
ja ovat jo teinejä nykyään. Mutta olemme kyllä saaneet olla omassa kodissa, omassa makuuhuoneessa ihan rauhassa.
Niin ilta-ja aamuseksi on onnistunut hyvin omassa huoneessa. Samoin päiväseksi silloin kun se on ollut mahdollista.
Ehkä olen niin mukavuudenhaluinen, mutta en halua missään kuumassa saunassa ähkiä pumppu tykyttäen. Toiseksi joku kylppäriseksi tuntuu epämiellyttävältä kaakeleita vasten. Mieluummin ne takaapäin jututkin hyvällä patjalla, ettei tarvitse roikkua jotain kylmää kaakeliseinää vasten.
Mutta kun luin tätä ketjua uudelleen niin voihan se olla jollekin unelmien täyttymys ja saa siitä ylimääräisiä kicsejä ja harrastaa suihkuseksiä vain sen takia, että se on kivaa.
Anteeksi, että ensimäinen ajatukseni oli, että se on ainoa mahdollisuus. Sehän voi tosiaan olla joillekin unelmaseksi. Mun mies taitaa olla myös niin mukavuudenhaluinen, että onkin joskus sanonut, ettei ymmärrä, miten joku haluaa kuumassa saunassa harrastaa seksiä. On sellainen nautiskelija muutenkin. Siksi taloa suunnitellessa suunnittelimmekin meille makuuhuoneen vähän erilleen.
ja ovessa lukko. Paljon kivempaa hyvässä sängyssä ja omassa rauhassa kuin kuumassa saunassa tai kylmien kaakeleiden päällä pyllistellen, peläten, että lapset yllättää. Ymmärrän kyllä jos ei ole varaa omaan makuuhuoneeseen, joten kai tuokin on ymmärrettävää.
Seksi on mukavaa hyvässä sängyssäkin, mutta en minä ainakaan halua harrastaa sitä ainoastaan siellä sängyssä.
Kyllä meillä on varaa omaan makuuhuoneeseen, ja sellainen meillä onkin, mutta se ei mitenkään sulje pois seksiä saunassa/kylppärissä/olohuoneessa/keittiössä tai missään muuallakaan..
Minusta olisi tosi tylsää jos aina harrastettaisiin seksiä vain makkarissa..
no ehkä siten, että kun kaikki eivät asu talossa, jossa on suunniteltu makuuhuone jonnekin erilleen, vaan vaikka ahtaassa kerrostalokaksiossa tai kolmiossa.
suihkussakin tulee harrasteltua, mutta ei se mitään mukavaa ole, miehelle ihan ok, edestäpäin ei vaan mitenkään onnistu pystyasennossa, ja takaapäin pystyasennossa mulla tulee aina armoton pissahätä, että ei sekään ole mukavaa... mä myös mukavuudenhaluinen, jotta voisin nauttia, niin pitää olla pehmeä sänky, sohva, matto tai tuoli alla...
Mulle tulee siellä muutenkin helposti huono olo, mutta onhan sitäkin jonkun verran harrastettu, jälkilämmössä. Ulkosaunassa on vähän mukavampaa, ei tarvi ääniäkään pelätä. Suihkussa onnistuu ihan mukavasti, kun on amme pesuhuoneessa. Eli voin pitää ammeesta kiinni ja mies tulee takaapäin. Vaihteeksi voin nostaa toisen jalan ammeen reunalle. Ja tosiaan suihku peittää hyvin äänet.
Lapsiperheessä kaikki paikat ja tilaisuudet pitää hyödyntää...Kun lapset leikkii pihalla voi hommailla sisällä ja kun lapset katsoo elokuvaa sisällä, voi piipahtaa sinne ulkosaunalle tai jopa huvimajaan. Niin siis kesällä! Ja kyllä meillä on makkarin ovessa myös lukko, mieluummin selittelen lapsille lukittua ovea kuin että näkevät mitä touhutaan.
No, meidän lapset on jo vähän isompia ja voidaan jättää heidät kotiin keskenään ja lähteä kauppaan, matkalla voidaan eksyä jonnekin metsäautotielle.
käy helposti kun vehkeen voi vaikka itse pestä ja luistaa hyvin, jos ei halua niellä niin on helppo klimpata lattialle, tai runkata mies päälle.
kuulostaapa kauniilta =)
ei se mikään mun ehdoton mielipaikka ole, ja miehen vielä vähemmän, mutta jos vaihtoehtona on se, ettei harrasta ollenkaan, kun kotona ei ole oikein aikaa eikä paikkaa, niin kyllä se meille kelpaa.
ja Suihkussa sekä edestä että takaa päin seisaallaan.. Onnistuu edestä jopa raskausviikolla 35 meillä päin. Naisen vaan täytyy olla suht notkea.
kyllä se onnistuu, kalorit kuluu ainakin kun lämmitetyssä saunassa harrastaa seksiä, ja suihkussa voi vähän viilentyä :D
Mä oon jotenkin mieltyny tuohon suihkun lattiaan rakastelupaikkana. Kai se on sit Spesialisti-elokuvan syytä, kun siinä Syltty ja Sharon Stone sen siellä tekivät.. :D Vaimoni sano viimeksi että on ihanaa kun mä oon siinä niin kiihkeänä. Meillä on lattialämmitys joten vaimon ei tarvi kylmällä lattialla maata.
Mutta ainut juttu mitä oon miettiny että sattuuko tyttööni kun se lattia on tosi kova ja mä innostun yleensä työntelemään aika lujaa. Koitan kyllä pitää kättä vaimon pään takana ja suojella häntä. Ajatuttaa kuitenkin että jos hän ei vain saa kerrottua että satutan häntä.
Pitäis varmaan kysyä vaan asiaa vaimolta mut jotenkin mietityttää että jos sen jälkeen siitä kiihkeästä hetkestä katoaa jotain.. en mä tiiä.. Naisnäkökulmaa kaipailen. :)
Terv. M33
Menee reidet ihan rikki seisaaltaan suihkussa painiessa. Pitäisi hankkia sopivan pituinen nainen tuollaiseen. Ei sitä vaan liekeissä aina ajattele seuraavaa päivää.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2010 klo 23:21"]
Ensin mä makasin ylälauteella ja mies oli alemmalla lauteella ja nuoli mua. Sit mentiin molemmat alemmalle lauteelle ja mä olin miehen sylissä. Ovi auki tässä vaiheessa, kun oli kuuma :) Ja lopuks mä makasin alalauteella jalat kohti kattoa ja mies seiso lattialla... Osaatko kuvitella? :) Meillä ei ole ihan tavallinen sauna, jos ihmettelet jotain asentoa. Ja suihkussa, jos hommailleen, niin useimmiten takaapäin. Ja enpä olisi uskonut, että tällasta tänne joskus kirjottaisin :D
[/quote]
Kiihotuin... suihkussa naiminen takaapäin ei onnistu jos pituuseroa on liikaa
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:05"]
Vesi ja hikoaminen saunassa tekee panemisen mahdottomaksi. Sen kyllä käsitän ettei sauna ole kuuma tai pannaan menemään kylppärissä kun ei olla märkiä. Omaan rumpujenei ainakaan saa tungettua munaa väkisin ja vesi tekee panemisen kuin hiekkapaperia käärisi munan ympärille.
[/quote]
Musta taas sauna ja saunan lämpö on yksi kiihottavimmista panopaikoista mitä on
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:05"]
Vesi ja hikoaminen saunassa tekee panemisen mahdottomaksi. Sen kyllä käsitän ettei sauna ole kuuma tai pannaan menemään kylppärissä kun ei olla märkiä. Omaan rumpujenei ainakaan saa tungettua munaa väkisin ja vesi tekee panemisen kuin hiekkapaperia käärisi munan ympärille.
[/quote]
Musta taas sauna ja saunan lämpö on yksi kiihottavimmista panopaikoista mitä on
[/quote]
Ongelmana on asennot, ainakin meidän saunassa. Ylälauteella mahtuu makoilemaan mutta siellä tulee vietävän kuuma, mikä haittaa nautintoa ja vähentää verenpainetta ja sitä kautta erektiota. Liukkari ratkaisee kitkaongelman.
Alhaalla saunassa onnistuu kun nainen on jakkaroilla nelinkontin takaapäin. Samoin onnistuu suihinotto alhaalla miehen seisoessa ja naisen istuessa jakkaralla.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:56"]
Kauheeta lukea tätä ketjua kun en oo yli vuoteen saanut seksiä. Pitäis vaan vaihtaa miestä. :(
[/quote]
Ole onnellinen että olet nainen... jos olisit mies et saisi seksiä vaikka olisit sinkku tuosta vaan
Silikonipohjaiset liukkarit kuten eros bodyglide toimivat niin suihkussa kuin myös kesällä järvessä lämpimän veden aikaan. On kokeiltu... Niissä ainoa ongelma on aineen poispeseminen ja se, että jos suihkussa sitä käyttää käyttää niin ei vahingossa liukasta lattiaa.
Me olemme miehemme kanssa harrastanut seksiä suihkussa sekä saunassa niin että itse istun keski lauteella ja mies ensin nuolee ja sormettaa mua ja sitten mies alkaa seisoen panemaan minua. Suihkussa taas yleensä teemme sen takaapäin ja siten että vesi valuu hiljalleen jotta lapsemme luulevat meidän olevan suihkussa kuten olemme heille sanoneet :D. Näissä paikoissa olemme harrastaneet niin aamu,päivä ja ilta seksiä. Aamuisin olemme harrastaneet niin keittiöpöydästä lastenhuoneeseen seksiä koska olemme silloin kahdestaan kun lapset ovat kouluissa. Kaikkein mukavinta on se kun lapaet ovat lähteneet ja menemme aamu suihkuun silloin mies aloittaa hieromalla klitoristani ja nuolemalla minua ja sen jälkeen otan mieheltäni suihin na sitten koittaa panenminen eli toisin sanoen teemme esileikin suihkussa taas niin että vesi virtaa vähäsen klitorikselleni samalla kun mies panee minua niin käytän vibraattoeia klitorikselleni veden kanssa. Siitä siirrymme alasti vähän kuivaten itsemämme sängyllemme ja alamme taas panea. Emme tarvitse silloin kondomia tai liukuvoidetta koska olemme itse jo niin märkiä että omat eritteet tekevät jo todella liukkaaksi tosin joudun käyttämään klitoris kiihotus voidetta ja kiihotinta jotta saan kunnon orgasmin. Mieheni nauttii siitä kun hän saa levittää voidetta ja välillä liikuttaa/pitää kiihotinta. Kiihotin ja kiihotusvoide auttaa stimuloimaan myös sitä että saadaan useasti samoihin aikoihin orgasmit. Usein jatkamme sitä niin usein että eritteitä valuu joka lähtöön ja orgasmeja on tullut monia ;D. Joskus kiihotin on niin liukas että se liukuu jo pois paikoiltaan ;D.
Tämä vähän poikkesi aiheesta mutta ei kai se haittaa...;D ;P
Oi kylläpä alkoikin tehdä jo mieli... ;P
XXX oh ah ooooooooooooooh
motanko lasta sulla on ja minkäikäisiä? uteliaana vain kyselen, kun voit olla kotona rauhassa.