seksiä saunassa tai suihkussa
siis miten te noi jutut hoidatte? miten joku pystyy saunassa sekstailee, eikös siellä ole vähän liian kuuma moiseen? läkähtyy! ja kun toi suihkussa hommailu tuntuu olevan varsin yleistä, niin miten se muka on mukavaa? seisovilteen, nainen sylissä vai miten? kauheen työläältä mun rajottuneessa mielessäni vaikuttaa...
Kommentit (95)
on tosi että tarviiko saunassa naida oven ollessa kiinni kun se on kuuma,nimittäin silloinen ystävä jyskälässä ei ollut koskaan kokenut sitä saunassa ja minähän poika näytin kuinka se käy,oli tyytyväinen kertoi olevan ennen kokemattoman onnellinen,alkoi sauna tämän jälkeen lämmetä lähes päivittäin.monesti nuolin hänet orgasmin partaalle kunnes aloitimme hurjan yhdynnän että olin polttaa itseni kuumaan kiukaaseen,jonka jälkeen siirryimme suihkuun hieman turvallisenpaan paikkaan,yleensä takaapäin kunnes laukesimme molemmat.hyvä paikka saunassa ystävän jalka kaiteelle että kunnolla näkyy posliiniksi ajettu pesä ja eikun nuolemaan.
Mä makaan suihkun alla lattialla ja mies tulee päälle. Seisaaltaan ei tahdo onnistua kun pelätään liukastumista ja mies sanoo ettei tunnu niin hyvältä. Ei pysty kuulemma työntelemään niin kuin haluaisi. Mulle taas lattia tuntuu kovalta, mutta silti siinä pitää kokeilla uudestaan ja uudestaan...
Kuulostaa hankalalta ainakin alimmaiselle...
Kuulostaa hankalalta ainakin alimmaiselle...
Meillä on pituuseroa n. 20 cm, mies on mua pidempi ja mullakin on ollut vaikeuksia kun en tahdo jaksaa varvistaa jotta sais pepun pidettyä silleen pystyssä. Mies on tosi kyykyssä ja jalat harallaan mut en ole kuullut että häntä se haittaisi. Usein ollaankin vain hetken takaapäin ja sit mies kellistää mut lattialle. Ja joo kovaa ja ei niin mukavaa on kaakeleilla maata, mut toisaalta ihanaa ja mä nautin siitä kun mies tykkää ja kiihottuu kun voi suihkussakin tulla mun päälle. Edellisessä kämpässä ei mahduttu rakasteleen suihkussa mitenkään muuten kuin seisaaltaan:)
Saunassa on tullut rakasteltua useammankin kerran, muutaman kerran niin että kiuas ei ollut edes päällä ja meillä miehen kanssa vielä osittain vaatteet yllä. Mä yleensä makaan selälläni ja mies tulee päälle. Tykätään molemmat kun saa olla niin lähellä:) Suihku on vielä "korkkaamatta".
Vierailija kirjoitti:
siis miten te noi jutut hoidatte? miten joku pystyy saunassa sekstailee, eikös siellä ole vähän liian kuuma moiseen? läkähtyy! ja kun toi suihkussa hommailu tuntuu olevan varsin yleistä, niin miten se muka on mukavaa? seisovilteen, nainen sylissä vai miten? kauheen työläältä mun rajottuneessa mielessäni vaikuttaa...
Ei se oikeestaan sen työläämpää ole kuin muuallakaan. Ainut on että kuumassa saunassa ei ole niin kivaa kun mua ainakin meinaa pyörryttää. Meillä ollaan miten milloinkin. Ehkä yleisin on kuitenkin seisaaltaan suihkussa ja mies tulee takaa :)
Vierailija kirjoitti:
Mä makaan suihkun alla lattialla ja mies tulee päälle. Seisaaltaan ei tahdo onnistua kun pelätään liukastumista ja mies sanoo ettei tunnu niin hyvältä. Ei pysty kuulemma työntelemään niin kuin haluaisi. Mulle taas lattia tuntuu kovalta, mutta silti siinä pitää kokeilla uudestaan ja uudestaan...
Mä luulin että me ollaan avokin kaa ainuita jotka tekee noin... :)
Saunas on liian hikistä hommaa ja suihkus pienen suihkukaapin seinät ryskää jos sielä yrittää. Olispa isompi kämppä ja pesuhuone.....
On teillä huvit kun pitää suihkussa maata. Ei tulis mieleenkään...
Mä en nyt ihan noin sanoisi.. mut vois kyllä sattua selkään varsinkin jos mies on ihan kiinni mun päällä. En ole kokeillut jotenka en tiedä. Me ollaan usein niin että mies nostaa mut syliinsä ja panee seinää vasten. On niin pieni koppero että eipä pysty oikeen muuten olemaan (paitsi ehkä takaapäin), mut toisaalta ei voi kaatua vaikka liukastuis :)
Montakin kertaa saunassa tehty. Yleensä alkaa sillä kun vaimo sormettaa itseään tai dildottaa ja minä katselen tai sitten molemmat runkkaa ja katsellaan toisiamme. Sit suusexyt ja akti.
Plääh kirjoitti:
Kirjoitustaito...
keskity asiaan kukkis. te puhutte sivuasioista tekemättä pääasiaa.
Me innostuttiin miehen kanssa panemaan saunassa kun olin raskaana. Hiukan otti päästä sen jälkeen, mutta oli se kaiken sen nautinnon arvosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pituuseroa n. 20 cm, mies on mua pidempi ja mullakin on ollut vaikeuksia kun en tahdo jaksaa varvistaa jotta sais pepun pidettyä silleen pystyssä. Mies on tosi kyykyssä ja jalat harallaan mut en ole kuullut että häntä se haittaisi. Usein ollaankin vain hetken takaapäin ja sit mies kellistää mut lattialle. Ja joo kovaa ja ei niin mukavaa on kaakeleilla maata, mut toisaalta ihanaa ja mä nautin siitä kun mies tykkää ja kiihottuu kun voi suihkussakin tulla mun päälle. Edellisessä kämpässä ei mahduttu rakasteleen suihkussa mitenkään muuten kuin seisaaltaan:)
Sama meillä.. Mä olin aluksi että enhän mä tuonne voi mennä makaamaan, mutta miehen sinnikkyyden ansiosta siine lopulta päädyin hänen alleen. Nykyään tuota tapahtuu joka kerta kun ollaan suihkussa kahdestaan ja mä olen ruvennut rakastamaan sitä, vaikka lattia on kova, mutta se on samalla niin ihanan lämmin ja miehen vartalo siinä liukuu mua vasten......
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jotenkin mieltyny tuohon suihkun lattiaan rakastelupaikkana. Kai se on sit Spesialisti-elokuvan syytä, kun siinä Syltty ja Sharon Stone sen siellä tekivät.. :D Vaimoni sano viimeksi että on ihanaa kun mä oon siinä niin kiihkeänä. Meillä on lattialämmitys joten vaimon ei tarvi kylmällä lattialla maata.
Mutta ainut juttu mitä oon miettiny että sattuuko tyttööni kun se lattia on tosi kova ja mä innostun yleensä työntelemään aika lujaa. Koitan kyllä pitää kättä vaimon pään takana ja suojella häntä. Ajatuttaa kuitenkin että jos hän ei vain saa kerrottua että satutan häntä.
Pitäis varmaan kysyä vaan asiaa vaimolta mut jotenkin mietityttää että jos sen jälkeen siitä kiihkeästä hetkestä katoaa jotain.. en mä tiiä.. Naisnäkökulmaa kaipailen. :)
Terv. M33
Kuulostaa just ihanalta...!!
N33
No jestas . Tässähän alkaa tuntea itsensä tosi estottomaksi kun on tuoreessa seurustelusuhteessa tullut jo harrastettua sitä edestä ja takaa lauteilla, lattialla ja seisaaltaan. ..eikä ollut hankalaa vaikka 10 vuoden kuiva kausi edelsi tätä suhdetta.
saunan pata on ja ihanata.ens keittää vedet kiehuvaks ja sitte muija kainaloon ja ei muuta kun pataan naemaan. ; D