vuokrafirmoissa keittiötyötä tehneet, kokemuksia??
kaikki kokemukset jakoon...
Kommentit (4)
miten sai vuoroja,saiko valita paljoan,riitääkö tämä päätuloksi eli onko sitä työtä aina? palkka, sairauslomat (palkallisia),
mutta toimistohommia.
Aluksi oli satunnaisia keikkoja ja hain niiden lisäksi soviteltua työttömyyspäivärahaa joten riitti kyllä elannoksi.
Kun olin saanut "jalkaa oven väliin" sain projektitöitä eli vuoden sopparin kerrallaan (käytännössä olin vakkari).
Edut oli hyvät. Normaalit lomat tietysti, työterveyshuolto, kerran vuodessa erikoislääkärin konsultaatio 8esim gynekologi) mikäli tarvetta, verkkokursseja ja muuta koulutusta, pikkujouluja ja muuta kivaa. Ihmettelen aina kun vuokrafirmoja mollataan, ainakin tämä firma oli ihan huippu!
Moni työkaveri sitten työllistyi sitä kautta niihin firmoihin, joissa aloitti vuokrafirman kautta. Yritykset on varovaisia rekryn suhteen eli jos olet hyvä, sut voidaan palkata.
teen nykyään Sentterillä,nyk.HR Houselle
sairauslomat on palkalliset,töitä riittää kyllä,varsinkin jos on itse aktiivinen ja soittelee töitä.Kesällä on hiljaista!
Työterveyshuollosta en tiedä,kun olen vaan käyttänyt terv.asemaa.Vaatteet ja kengät pitää hankkia itse,niistä saattaa saada alennusta?Palkallisia lomia ei ole.Tuntipalkka on 10euron molemmin puolin,itselläni tällä hetkellä 10,24+lomarahat.Palkka maksetaan 2 viikon välein,palveluavulla maksettiin joka viikko.
Oon tehny Suomen palveluavulla,Seurella,Sentterillä,muutamalla muullakin