Vinkki miehelle: näin tunnistat aidon orgasmin
Luin tämän aikoinaan jostain lehdestä ja olen testannut empiirisesti: kun nainen saa orgasmin, hänen nänninsä ns. laukeavat. Nännit muuttuvat pehmeiksi orkun hetkellä, sitä ennen ne ovat yleensä "kovina".
Testasin tämän katsomalla nännejäni peilistä samalla kun puuhastelin, uskokaa tai älkää :)
Kommentit (7)
Mulla vaan ei ollenkaan joka kerta ole nännit kovina hekuman hetkillä ;-)
Vaimon pimppi kyllä supistelee, se näkyy jos hieroo orgasmin, mutta yhdynnän aikana sitä ei kalussa tunne.
se on jopa niin voimakasta, että mieheni täytyy todella tehdä töitä päästäkseen pohjaan asti, kun saan
mulla on tähän asti riittänyt teeskentelyyn se, että tihennän hengitystä ja huokailen ja pistän silmät kiinni ja raavin selkää. Kai sitä uskoo mitä vaan, jos kovasti haluaa.
mulla on tähän asti riittänyt teeskentelyyn se, että tihennän hengitystä ja huokailen ja pistän silmät kiinni ja raavin selkää. Kai sitä uskoo mitä vaan, jos kovasti haluaa.
minulla on tuossa ongelmana se, että huudan jos oikeasti saan orgasmin. nolottaisi huutaa muuten vain. ;D
Entä mitä teet silloin, kun saat oikeasti orkun? Samalla tavoin?
Pankaa miehet hoo-hetkellä sormi pyllynreijälle. Kyllä sen tuntee sieltä.
siis testasin, mutta ei mulla mitään tapahtunut. =/
mutta emättimen supistelu on sen verran voimakasta, että asian näkee (tai tuntee) minun kohdallani siitä. se on jopa niin voimakasta, että mieheni täytyy todella tehdä töitä päästäkseen pohjaan asti, kun saan