Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohut penis

Vierailija
25.04.2012 |

Keplpuutatko miehen, jolla on ohut penis?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keplpuutatko miehen, jolla on ohut penis?

olen av-mamma ja mulla on ämpäripillu!Mut jos oikein kivasti osaat toista reunaa sit hinkata,ni mikä jottei??

Vierailija
2/13 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyen mutta normaalipaksuisen peniksen kanssa voisin elää, mutta en ohuen. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ympärysmitaltaan joku 11-13 cm?

Vierailija
4/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä luokitellaan ohueksi penikseksi?

Onko se alle 3,5 cm leveä? Alle 4? alle 5???

Vierailija
5/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on 2cm paksu ( 6cm ympärys ) ja kyllähän tuo aika ohut taitaa olla.

Mutta eikö tuollainen riitä naisille jos pituutta on kuitenkin 7,5cm erektiossa ja jos panostaa esileikkiin ?

Vierailija
6/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyen mutta normaalipaksuisen peniksen kanssa voisin elää, mutta en ohuen. Yök.

Itse elän ihmisen kanssa, en peniksen. Tämä tarkoittaa, että ainakin vähän mietin myös muita ominaisuuksia tässä ihmisessä kuin sukuelintä.

Vierailija
7/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ympärysmitaltaan joku 11-13 cm?

Minua aina huvittaa nämä puheet, että keskivertopenis on 12-18 senttiä pitkä ja 10-13 cm ympärykseltään. Varmasti on totta, että suurin osa asettuu noihin raameihin, mutta tarkastapa mittanauhasta millainen ero vaikkapa 11 ja 13 cm ympärysmitalla on ja huomaat, että se on käytännössä hyvin merkittävä.

Vierailija
8/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla n. 11,5 cm ympärysmitta, onko liian ohut?

Vierailija
9/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta ohut on aivan älyttömän kiihottava, siis pillussa, tuntemukset mielttömiä, minulle kiitos kyllä!

Vierailija
10/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se seksi yhtä hyvää ole kuin paksukullisen kanssa, mutta loppujen lopuksi seksi on pieni asia jos elämää yhdessä parisuhteessa mietitään. Voisin elää jopa täysin seksittä jos löytyisi muuten ihanteellinen elämänkumppani. Mutta olen kohdannut vain näitä isokullisia panomiehiä joiden kanssa seksi on kyllä hyvää mutta mikään muu sitten ei.

Vierailija
11/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta ohut on aivan älyttömän kiihottava, siis pillussa, tuntemukset mielttömiä, minulle kiitos kyllä!

samaa mieltä. Se tunne, kun ohuempi tapaus sujahtaa sisälleni niin ihanan vaivattomasti ja tökkii kohdunkaulaa on niin kiihottava, ja lihaksia jännittäessä vaikutuksen tuntee niin paljon paremmin paksuun verrattuna, ihana fiilis kun tiedän että omalla puristuksellani saan miehen laukeamaan!

Vierailija
12/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno nainen ei ole ronkeli miesten suhteen

Vierailija
13/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ohut, täysin suora ja normaalin pituinen (mikä nyt normipituiseksi lasketaan, en ole mitannut yhdenkään). Ja KOVA!

Ohut ja kova (ja se suora) penis on kiihottavinta mitä tiedän! Vielä jos mies osaa "tikata" kuin singeri.. Oijoijoi..

Mutta tuota "tikkausta" en siedä normi paksuisilta, silloin pitää olla eri konstit käytössä.

Tästäpä nukkumaan ja muistelemaan ohut penistä exää.. Grrr..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan