Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4-vuotias yllätti! Oli itse siivonnut huoneensa.

Vierailija
18.02.2010 |

Ylpeänä esitti tulosta äidille aamulla. Kylläpä tuli hyvä mieli. Lisäksi sanoi vielä, että tästä lähtien hän siivoaa joka aamu lattialle jääneet lelut paikoilleen, niin sittne on huone siisti.

3-v poika petaa joka aamu sänkynsä itse. ylpeänä esittelee. Päiväpeitto voi tosin olla vähän kuprulla, mutta mitäs tuosta.

1-vuotias osallistuu yhdessä lelujen keräykseen ja vie illalla vaatteensa pyykkikoriin.

Pointtini: kun vaan jaksaa kärsivällisesti lapsia opastaa ja antaa itse mallia, he oppivat yllättävän pieninä itse siisteiksi eikä äidin tarvitse ylirasittuneena siivota koko perheen jälkiä.

Vielä kun saisi miehenkin opetettua viemään likaiset sukkansa pyykkiin....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin tykkäävät että tavarat on järjestyksessä ja tykkäävät järjestellä kaikkia :) ihanaa

Vierailija
2/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää jonkun verran patistella, voikun joskus tekisivätkin itse. Tulee valittajaäiti olo, kun joutuu napisemaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoa siihen että lapsetkin osaa josko ukkosikin voisi oppia.

Vierailija
4/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanha koira opi enää uusia temppuja. Yritetty on. Parannusta on tapahtunut, mutta lapset ja minä kiikutamme suurimmaksi osin vuorotellen isin sukkia pyykkiin.

ap

Vierailija
5/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoaa vessanpytyn, petaa sänkynsä ja siivoo huoneensa.

KUNNES tulee seuraava päivä ja sotkee kaverinsa kanssa huoneensa, eivät korjaa jälkiä. Kauhea kaaos.

Ei voi siivota huonettansa ilman apuria.

Joten hyvin vaihtelevaa on meillä.

Poika täyttää kohta 6v.

Vierailija
6/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lelulaatikoihinkin kuvat, jotta pieninkin tietää, mitkä lelut asuu missäkin. Suosittelen.

Muutenkin meidän kodissa kaikki muut paitsi mies (argh) osaa viedä tavarat käytön jälkeen paikalleen. Onneksi lapset auttavat miehen uudelleenkoulutuksessa :).