Mitä olisitte tehneet/sanoneet? Menin pikkuliikkeeseen ja sanoin pienellä äänellä
hei ja nyökkäsi myyjälle. Myyjä sanoi vanhanaikaiseenja komentelevaan tyylin, että tupaan tullessa sanotaan huomenta. Olin ällikällä löyty ja häippäsin liikkeestä. Samana päivänä menin toiseen pikkukirjakauppaan ja siellä myyjä tuli seuraamaan minua ja sanoi, että ota nuo hanskat pois niin kirjojen katsominen onnistuu paremmin. Minulla oli ohuet hanskat ja katsoin vain kansia. Enpä taida enää mennä pikkuliikkeisiin. Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Kommentit (4)
sain hyvää palvelua, mutta toinen paikalla ollut pukujen katselija sai aivan hirveää "palvelua" ja enpä viitsinyt itsekään liikkeestä sitten mitään ostaa.
vaikkei mikään ihan putiikki olekaan. En ole ikinä saanut sieltä ystävällistä palvelua. Kuvittelvat varmaan myyvänsä jotain haute couturea, vaikka vaatteet ovat vain vähän kalliimpaa Henkkamaukka-laatua. Valitettavasti myös kivannäköisiä...
Kuulostaa muuten ihan normaalilta "palvelulta" valkoisessa elefantissa.
Myyjä katsoi nenän vartaan pitkin päästä varpaisiin ja katosi takaisin takahuoneeseen sanomatta sanaakaan. Mulla ei ollut mitään laukkua,johon olisin voinut sulloa iltapukuja, joten kai se ajatteli, ettei toi köyhä surkimus ole vaarallinen, muttei myöskään ansaitse palvelua.
Laitoin sitten tonnin sileäksi vastapäätä Marjalla.
Myyjä katsoi nenän vartaan pitkin päästä varpaisiin ja katosi takaisin takahuoneeseen sanomatta sanaakaan. Mulla ei ollut mitään laukkua,johon olisin voinut sulloa iltapukuja, joten kai se ajatteli, ettei toi köyhä surkimus ole vaarallinen, muttei myöskään ansaitse palvelua.
Laitoin sitten tonnin sileäksi vastapäätä Marjalla.