Eroamassa, neuvoa kysyisin
Oletteko tehneet miten asuinpaikan kanssa? Asutaan tällä hetkellä paikkakunnalla,jossa en ole koskaan viihtynyt. Olen kotoisin naapurikunnasta 20 km:n päästä. Mietin nyt tässä,että onko viisainta muuttaa heti tuonne kotipaikkakunnalle vai jäädäkö vielä tänne? LApsilla säilyis päiväkoti samana. Olisko se hyvä, kun kaikki muuttuu?
Kommentit (6)
Siis päiväkoti pysyis samana, jos jäisin tänne missä nyt asutaan.
Pääsit onnettomasta liitosta, miksi enää asuisit onnettomana "vieraalla" paikkakunnalla? Muuta ihmeessä.
Lapset sopeutuvat kyllä. Hoitopaikan vaihto on pientä verrattuna siihen että äidin ja isän liitto rikkoutui. On ihan sama muutatteko 20km:n vai 200km:n päähän.
Voisiko hän ottaa lapset, jolloin lasten olosuhteet pysyisivät vakaampina?
Isäki vois olla huoltaja, lapset ei sitä kyllä haluais.
Tuo välimatka on iha "mitätön". Tää meidä nykyinen koti menis myyntiin, joten mieski ois sitte vapaa muuttaan mihi haluaa.
Jos päädytte ratkaisuun, että lapset on vuoroviikon toisella vanhemmalla olisi hyvä (hienoa), että asuisitte mahd. lähekkäin, jolloin siirtymät olisivat helppoja (lapsille).
Jos päädytte siihen, että lapset asuvat viikot toisen vanhemman luona ja toinen vanhempi tapaa lapsia pääsääntöisesti vain viikonloppuisin, niin sitten voit ihan hyvin muuttaa takaisin kotipaikkakunnallesi. Ja miehesi puolestaan voi asettua minne itse haluaa.
kerran itse viihtyisit uudella paikkakunnalla paremmin, niin sinuna muuttaisin. 20 km ei ole paljon. ja hienoa, että päiväkoti pysyisi samana. On tärkeää myös, että sinä jaksat ja rakennat itsellesi mahdollisimman mukavan uuden elämän.
t. itsekin vastikään eronnut