Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo Reimatec-äiti puistossa :)

Vierailija
18.02.2010 |

Kyllä huomas, että on yhden lapsen äiti, kun vaatemerkit on noin tärkeitä!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nolo.

Kyllä huomas, että on yhden lapsen äiti, kun vaatemerkit on noin tärkeitä!

Vierailija
42/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuumaat siitä, että meillä on neljä lasta ja kaikilla, vauvaa lukuunottamatta on reimatecit? Vauvalla on vain perusreimaa, kun ei tarvitse vielä vednpitävyyttä vaunuissa.

Tämä siksi että ajelemme usein Reiman tehtäänmyymälän ohi ja haluan pukea lapseni käytännöllisesti ja kauniisti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä merkkinen puvun olisi pitänyt olla, ettei se ole nolo?

Vierailija
44/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan tytölleni vaatteita marketeista ja kirpputoreilta. Ostan nättejä vaatteita, en katso merkkiä.

Vierailija
45/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle vaatemerkit ovat "tärkeitä"... :p

Onneksi et ollut perhekahvilassa juomassa kahvia niin ei mennyt kahvit väärään kurkkuun lapsen tullessa Reimatecissa sisälle.

Vierailija
46/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kateellinen;)

Vierailija
47/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyäänhän ticketit on noloja. Ne on ollakseen niin hienoja koska lähiömammat alkoi ostamaan jessicoille reimaa niin pikkuisen paremmat äidit velkakastellitaloissaan ostavat vain ticketiä ja popia :D Reimasta on tullut jo niin tavis ettei se enää eroa lindexin toppatakeista, kehtaa siis taas käyttää :)

Onneksi meillä lapset valitsee 2v alkaen itse mieleisensä näköiset vaatteet, äiti vain tarkistaa että ominaisuudet on sääolosuhteisiin sopivat. Ei tarvii mun hävetä ja miettiä oonko hienosteleva vai juntti vai mitälie kun vastuu valinnasta on muilla ;D Suosittelen.

Vierailija
48/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsi kulkee alasti,kato kun se on aitoa nahkaa ei mee vesi läpi =O ei tarvi mitään tecciä meillä kun on kokonahkapuvut.Buhahahaa!!

Vierailija
49/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on reimatecin haalari, hanskat ja vielä ihan fleecehattukin...Apua! Jos olen rehellinen, niin en olisi välttämättä kyseistä haalaria ostanut, mutta kun ei enää muita välikausihaalareita ollut saatavilla. Reimatecin hanskat on ihanan helppo pukea sivussa olevan vetoketjun takia..Hanskat on siis hommattu ko. ominaisuuden takia, ei merkin. Pipo tuli viime keväänä ostettua ihanan turkoosin värin takia. Kauheen noloa!

En varmaan uskalla mennä enää puistoon, jos laitan uudet Polarn och Pyret:in haalarin ja rukkaset ja pipon, jotka ihanasti sävysävyyn! Minut varmaan lynkataan ja kivitetään:-)

Vierailija
50/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luki valmistajan kohdalla että Reima. sama kengissä. eli onko Lassie köyhän versio Reimasta?

Vierailija
51/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut aina lasten vaatteet Reimasta. En ole pitänyt asiaa yhtään kummallisena. Miksi ne aiheuttavat täällä keskustelua? Ihan kummallista.

Vierailija
52/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut aina lasten vaatteet Reimasta. En ole pitänyt asiaa yhtään kummallisena. Miksi ne aiheuttavat täällä keskustelua? Ihan kummallista.

kun ne ei kehtaa arvostella hintaa niin arvostelee vaatteet ja toivoo ettei kukaan huomaa.

Vierailija
53/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko liin nolo? Voinko mennä perhekahvilaan?

Molo ei ole nolo koska eihän sitä kukaan perusäiti edes tunnista. Molo on laadultaan paras mut jos kauneutta mietitään niin mielestäni cupcake on yliverto. siispä meillä on moloa ja cupcakea, rymyhaalarina löytyy kyllä reimateccikin.

Haalareista puhun, sisävaatteet on kauniita.

Vierailija
54/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö KAIKKI haalarit ole nimenomaan rymyämiseen ja sit paremmat vaatteet jotain muuta?

En tajua miksi ostelisin useita haalareita... Kyläilyä varten on takki + farkut, jo 1v eteenpäin. Jos tosi kylmä niin 2-osainen.

Vierailija
55/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen paljon pahempi kun lapsella on Ticketin syystakki, talvitakki ja toppahousut. Hanskoja ei harmi kyllä enää kun toinen hukkui koulumatkalla.

Siis on oikeesti SO last season mollata Reimatec-mammoja, siirry ihmeessä Ticketin ja Molon kimppuun. Niissä kun on ulkonäön lisäksi se nimikin vielä pielessä!

Vierailija
56/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo Reimatec-äiti puistossa :) Kyllä huomas, että on yhden lapsen äiti, kun vaatemerkit on noin tärkeitä!

Vierailija
57/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Reimatec-äiti taidan olla minä. Lapsellani on reimatecin talvipuku ja hanskat. Voihan nolouden multihuipentuma. Miksi olenkaan niin umpityhmä, etten seuraa trendejä ja osta lapselleni jotain trendikästä, sysiruman Reimatecin sijaan? Miksi, miksi en ole niin hyvä äiti, että olisin paneutunut kunnolla lastenvaatemaailmaan ja tietäisin, ettei Reimatec edes ole hyvä merkki? Miksi olen vain tyytynyt kuuntelemaan myyjien suosituksia ja osanut laadukkaaksi ja vedenpitäväksi luulemiani lumppuja? Miksi teen kaiken väärin? Miksen jaksa jankata enempää lapseni vaatteista hiekkalaatikolla, jotta tietäisin mitä OIKEAT äidit ostavat ja osaisin perustella jokaiselle laatikon leveäperäiselle mammalle, että miksi tytölläni on juuri Reimatecin haalari?

Voihan vittu. Olis kyllä ehkä kannattanut hoitaa ehkäisy kuntoon, koska äidiksi musta ei nyt ainakaan taida olla.

mun lapsilla on reimatec -kengätkin =D

Kuka pistää paremmaksi.

On meillä muitakin vaatemerkkejä, mm. remu, lenne ja ticket ja ihan merkittömiäkin markettivaatteita.

Joskus kuitenkin sattuu kaikki reimateciä.

Vierailija
58/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää mitä väliä lapsen vaatteiden merkillä on? Mä en ole koskaan oman lapseni kohdalla miettiny, että mitä merkkiä ne on, kunhan sopii ja on tarkoitukseensa sopivat. Mä en edes itseasiassa tiedä, minkä merkkiset talvihaalarit tolla pojalla on :)

Kyllä on aika pinnallinen elämänkatsomus jos lapsen vaatteet valitaan vaan jonkun merkin takia. MArkettivaatteetkin on mun mielestä ihan hienoja ja hyviä. Sisävaatteet ostan usein tarjoustalosta kun on edullisia, ei ne kuitenkaan kauaa mahdu päälle!

Vierailija
59/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivittäkää minut köyhä heti, ostin sieltä nimittäin tosi makean musta-turkoosin takin eskaripojalleni. Tosin kai pikkaisen helpottaa tuskaa, että meiltä löytyy Ticketiäkin aika paljon..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi