Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo Reimatec-äiti puistossa :)

Vierailija
18.02.2010 |

Kyllä huomas, että on yhden lapsen äiti, kun vaatemerkit on noin tärkeitä!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole pitänyt noita Reimateceja minään juttuna, mutta mm. Gant ja Burberry on ostettu ihan muusta syystä kuin hyvien ominaisuuksien takia. Mitäs siitä sanot?

Vierailija
22/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Reimatec-äiti taidan olla minä. Lapsellani on reimatecin talvipuku ja hanskat. Voihan nolouden multihuipentuma. Miksi olenkaan niin umpityhmä, etten seuraa trendejä ja osta lapselleni jotain trendikästä, sysiruman Reimatecin sijaan? Miksi, miksi en ole niin hyvä äiti, että olisin paneutunut kunnolla lastenvaatemaailmaan ja tietäisin, ettei Reimatec edes ole hyvä merkki? Miksi olen vain tyytynyt kuuntelemaan myyjien suosituksia ja osanut laadukkaaksi ja vedenpitäväksi luulemiani lumppuja? Miksi teen kaiken väärin? Miksen jaksa jankata enempää lapseni vaatteista hiekkalaatikolla, jotta tietäisin mitä OIKEAT äidit ostavat ja osaisin perustella jokaiselle laatikon leveäperäiselle mammalle, että miksi tytölläni on juuri Reimatecin haalari?

Voihan vittu. Olis kyllä ehkä kannattanut hoitaa ehkäisy kuntoon, koska äidiksi musta ei nyt ainakaan taida olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomas, että on yhden lapsen äiti, kun vaatemerkit on noin tärkeitä!

Vierailija
24/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Reimatec-äiti taidan olla minä. Lapsellani on reimatecin talvipuku ja hanskat. Voihan nolouden multihuipentuma. Miksi olenkaan niin umpityhmä, etten seuraa trendejä ja osta lapselleni jotain trendikästä, sysiruman Reimatecin sijaan? Miksi, miksi en ole niin hyvä äiti, että olisin paneutunut kunnolla lastenvaatemaailmaan ja tietäisin, ettei Reimatec edes ole hyvä merkki? Miksi olen vain tyytynyt kuuntelemaan myyjien suosituksia ja osanut laadukkaaksi ja vedenpitäväksi luulemiani lumppuja? Miksi teen kaiken väärin? Miksen jaksa jankata enempää lapseni vaatteista hiekkalaatikolla, jotta tietäisin mitä OIKEAT äidit ostavat ja osaisin perustella jokaiselle laatikon leveäperäiselle mammalle, että miksi tytölläni on juuri Reimatecin haalari? Voihan vittu. Olis kyllä ehkä kannattanut hoitaa ehkäisy kuntoon, koska äidiksi musta ei nyt ainakaan taida olla.

hankkiudutko eroon teceista vai annatko lapsen sijaiskotiin?

Vierailija
25/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Reimatec-äiti taidan olla minä. Lapsellani on reimatecin talvipuku ja hanskat. Voihan nolouden multihuipentuma. Miksi olenkaan niin umpityhmä, etten seuraa trendejä ja osta lapselleni jotain trendikästä, sysiruman Reimatecin sijaan? Miksi, miksi en ole niin hyvä äiti, että olisin paneutunut kunnolla lastenvaatemaailmaan ja tietäisin, ettei Reimatec edes ole hyvä merkki? Miksi olen vain tyytynyt kuuntelemaan myyjien suosituksia ja osanut laadukkaaksi ja vedenpitäväksi luulemiani lumppuja? Miksi teen kaiken väärin? Miksen jaksa jankata enempää lapseni vaatteista hiekkalaatikolla, jotta tietäisin mitä OIKEAT äidit ostavat ja osaisin perustella jokaiselle laatikon leveäperäiselle mammalle, että miksi tytölläni on juuri Reimatecin haalari? Voihan vittu. Olis kyllä ehkä kannattanut hoitaa ehkäisy kuntoon, koska äidiksi musta ei nyt ainakaan taida olla.

mutta älä nyt vaan tee mitään itsellesi!

Vierailija
26/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siksi meni vaihtamaan. Näin minäkin olisin tehnyt varsinkin hansojen kohdalla. Mitäs noloa siinä on, että haluaa hanskoja jotka kestää ihan koko talven.

Vierailija
27/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat tosiaan yhden lapsen suhteellisen varakkaita äitejä. En ole edes tajunnut ikinä miettiä koko juttua, onneksi av onopettanut sitäkin asiaa kyyläämään, että minkä merkkinen haalari kenelläkin on =D

Noloa tosiaan asiassa ei ole mu, kuin raportoida av:lle. Minä oon tyytyväinen niin kauan kuin lapset eivät palele. Omilla kolmella on Lassien puvut. Kuivia ja lämpöisiä ovat. Noloa tai ei.

Vierailija
28/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkiudutko eroon teceista vai annatko lapsen sijaiskotiin?

Ei niitä edes Uffille kehtaa kantaa. Sit mä varmaan koitan löytää jonkun vertaistukiryhmän, jossa mä voin alkaa purkamaan tätä vyyhtiä. Ehkä joku täällä voisi auttaa ja kertoa, mitä oikea äiti lapselleen pukee? Mä voin vaikka maksaa!

Kai ne piakkoin soittaa lastensuojelusta ja sit katotaan kotikäynnille aikaa ja jotain tukitoimia. Pitäkää peukkuja, ettei tyttöä viedä multa! En haluaisi lapsesta luopua, vaikka tiedänkin, että se monen mielestä olisi sille paras ratkaisu. Hän on kumminkin mulle niin kovin rakas.

Vierailija
29/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimatecit lapsille joululahjaks. Olisko vähän NOLOA olla pitämättä niitä lapsillamme...?

Kaikki ei oo aina itse ostettua...

Vierailija
30/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini oli päiväkodissa töissä, ja tokaisi että kun hän saa lapsia, niin niillä ei tule olemaan mitään muita ulkovaatteita kuin reimat.

Perusteluna tälle se, että olivat yksinkertaisesti parhaat silloin markkonoilla olleista. Nykyään on vähän enemmän valinnanvaraa :) mutta eihän reimat silti missään nimessä huonoja ole.

Ap:n aloitus on supernolo. Tai no, jos "reimatec-äiti" puistossa kailotti suureen ääneen, että reimatecit on ainoat oikeat ulkovaatteet ja kaikki muut skeidaa, niin siinä tapauksesa olen ap:n kanssa samaa mieltä...

Vierailija
31/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kannamme huolta tuntemattomien vaatteista? Eikö tärkeintä ole, että jokainen löytää omalle perheelleen sopivimman vaihtoehdon? Tarpeemme vaihtelevat ja samoin se, paljonko meidän on mahdollista rahallisesti vaatteisiin panostaa.

Itse olen kahden pojan äiti, jonka kolmas poika syntyy keväällä. Haluan/ haluaisin pukea lapseni tyylikkäästi, mutta tätäkin tärkeämpää on se, että lapset saavat liikkua ja leikkiä oman mielensä mukaan ilman, että heille tulee kylmä tai että kosteus pääsee vaatteiden läpi. Mieluiten ostan heille sellaiset vaatteet, jotka kestävät kovaa kulutusta koko kauden (ja ehkä osaksi toistakin kautta), mutta jotka kestävät myös katsetta. Oman mielipiteeni lisäksi on myös lapsilleni muodostunut oma näkemyksensä siitä, minkälaisista vaatteista he pitävät. Kaikki koetetaan ottaa huomioon valintaa tehdessä parhaan mukaan. Lapsethan ovat ensisijaisesti persoonia, ei näyttelyesineitä.

Tyylikkyydenhän me jokainen määrittelemme omalla tavallamme. Oli sitten kyse lasten- tai aikuisten vaatteista.

Vierailija
32/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä eroa on reimalla ja reimatecillä?

Vierailija
33/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä, että joku merkki saattaa istua lapselle paremmin kuin joku muu?

Mun pojalla on Lassien haalarit joka talvi, kun yksinkertaisesti ne istuu parhaiten. Muut merkit on huononmallisia. Jollekin lapselle siis istuu reimatec, jollekin tiketti jne.

Ap on kateellinen kun ei ole rahaa ostaa reimateccia, eikö?

Vierailija
34/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä eroa on reimalla ja reimatecillä?

Reimatec on sitten kalliimpi ja kangas on kestävämpää ja kosteussuojatumpaa kuin pelkkä Reima.

Sitten on tullut tämä Reimatec+, joka on kai vielä parannettu versio Reimatecistä.

Kaikkia valmistaa suomalainen firma nimeltä Reima.

Vierailija
35/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeen myyjä sanoi, että hänelläkin oli aikoinaan Reimateccia myynnissä, mutta lopetti sen, koska ylivoimaisesti eniten tuli reklamaatioita niistä vrt. koko liikkeen muut tavarat. Hinta-laatu-suhde on ihan pyllystä kuulemma.

Vierailija
36/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö KAIKKI haalarit ole nimenomaan rymyämiseen ja sit paremmat vaatteet jotain muuta?

Vierailija
37/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ne tehdään Kiinassa. On huima ero laadussa. Kuopus sai syksyllä uuden Reima Tec:insä puhki kuukaudessa.

Vierailija
38/59 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nain, sulla on paakoppa viela kunnossa! :-) Joidenkin pitaisi varmaan paasta vahaksi aikaa toihin, jotta arvot menis taas kohdalleen.... Pittapa googlettaa Reimatec ja katsoa, minkalainen lastenvaate on sysiruma ;-)

Vierailija
39/59 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nain, sulla on paakoppa viela kunnossa! :-) Joidenkin pitaisi varmaan paasta vahaksi aikaa toihin, jotta arvot menis taas kohdalleen.... Pittapa googlettaa Reimatec ja katsoa, minkalainen lastenvaate on sysiruma ;-)

Ei ne musta sysirumia ollu ;-), makuasioita, Cupcake, Molo ja Ticket iskee meikalaisen makuun paremmin, mutta ne on myos kalliimpia, en ole niita koskaan raaskinut muutaman viikon Suomi-lomalle ostaa.

Vierailija
40/59 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin voin sanoa ihan rehellisesti, että minulle lasten vaatteiden kauneus on todella tärkeää, unohtamatta tietenkään käytännöllisyyttä. Jos kaupassa pitäisi valita käytännöllisen ja ruma tai käytännöllisen ja kauniin väliltä niin olen valmis maksamaan siitä vaikka usein kymmeniä euroja enemmän :) Ja en häpeä tätä!

Joku saattaa tulla sanomaan, että turhamaista, ja kyllä huomaa että on yhden lapsen äiti ja plaa plaa.. Minä käytän todella paljon kierrätyskamaa, noin 90 prosenttia lapsemme vaatteista on kirpparilta mutta 100 prosenttia lapsemme vaatteista on hyvännäköisiä ja kauniita. En tiedä, ehkä kasvatan turhamaisia ja vaatefriikkejä lapsia, jos joku niin ajattelee. Mutta mielestäni kasvatan tyylitietoisia, kierrättäviä/kirpparilta ostavia ja käytännöllisiä lapsia kera pienen ripauksen kauneutta.

Meillä on upo uusi reimatecin välikausipuku mutta meiltä löytyy myös "merkitön" 2 eurona välikausi takki joka on ääärimmäisen kaunis ja ihana, siinä missä Reimatecin pukukin.

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisten merkkeihin tuojottamista, en lasten, enkä aikuisten vaatteissa. Mutta kyllä ihmisen pitää ylpeydellä kantaa vartaloaan, minkä Luoja on itselle luonut. ja verhoilla se kauniisti, vaikkakin toki käytännöllisestikin. Sanoi muut mitä tykkää niin minä olen ainakin ylpeydellä turhamainen lasteni vaatteiden suhteen. Mutta minulla ei ole mitään syytä katsoa paheksuvasti toisten äitien lasten vaatteita. Jokainen tallaa tavallaan, meidän lapsemme tyylikkäästi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän