Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo Reimatec-äiti puistossa :)

Vierailija
18.02.2010 |

Kyllä huomas, että on yhden lapsen äiti, kun vaatemerkit on noin tärkeitä!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävät ja pitävät kosteutta mun mielestä parhaiten.

Sisävaatteet sen sijaan on kierrätysvaatteita, sukulaisilta saatuja ja kirppikseltä ostettuja. Toki joskus uuttakin ostetaan.

Eli merkit on tärkeitä jossain mielessä...so?

Vierailija
2/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhekahviloita ja puistoja kuin ruttoa!

Hullu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on noloa että yksi tuttava äiti on todellakin sitä mieltä että VAIN reimatec on hyväksi lapselle.

Hän haukkui lapseni talvihaalarin pystyyn koska se on VAIN reima ei reimatec.

ja hän kävi palauttamassa lapselleen ostamat hanskat koska oli vahingossa ostanut reimat koska luuli niiden olevan reimaTECit.

tuo mamma menee jo liian pitkälle tässä REIMATEC on jumala aatteessaan.

Vierailija
4/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vaatehan pitää lapsella olla. Meillä on tiketti mutta en minä ainakaan bongaile millasilla haalareita muilla on, en edes päiväkodin pihalta jossa niitä olisi hyvin koko kirjo esillä.

Vierailija
5/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecit ovat sysirumia vaatteita!!!!!!

Vierailija
6/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecit ovat sysirumia vaatteita!!!!!!

Missä päin Suomea "susirumasta" on tullut "sysiruma"?

Suomen kielen harrastajana kiinnostun aina kaikista kielen ilmiöistä ja muutoksista. Tämä on tosi hyvä esimerkki.

Vierailija
7/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecit ne vasta NOLOJA on!! Ihan muut merkit jyllää, jos puhutaan trendikkyydestä...

Ja yhdyn edelliseen, jonka mielestä Reimatecit on todella RUMIA!

Mutta itse en kyllä pätkän vertaa piittaa, mihin muut äidit lapsensa pukevat, ihan jokaisen oma asia.

Vierailija
8/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko liin nolo? Voinko mennä perhekahvilaan?

Vierailija
9/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisuus se vasta on noloa..

Vierailija
10/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostiko tämä äiti merkkiä jotenkin erityisesti?

Vierailija
11/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ehkä "istun hiekkalaatikolla" iässä, mutta kun alkaa kunnon liikkuminen ja rymyäminen niin reimatecit eivät vain kestä.

Isommalla lapsella kestää ainoastaan reimatec+ reimoista.

Vierailija
12/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme noloja, olemme sitä sitten sillä tavalla ettemme viitsi etsiä massasta poikkeavia vaatteita lapsellemme... se kun ei ole niin tärkeää.

Vierailija
13/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdelläkään lapsella ei oo reimatecciä. Jee en oo nolo!

Vierailija
14/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todellakin pahoillani puolestasi ap, että elämäsi on niin tyhjä, että niinkin yksinkertainen asia kuin vaatemerkki saa sinut hermostumaan niin kovasti, että joudut purkamaan täällä pahaa oloasi.

Lapsiasi ajatellen ehdotan, ett haet pika pikaa avuksesi elämäänsä tyytyväisemmän luottohenkilön, sillä luomassasi ilmapiirissä on hyvin vaarallista elää. Ja tahdotahn varmaankin, että lapsesi kasvavat tasapainoisiksi onnellisiksi ihmisiksi?

Vierailija
15/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todellakin pahoillani puolestasi ap, että elämäsi on niin tyhjä, että niinkin yksinkertainen asia kuin vaatemerkki saa sinut hermostumaan niin kovasti, että joudut purkamaan täällä pahaa oloasi.

Lapsiasi ajatellen ehdotan, ett haet pika pikaa avuksesi elämäänsä tyytyväisemmän luottohenkilön, sillä luomassasi ilmapiirissä on hyvin vaarallista elää. Ja tahdotahn varmaankin, että lapsesi kasvavat tasapainoisiksi onnellisiksi ihmisiksi?

Vierailija
16/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko liin nolo? Voinko mennä perhekahvilaan?

Molo ei ole nolo koska eihän sitä kukaan perusäiti edes tunnista. Molo on laadultaan paras mut jos kauneutta mietitään niin mielestäni cupcake on yliverto. siispä meillä on moloa ja cupcakea, rymyhaalarina löytyy kyllä reimateccikin.

Vierailija
17/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecit ne vasta NOLOJA on!! Ihan muut merkit jyllää, jos puhutaan trendikkyydestä... Ja yhdyn edelliseen, jonka mielestä Reimatecit on todella RUMIA! Mutta itse en kyllä pätkän vertaa piittaa, mihin muut äidit lapsensa pukevat, ihan jokaisen oma asia.

Että minkälainen lapsen talvihaalari tai tuulipuku on trendikäs? Haalarit nyt minusta ovat ihan samanlaisia merkistä riippumatta. Pääasia on että lapsella on hyvä ja lämmin olla. Vai pitäiskö laittaa päiväkotiin trenssitakki ja Burberryn huivi,ettei olis epätrendikäs?

Vierailija
18/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut useampi Reimatac, olemme hankkineet niitä koska ovat meillä olleet kestäviä, riittävän vedenpitäviä + toimivia. Nyt on ollut isommalla parit Ticketit. Kestänevät pienemmälle asti.

Merkillä ei ole mielestäni väliä, vaatteen toimivuus + sopiva hinta (=itsellä on varaa) ovat tärkeimmät asiat, ja onneksi olen löytänyt em ominaisuudet omaavista lasten vaatteista vielä kivan värisiä + näköisiäkin.

Vierailija
19/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä varmaan löydät jostain kirppikseltäkin Reimatecit, joihin myös sinulla on varaa, niin ei tarvi täällä noin kateellisena vihertää.

Vierailija
20/59 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita ihmisiä arvostelevat ihmiset ovat tosi huvittavia. Heistä kun näkee selvästi, kuinka kiehuvat kateutta. Rakastan tavata teitä ja tuntea pistävät katseenne selässäni - silloin kun tietää, että olen jotain, mitä itse haluaisitte olla, mutta johon ette ikinä kykene!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi