Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kierukan poisto ja raskaaksi tulo

Vierailija
17.02.2010 |

Kertokaapas kokeneet, että tekeekö kuparikierukan poisto kipeetä? Kuinka kauan kesti tulla raskaaksi poiston jälkeen? Itsellä on poisto aika varattu pe ja jännittää! Toiveissa olisi lapsille n. 2,5v ikäero. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkäsin mahottomasti kun mua oli peloteltu että se sattuu. Mutta se oli poissa ennen ku huomasinkaan. Koko ajan odotin että no niin kohta varmaan nipistää tai jotain. Ja sit terkka sanoki että no niin se on nyt tässä. Tosiaan yllätyin! Älä jännitä. Tuntuu vain se ku laittaa sen levittimen sisälle. Mutta ei kipeää yhtään! Ei edes nipistä eikä mitään! :)

Vierailija
2/3 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tiedosta! :) Enää ei niin jännitä. Ainiin, pitikin vielä kysyä että.. Yleensä kuukautiset ovat olleet runsaat ja nyt ne on olleet tavallista niukemmat, myös järkyttävä väsymys ja palellus vaivaa. Olen kumman herkäksikin tullut ja kun kuukautiset la alkoi, niin sitä ennen ei ollut niitä järkyttäviä pms-oireita, joista normaalisti kärsin viikon. Miksi ne nyt jäi pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunnu yhtään poisto, mutta suosittelisin ettet ihan heti yritä raskautua...siinä onkeskenmenon riski, tai itselle kävi näin...Anna hetki elimistön tottua oloon ilman...