Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisellisuuskeskusteluun liittuen: tuloksesi sukupuolitesteissä

Vierailija
17.02.2010 |

http://www.hs.fi/viesti/sukupuolitesti

http://www.transtukipiste.fi/pelit/ttp0902.php

Omat tulokset

HS 58 % nainen, 42 % mies

Transtukipiste: androgyyni (naisellisuus 20, mies 6)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin HS:n testissä 62% nainen ja tokassa sukupuolineutraali.

Ulkoisesti olen kohtalaisen naisellinen, mutta mm. pidän autoista ja ajamisesta, enkä mielelläni keskustele kuukautisista missään seurassa :-)

Vierailija
22/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuuspisteesi: -2

Miehekkyyspisteesi: 6

25 taisin olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuuspisteesi: 2

Miehekkyyspisteesi: -2

Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

Vierailija
24/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS: 83% nainen, 17% mies

Transtukipiste: naisellisuuspisteet 36, miehekkyyspisteet -14

Vierailija
25/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

77% nainen ekassa testissä

Toisessa testissä:

naisellisuuspisteet 24

miehekkyyspisteet -8

Vierailija
26/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli siis ANDROGYYNI. Naispisteet 6, miespisteet 4.

Hs 55% nainen, 45% mies.

Sille joka mietti feminismin vaikutusta tuloksen naisellisuuspainotukseen, niin epäilenpä, että feminismi vaikuttaa ennemminkin tähän androgyynitulokseen, ainakin kuvauksen mukaan:

"Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti."

Vierailija
27/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS: 73% mies ja 27% nainen Transtukipiste: Olen mies xD (naisellisuus -14, miehekkyys 18) sainpahan päivän naurut näistä!! =´D Niin ja biologisesti olen nainen. =D

"naisellinenhan" olisi ottanut tosissaan ;)

Ja mulla HS: Nainen 60 %, mies 40 %

tukipiste: Naisellisuuspisteet 2; miehekkyys -18 (ja täplä oli sukupuolineutraalin puolella)

Kuvaus: "Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,

SINÄ OLET NAINEN

Kuvauksesi

Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi."

Ja biologisesti olen nainen.

Vierailija
28/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS: 73% mies ja 27% nainen Transtukipiste: Olen mies xD (naisellisuus -14, miehekkyys 18) sainpahan päivän naurut näistä!! =´D Niin ja biologisesti olen nainen. =D

"naisellinenhan" olisi ottanut tosissaan ;) Ja mulla HS: Nainen 60 %, mies 40 % tukipiste: Naisellisuuspisteet 2; miehekkyys -18 (ja täplä oli sukupuolineutraalin puolella) Kuvaus: "Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali, SINÄ OLET NAINEN Kuvauksesi Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi. Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi." Ja biologisesti olen nainen.

Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,

SINÄ OLET NAINEN

Kuvauksesi

Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.

Naisellisuuspisteesi: 8

Miehekkyyspisteesi: -24

sama

Vierailija
29/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

69% nainen ja 31% mies

toisessa 18 nainen ja -18 mies

pidän itseäni kovin miehisenä mutta en sitten taidakaan olla. olen siis oikeastikin nainen.

Vierailija
30/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

73% nainen 27% mies (luulen sen olevan melko lähellä totuutta).

Vierailija
31/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa testin mukaan olen mussa on naista 18 ja miestä -26

Vierailija
32/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ilmankos mua luullaan rekkalesboksi... :D

Vierailija
33/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt ton HS:n testin ennenkin, eikä ollut tulos miksikään muuttunut. :P

52% mies ja 48% nainen

Se toinen testi: sukupuolineutraali (naisellisuus -6, miehekkyys -22)

Ja naisena oon itseäni pitänyt viimeiset 35v. :D

Vierailija
34/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä lisätä, että se sen kai enemmän mieheksi kääntää, kun nainen osaa tehdä 'miesten' hommia... :P

t: 39 kai olin

Vierailija
35/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% nainen, 30% mies

mutta

sukupuolineutraali nainen (pisteet 0/-12)

Vierailija
36/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

86 % nainen, 14 % mies. Enemmän nainen kuin luulin olevani.

ja toisesta:

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Naisellisuuspisteesi: 20

Miehekkyyspisteesi: -28

Etenkin tuo "maskuliinisuuteen liittyvät pelot" pisti silmään, sillä olen murkkuiästä asti tuntenut itseni ulkonäöllisesti poikamaiseksi (esim. nenä, pienet rinnat), joten ehkä siksi ajatuksissa ylikorostuu feminiinisyys. Tosin naiseudestani en osaa nauttia, mutta pyrin sitä koti koko ajan. Ammattini on kuitenkin "miehinen".

Vierailija
37/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuuspisteesi: 18

Miehekkyyspisteesi: -32

Vierailija
38/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSn mukaan 54% nainen 46% mies

ja tuon transtukipisteen testin pisteet

nainen -32

mies -26

eli sukupuolineutraali

Vierailija
39/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuossa transtestissä kaikki negatiiviset luonteenpiirteet olivat niitä naisellisia..? Onko kaikki miehet muka vaan vahvoja ja sosiaalisia, ei huonoja puolia ollenkaan? Itse olin sukupuolineutraali.

Vierailija
40/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen olen tuon toisen testin mukaan.