Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka luottaa kaksostenrattaissa perinteiseen malliin esim.Oraan?

Vierailija
17.02.2010 |

Vai hankkiiko kaikki nykyaikaisen näköiset muovikärryt joilla ei(näköjään)pääse Suomen talvessa eteenpäin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi vipattavilla etupyörillä varustetut rattaat ole tarkoitettu kunnon talveen. Täynnä muovia ym.

Vierailija
2/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niillä puistoon pääsee, mutta bussissa ja kaupoissa hankalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama vuosi takaperin tupla Orat pojillani (ikäeroa heillä 1v 5kk). Isot pyörät ja säädettävät erilliset selkänojat ja iso kuomu.

Kevyet työntää. Säädettävä työntöaisa.

Erittäin hyvät! Voin vaan suositella.

Vierailija
4/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oran tuplat käytössä. On niin vanhat, että selkänojaa ei saa erikseen säädettyä molemmille lapsille ... tuo on rattaiden ainut miinus, muutoin oltu tosi tyytyväisiä. Rattaissa vahva, iso metallikori alla, mikä tosi hyvä juttu kun kävellen kaupassa käydään.

Vierailija
5/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli molemmat (tavalliset ja kaksois) Orat.

Eikä moitittavaa. Ja ne ovat ihan sopivan kokoisetkin, eivät näytä hassuilta isonkaan miehen käsissä, niinkuin jotkut näistä "trendivaunuista".

Vierailija
6/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi olin niin perinteinen, että halusin kaksosille YHTENÄISEN kovan vaunukopan niihin. Onneksi löytyi käytettyinä sellaiset, kun ei enää vissiin valmisteta.

Vierailija
7/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne eivät olleet mitenkään raskaat tai kömpelöt. Luulin etukäteen että olisivat mutta eivät olleet. Tosin ei mulla mitään noita nykyaikaisempiakaan vastaan ole, mutta puolustuksena vaan näitä perinteisiä kohtaan että mulla ei koskaan tullut vaikeuksia mahtua tai päästä mihinkään niiden kanssa :)

Vierailija
8/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noissa esim.teutoniassa kääntyvät pyörät mutta netin mukaan painoa aika sama kun orassa.

Vierailija
9/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousitus menee äkkiä pehmeäksi ja kankaat haalistuu turhan nopeasti. Onhan ne vähän kevyemmät kuin joku ora mut silti.

Vierailija
10/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta ikinä nykyisiä muovi on muotia vaunuja.

Vierailija
11/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkansa että emmaljungan osat tehdään puolassa emmaljungan tehtaalla ja vain kootaan ruotsissa?

Vierailija
12/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallia olevat Briot.Iso kuomu, erikseen säätyvät selkänojat ja jalkatuet.Lisäksi teleskooppisäätöinen heittoaisa ja iso tavarakori.En olisi missään nimessä valinnut mitään ihmehärveleitä, joita nykyään on paljonkin tarjolla.Me kans mahduttiin hyvin kaikista ovista, yleisillä ei tarvinnut edes kulkea ja mahtui hyvin sedan-mallisen auton takakonttiin.

Sitä paitsi, emme asu kaupunkialueella, joten täällä ei ihme muovikärryillä olisi edes eteenpäin päässyt ;)

Vierailija
13/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli käytössä kaksosilla 5-v vanhat Orat, käytettynä hankitut. Olin niihin tosi tyytyväinen, joka paikkaan mahduttiin, oli helppo työntää sorateillä ja lumessakin. ei täällä Helsingin esikaupunkialueellakaan millään city-rattailla pärjää, etenkään talvisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi