Monilapsinen perhe ei ole lapsiperhe, vaan karjalauma.
Kommentit (41)
..kun saa olla yhden lapsen äiti, oikea rantagepardi. Rahaa on matkustaa ja sisustaa kotia ja tietysti antaa aikaa sille omalle kullanmurulle. Enkä minä mitään hernettä vetänyt nokkaan, kerroin vaan totuuden kun tuli puhetta erilaisista perheistä :)
tosi aikuismaista vetää noin pahasti herne nenään yhen huonon provon takia...
Mutta ei siinä mitään:ammuu ja röh röh sitten vaan..
Millainen esimerkki sinäkin olet lapsellesi rantagepardi? Lapsellisuuden huippu.
Ei minun lapsen tarvitse tietää, mitä minä täällä kirjoittelen ;)
Lapselleni opetan suvaitsevaisuutta, ystävällisyyttä ja nöyryyttä :)
-Rantagepardi-
Ja jos tuo kommentti oli tarkoitettu minulle, niin minähän olen niin kaunis ja hyvä joka asiassa, että olen täydellinen.
-Rantagepardi-
tuntisi itsensä paremmaksi...
meillä kyllä onkin välillä sellainen meininki kuin sonnilauma juoksisi taloa ympäri. Mulla on ihana karjalauma
t. ei tuo peilikuva kyllä elukalta näytä ollenkaan!
Ei minun lapsen tarvitse tietää, mitä minä täällä kirjoittelen ;) Lapselleni opetan suvaitsevaisuutta, ystävällisyyttä ja nöyryyttä :) -Rantagepardi-
opetat lapsellesi suvaitsevaisuutta, ystävällisyyttä yms?
Ja jos tuo kommentti oli tarkoitettu minulle, niin minähän olen niin kaunis ja hyvä joka asiassa, että olen täydellinen. -Rantagepardi-
Onko rantagepardilla miehenä rantaleijona?
ja meno on välillä kieltämättä äänekästä, mutta elämä on ;)
Luulet vaan...
Ja jos tuo kommentti oli tarkoitettu minulle, niin minähän olen niin kaunis ja hyvä joka asiassa, että olen täydellinen. -Rantagepardi-
lapsi saa liikaa kaikkea, jolloin hänestä tulee helposti itsekäs ja narsistinen luonne. Puhumattakaan, että jää vaille sisarusten välistä toveruutta ja rakkautta. Sääliksi käy :(
saa enempää lapsia tai jaksa tehdä enempää ja koitat nyt toisia solvaamalla todistella itsellesi ja muille olevasi erityinen...
Voi ressukkaa...
Voin kertoa. Et oo mitään muuta kuin tavallinen muija niin kuin kaikki muutkin muijat. 2 tissiä, pimpero ja monimutkaiset aivot. Et yhtään huonompi etkä yhtään parempi tai erityisempi. Universaalisti katsottuna mitätön tapaus...
Harmi, jos te karjalaumojen emot tunnette näin.
Onneksi minun ei tarvitse, koska olen itse täydellisyys! Tissit, pimpero ja aivot löytyy ja vieläpä hyvät sellaiset ;)
Niin ja tämä yksilapsisuus on oma valinta, koska nautimme rantaleijonani kanssa elämästä näin :)
-Rantagepardi-
saa enempää lapsia tai jaksa tehdä enempää ja koitat nyt toisia solvaamalla todistella itsellesi ja muille olevasi erityinen...
Voi ressukkaa...
Voin kertoa. Et oo mitään muuta kuin tavallinen muija niin kuin kaikki muutkin muijat. 2 tissiä, pimpero ja monimutkaiset aivot. Et yhtään huonompi etkä yhtään parempi tai erityisempi. Universaalisti katsottuna mitätön tapaus...
Harmi, jos te karjalaumojen emot tunnette näin. Onneksi minun ei tarvitse, koska olen itse täydellisyys! Tissit, pimpero ja aivot löytyy ja vieläpä hyvät sellaiset ;) Niin ja tämä yksilapsisuus on oma valinta, koska nautimme rantaleijonani kanssa elämästä näin :) -Rantagepardi-
saa enempää lapsia tai jaksa tehdä enempää ja koitat nyt toisia solvaamalla todistella itsellesi ja muille olevasi erityinen... Voi ressukkaa... Voin kertoa. Et oo mitään muuta kuin tavallinen muija niin kuin kaikki muutkin muijat. 2 tissiä, pimpero ja monimutkaiset aivot. Et yhtään huonompi etkä yhtään parempi tai erityisempi. Universaalisti katsottuna mitätön tapaus...
Tuskin ainakaan mitään minkä luonto hyväksyy?
Hän joutuu myös tekemään kotitöitä, jos aikoo saada jonkun lelun tai pelin.
Leffassa, kylpylöissä ja reissuissa käydään aika usein ja se onkin yhden lapsen kanssa oikein nautittavaa :)
-Rantagepardi-
lapsi saa liikaa kaikkea, jolloin hänestä tulee helposti itsekäs ja narsistinen luonne. Puhumattakaan, että jää vaille sisarusten välistä toveruutta ja rakkautta. Sääliksi käy :(
Harmi, jos te karjalaumojen emot tunnette näin. Onneksi minun ei tarvitse, koska olen itse täydellisyys! Tissit, pimpero ja aivot löytyy ja vieläpä hyvät sellaiset ;) Niin ja tämä yksilapsisuus on oma valinta, koska nautimme rantaleijonani kanssa elämästä näin :) -Rantagepardi-
saa enempää lapsia tai jaksa tehdä enempää ja koitat nyt toisia solvaamalla todistella itsellesi ja muille olevasi erityinen... Voi ressukkaa... Voin kertoa. Et oo mitään muuta kuin tavallinen muija niin kuin kaikki muutkin muijat. 2 tissiä, pimpero ja monimutkaiset aivot. Et yhtään huonompi etkä yhtään parempi tai erityisempi. Universaalisti katsottuna mitätön tapaus...
vaan kaikki ihmiset ovat yhtä mitättömiä universaalisti katsottuna. Mutta jos sinä olet täydellinen, niin ovat kaikki muutkin... ihan joka ikinen. Kivaa jos nautit elämästäsi jellonasi kanssa... Niin tekevät ne "karjalaumatkin" eikä sen pitäisi olla pois sinulta... Mutta huomaamme että se on koska provoat ja piikittelet huonolla menestyksellä täällä.
Mutta sitä en osaa sanoa, mitä monilapsisten perheiden isät ja äidit on, kun tulos on karjalauma? Tai kukaan ei ainakaan myönnä olevansa lehmä.. ;)
-Rantagepardi-
Tuskin ainakaan mitään minkä luonto hyväksyy?
tosi aikuismaista vetää noin pahasti herne nenään yhen huonon provon takia...
Mutta ei siinä mitään:ammuu ja röh röh sitten vaan..