Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilapsinen perhe ei ole lapsiperhe, vaan karjalauma.

Vierailija
17.02.2010 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän joutuu myös tekemään kotitöitä, jos aikoo saada jonkun lelun tai pelin. Leffassa, kylpylöissä ja reissuissa käydään aika usein ja se onkin yhden lapsen kanssa oikein nautittavaa :) -Rantagepardi-

lapsi saa liikaa kaikkea, jolloin hänestä tulee helposti itsekäs ja narsistinen luonne. Puhumattakaan, että jää vaille sisarusten välistä toveruutta ja rakkautta. Sääliksi käy :(

Jännä juttu... Mitenkköhän on?? :D Nooh, mä annan tän kepartin elää siinä uskossa että karjalaumat vaan elää vailla mukavuuksia... Pidä hauskaa pää säkin sisässä! :D

Vierailija
22/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä hyvin kiukkuisia, joten.. ;)

Enkä ole väittänyt että karjalaumojen emot ei voisi olla täydellisiä, vaan kerroin vain että itse olen :

-Rantagepardi-

Harmi, jos te karjalaumojen emot tunnette näin. Onneksi minun ei tarvitse, koska olen itse täydellisyys! Tissit, pimpero ja aivot löytyy ja vieläpä hyvät sellaiset ;) Niin ja tämä yksilapsisuus on oma valinta, koska nautimme rantaleijonani kanssa elämästä näin :) -Rantagepardi-

saa enempää lapsia tai jaksa tehdä enempää ja koitat nyt toisia solvaamalla todistella itsellesi ja muille olevasi erityinen... Voi ressukkaa... Voin kertoa. Et oo mitään muuta kuin tavallinen muija niin kuin kaikki muutkin muijat. 2 tissiä, pimpero ja monimutkaiset aivot. Et yhtään huonompi etkä yhtään parempi tai erityisempi. Universaalisti katsottuna mitätön tapaus...

vaan kaikki ihmiset ovat yhtä mitättömiä universaalisti katsottuna. Mutta jos sinä olet täydellinen, niin ovat kaikki muutkin... ihan joka ikinen. Kivaa jos nautit elämästäsi jellonasi kanssa... Niin tekevät ne "karjalaumatkin" eikä sen pitäisi olla pois sinulta... Mutta huomaamme että se on koska provoat ja piikittelet huonolla menestyksellä täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap miten säälittävää :D

Vierailija
24/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän lähipiirin karjalaumat reissaa huomattavasti vähemmän, kuin yksilapsiset perheet. Joten puhun vain omasta kokemuksesta :)

-Rantagepardi-

Hän joutuu myös tekemään kotitöitä, jos aikoo saada jonkun lelun tai pelin. Leffassa, kylpylöissä ja reissuissa käydään aika usein ja se onkin yhden lapsen kanssa oikein nautittavaa :) -Rantagepardi-

lapsi saa liikaa kaikkea, jolloin hänestä tulee helposti itsekäs ja narsistinen luonne. Puhumattakaan, että jää vaille sisarusten välistä toveruutta ja rakkautta. Sääliksi käy :(

Jännä juttu... Mitenkköhän on?? :D Nooh, mä annan tän kepartin elää siinä uskossa että karjalaumat vaan elää vailla mukavuuksia... Pidä hauskaa pää säkin sisässä! :D

Vierailija
25/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä säälittää...

Vierailija
26/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee vallan hienosti :) Miten itse voit tänään?

-Rantagepardi-

Voi ap miten säälittävää :D

Vierailija
27/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos on lempeä lapsiaan rakastava ihminen. Lempeä ja lapsiaan rakastava äiti ja isä voi reissata lastensa kanssa niin paljon kuin huvittaa ja nauttia siitä täysin.

Mutta ethän sinä kai sitten kun koet lapset vaan riippakivinä? No onneksi lapsesi on täydellinen... olisit varmaan muuten dumpannut sen jonnekin kun ei heikko enää jaksanut...

Vierailija
28/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustaa kantaansa ja vastailla viesteihin!=)

t. apinalauman johtajatar! ugh!

Vierailija
29/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että sanoisin omaa lasta täydelliseksi, olisi hän millainen tahansa :)

Ja olen lempeä, hassutteleva, rakastava äiti, jolla on myös aikaa lapselleen :)

-Rantagepardi-

Nimittäin jos on lempeä lapsiaan rakastava ihminen. Lempeä ja lapsiaan rakastava äiti ja isä voi reissata lastensa kanssa niin paljon kuin huvittaa ja nauttia siitä täysin.

Mutta ethän sinä kai sitten kun koet lapset vaan riippakivinä? No onneksi lapsesi on täydellinen... olisit varmaan muuten dumpannut sen jonnekin kun ei heikko enää jaksanut...

Vierailija
30/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa päivää sinun apinalaumalle :)

-Rantagepardi-

puolustaa kantaansa ja vastailla viesteihin!=)

t. apinalauman johtajatar! ugh!

Vierailija
31/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta säälittää silti. Ihminen joka etsii toisten kiivastuneita reaktioita ja nauttii siitä, on perin säälittävä ja surullinen tapaus... oikeasti. Kertoo enemmän kuin tarpeeksi.

Kiitos kysymästä. Voin huvin elämässäni joka on paljon enemmän kuin osasin koskaan odottaa... Elämä on ihana asia.

Vierailija
32/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun saa olla yhden lapsen äiti, oikea rantagepardi. Rahaa on matkustaa ja sisustaa kotia ja tietysti antaa aikaa sille omalle kullanmurulle. Enkä minä mitään hernettä vetänyt nokkaan, kerroin vaan totuuden kun tuli puhetta erilaisista perheistä :)

tosi aikuismaista vetää noin pahasti herne nenään yhen huonon provon takia... Mutta ei siinä mitään:ammuu ja röh röh sitten vaan..

ihmiset on erilaisia, on myös yksilapsisia perheitä, jotka eivät silti jaksa olla kuin sinä. Minulla on varaa ja aikaa tehdä kaikkea mitä sinäkin kerrot tekeväsi vaikka lapsia onkin kolme.

2

Vierailija
33/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni olen aina sanonut, että koska tuli kerralla täydellinen ei ole minulle tarvinnut tehdä sisaruksia.

Mieheni taas sanoo, että koska hänen isosiskonsa oli jossain määrin epäonnistunut yksilö joutuivat vanhemmat tekemään hänet jotta saivat täydellisen lapsen.

Vierailija
34/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni olen aina sanonut, että koska tuli kerralla täydellinen ei ole minulle tarvinnut tehdä sisaruksia. Mieheni taas sanoo, että koska hänen isosiskonsa oli jossain määrin epäonnistunut yksilö joutuivat vanhemmat tekemään hänet jotta saivat täydellisen lapsen.

onneksi olenkin 4.jäs lapsi =)

Vierailija
35/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että sanoisin omaa lasta täydelliseksi, olisi hän millainen tahansa :) Ja olen lempeä, hassutteleva, rakastava äiti, jolla on myös aikaa lapselleen :) -Rantagepardi-

Nimittäin jos on lempeä lapsiaan rakastava ihminen. Lempeä ja lapsiaan rakastava äiti ja isä voi reissata lastensa kanssa niin paljon kuin huvittaa ja nauttia siitä täysin. Mutta ethän sinä kai sitten kun koet lapset vaan riippakivinä? No onneksi lapsesi on täydellinen... olisit varmaan muuten dumpannut sen jonnekin kun ei heikko enää jaksanut...

Heissä on kaikki ihana ja hyvä. Mutta elämää varten heillä on vielä paljon opittavaa ja kasvettavaa. He eivät ole täydellisiä mutta minä rakastan heitä siitä huolimatta. He ovat ihania ja rakkaita.

Hyvä että jaksat yhdelle lapsellesi olla tuota mitä kuvailt ja viisasta tiedostaa että useammalle lapselle et samaan pystyisi.

Vierailija
36/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joku asia taisi kuitenkin kolahtaa tässä ketjussa, koska vedit pultit, etkä voinut ottaa asiaa huumorilla tai ohitta kokonaan?

-Rantagepardi-

mutta säälittää silti. Ihminen joka etsii toisten kiivastuneita reaktioita ja nauttii siitä, on perin säälittävä ja surullinen tapaus... oikeasti. Kertoo enemmän kuin tarpeeksi.

Kiitos kysymästä. Voin huvin elämässäni joka on paljon enemmän kuin osasin koskaan odottaa... Elämä on ihana asia.

Vierailija
37/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karja- ja apinalumoille, yksilapsisille perheille (jotka siis ei ole lapsiperheitä) ja lapsettomille ja muille lukijoille :)

Tämä rantagepardi poistuu nyt paikalta. Oli hauska jutella kanssanne, vaikka osa olikin hyvin huumorintajuttomia ;)

Mutta dont worry, palaan vielä ;)

-Rantagepardi-

Vierailija
38/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joku asia taisi kuitenkin kolahtaa tässä ketjussa, koska vedit pultit, etkä voinut ottaa asiaa huumorilla tai ohitta kokonaan? -Rantagepardi-

mutta säälittää silti. Ihminen joka etsii toisten kiivastuneita reaktioita ja nauttii siitä, on perin säälittävä ja surullinen tapaus... oikeasti. Kertoo enemmän kuin tarpeeksi. Kiitos kysymästä. Voin huvin elämässäni joka on paljon enemmän kuin osasin koskaan odottaa... Elämä on ihana asia.

Säälittää kaikki kaltaisesi tyypit jotka provosoivat ja nauttivat kun huomaavat että se loukkaa toisia. Minua ei valitettavasti loukkaa. Olen lehmä ihan mieluusti jos sinun mielestäsi tarkoittaa naista jolla perhe johon kuuluu 3 lasta. Olen onnellinen lehmä.

Mutta pääasiallisesti surettaa miten kurjia ihmisiä on olemassa... tuollaisia jotka toivovat toisille mielipahaa ja nauttivat siitä... Se ihan oikeasti säälittää...

Vierailija
39/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on sulla surkea huumorintaju!!! :)

Vierailija
40/41 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät ihmiset, ottakaa rennommin.

Ihan oikeasti, kyllä monen useampilapsisen perheen meininkin munkin mielestä ajoittain muistuttaa karjalaumaa - ja sellaistahan elämä on. Ihan hauska vertaus!

T: Yksilapsisen perheen äiti, joka on muuttumassa lehmäksi ja poikimassa pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme