Miksi et pidä Tupperin, kynttilä tms. kutsuja?
Minusta on mukavaa kun tulee ystäviä käymään ja kotikin on kutsujen jälkeen ihana kun on pitänyt vähän järkkäillä. Mutta miksi niin harvat pitävät kutsuja?
Kommentit (26)
Mieluummin jätän turhat rojut ostamatta ja teen ystävilleni illallisen.
ei kyllä ole mitään ostopakko fiilistä. On vain niin vähän vapaa-aikaa, jotta ennättäisi näkeä esim. kymmentä tuttuaan. Vaikkei kutsuilla tietenkään mitään henkilökohtaisia asioita pysty juttelemaan, on yhteydenpito ja ennen kaikkea näkeminen minun mielestä ystävävyyssuhteissa tärkeää. Mielummin näen vaikka kutsuilla monen kanssa yhtä aikaa, kun en kiireiden vuoksi ollenkaan. ap
Ehdit siis siivoomaan ja leipomaan ja pitämään tupperikutsuja, mutta et ehdi pitämään niitä kutsuja ilman tätä krääsää (jota me kaikki niin kovasti rakastamme)? Anteeksi, mutta todella omituinen tuo kiireselityksesi. JOs olen (ollut joskus) ystäväsi, niin tämä on varmaan se syy miksi emme enää tapaa.
mutta ilman että siellä kukaan myy mitään.
Ja kutsun ystäviä kotiin lähes joka viikko!
Mutta mitään hirveitä pakkomyyntitapahtumia en kotonani siedä!
Tupperit, Partylitet ja Me&I:t on ihan ylihintasta skeidaa!
Joku mammeli yrittää puhua muita ostamaan ylhintaisia tuotteita ja kehuskelee joka välissä kuin tällä tienaa niin hyvin. Ja sit kaikki pakotetaan tilaamaan jotain rumaa ja kallista. Ja sit mutustellaan jotain pakastepizzan reunoja. EI KIITOS!!!
Mä olen julistanut meidän kodin verkostomarkkinointi (vai onko se suoramarkkinointi) vapaa-alueeksi.
Ei vapaa-alueella voi käydä kauppaa.