Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et pidä Tupperin, kynttilä tms. kutsuja?

Vierailija
17.02.2010 |

Minusta on mukavaa kun tulee ystäviä käymään ja kotikin on kutsujen jälkeen ihana kun on pitänyt vähän järkkäillä. Mutta miksi niin harvat pitävät kutsuja?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen julistanut meidän kodin verkostomarkkinointi (vai onko se suoramarkkinointi) vapaa-alueeksi.

Ei vapaa-alueella voi käydä kauppaa.

Vierailija
22/26 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin jätän turhat rojut ostamatta ja teen ystävilleni illallisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ole mitään ostopakko fiilistä. On vain niin vähän vapaa-aikaa, jotta ennättäisi näkeä esim. kymmentä tuttuaan. Vaikkei kutsuilla tietenkään mitään henkilökohtaisia asioita pysty juttelemaan, on yhteydenpito ja ennen kaikkea näkeminen minun mielestä ystävävyyssuhteissa tärkeää. Mielummin näen vaikka kutsuilla monen kanssa yhtä aikaa, kun en kiireiden vuoksi ollenkaan. ap

Ehdit siis siivoomaan ja leipomaan ja pitämään tupperikutsuja, mutta et ehdi pitämään niitä kutsuja ilman tätä krääsää (jota me kaikki niin kovasti rakastamme)? Anteeksi, mutta todella omituinen tuo kiireselityksesi. JOs olen (ollut joskus) ystäväsi, niin tämä on varmaan se syy miksi emme enää tapaa.

Vierailija
24/26 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilman että siellä kukaan myy mitään.

Vierailija
25/26 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kutsun ystäviä kotiin lähes joka viikko!

Mutta mitään hirveitä pakkomyyntitapahtumia en kotonani siedä!

Tupperit, Partylitet ja Me&I:t on ihan ylihintasta skeidaa!

Vierailija
26/26 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mammeli yrittää puhua muita ostamaan ylhintaisia tuotteita ja kehuskelee joka välissä kuin tällä tienaa niin hyvin. Ja sit kaikki pakotetaan tilaamaan jotain rumaa ja kallista. Ja sit mutustellaan jotain pakastepizzan reunoja. EI KIITOS!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme