Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten menee äitiysloma keskosen kohdalla?

Vierailija
16.02.2010 |

Sain työpaikan äitiysloman sijaisena. Ehdin olla töissä 5 päivää, kun sijaistamani nainen joutui sairaalaan ja vauva syntyi rv 27. Kestääkö hänen äitiyslomansa siihen asti, kun alunperin oli tarkoitus? Miten mun työsuhde menee, kun sovimme, että jatkan kuukauden hänen äitiyslomalta palaamiseensa asti. Mulla on siis toistaiseksi voimassa oleva työsopimus ja on sovittu, että mut tullaan irtisanomaan äitiysloman loputtua, ei siis ole perinteinen määräaikainen sopimus tarkan keston kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis kunhan vauva pysyy hengissä).

Vierailija
2/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen äitiyslomansa alkaa tuossa tapauksessa vauvan syntymäpäivästä, oletettavasti äitiysloma on saman pituinen kuin täysiaikaisena syntyneelläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä mun mielestä katota kuinka aikasin on syntyny. Eli se kestää normaali ajan mutta aiemmin alkaneena, eli mahd. palaa töihin aiottua sukkelammin. Näin ainakin kaverillani..

Vierailija
4/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa vauvan syntymää seuraavasta päivästä. Näin ainakin omalla kohdallani oli. Päättymispäivä oli sama kuin olisi ollut täysiaikaisella vauvallakin.

Vierailija
5/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sen 3kk, mutta vanhempainvapaajakso piteni.

Se alkaa vauvan syntymää seuraavasta päivästä. Näin ainakin omalla kohdallani oli. Päättymispäivä oli sama kuin olisi ollut täysiaikaisella vauvallakin.

Vierailija
6/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vastailee jotkut, jotka ei mitään tiedä.

Toki se äitiysvapaa alkaa heti kun vauva syntynyt mutta ei se toisesta päästä tietenkään lyhene.