Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sektiossa pitää olla se sermi??

Vierailija
16.02.2010 |

Itse olen menossa ylihuomenna sektioon ja haluaisin ehdottomasti nähdä toimentpiteen ja sen kun vauva saadaan ulos. Istukan haluaisin myös nähdä. Sen jälkeen mun puolesta voivat peittää näkymät, mutta nuo olisi mielenkiintoista nähdä. Tuntuu ihan typerältä, että siinä pitää odotella pimennossa, tai että isä saa vakoilla sermin yli mutta minä en!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla ja kiire oli niin kova että liekö siitä johtui että sermini täyttyi verestä, verta siis todella lensi siihen. Vauva kun syntyi se nostettiin heti näkyville ja sain syliini vauvan!

Itselläni oli ainakin niin huono olo sektiossa että en todellakaan olisi halunnut nähdä tai kuullakaan yhtään mitään!! Riitti että kuulin miten vatsaani avataan ,tunsin miten sitä revittiin auki ja haistoin palaneen käryn kun poltettiin umpeen vuotavia suonia tms...

Pääasia että vauva oli ok, vaikkakin alkoi sylissäni hengittä heikosti ja joutui ensihoitoon vaikka ensin saikin 10p.

Pääasia siis että kaikki menis vaan hyvin, viis siitä näenkö kaiken vaiko en...

Onnea sektioon!

Vierailija
22/23 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken olisi halunnut! Jotenkin se asento oli paras, en halunnut kääntää naamaa sivullekaan joten tuijotin sitä sermiä sitten. leikkauslampusta kyllä näki liiankin hyvin. 2 kertaa on sektio tehty.

näin sektion aikana kaiken kattolampusta, vähän sumeana tosin, mutta aika hyvin se peilistä kävi. En kyllä koko aikaa keskittynyt sitä seuraamaan, itketti ja oksetti niin kovin että keskittyminen meni ihan niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aoi ruveta tappelemaan siellä moisesta. Sitä paitsi todennäköisesti olen nukutettuna eikä miestäkään sektioon päästetä (vaikka olisin hereillä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi