Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että jotkut nykyään panevat signeerauksen tähän otsikkoon?

Vierailija
16.02.2010 |

Onko kyse yhdestä ja samasta aktiivisesta palstailijasta vai miksi tämä on parin kk sisällä yhtäkkiä ilmaantunut palstalle...

Siis tapa panna kommentin otsikkoon vaikkapa ap

ja siihen viestikenttään sitten viesti, ilman perässä olevaa signeerausta.

Kun se tähän asti on ollut niin, että otsikkokenttään pannaan se, kenelle viesti on siinä ketjussa osoitettu (monastihan kommentoidaan jotain tiettyä viestiä) ja viestin loppuun pannaan sitten se, kuka viestin kirjotti. Vaikkapa juuri -ap-

Tämä on tietenkin aika vähäpätöinen asia maailmankaikkeudessa, mutta aiheuttaa sekaannusta, kun ei tiedä, kuka kirjoittaa ja kenelle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittajat, hahah.

Kai jotkut ajattelevat, että se kuuluu asiaan, koska kirjautuneilla kirjoittajilla se nimimerkki näkyy yläosassa.

Vierailija
2/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tollanen pikkuasia häiritsee sua noin paljon? Onko ollut jotenkin huono päivä ja täällä haluat sitä sitten purkaa? No, sujuuhan sekin.... Mutta pyytäisin, että marisisit sitten ihan aiheesta!!

Kukin saa kirjoittaa tällä palstalla ihan omalla tyylillään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tollanen pikkuasia häiritsee sua noin paljon? Onko ollut jotenkin huono päivä ja täällä haluat sitä sitten purkaa? No, sujuuhan sekin.... Mutta pyytäisin, että marisisit sitten ihan aiheesta!! Kukin saa kirjoittaa tällä palstalla ihan omalla tyylillään!

se on vähäpätöinen asia eikä harmita tai mitään.

Helpottaisi vaan lukemista, kun nimeämisessä olisi logiikka.

Olen tehnyt tänään toistakymmentä aloitusta, osan pikkuasioista, osan isoista. Jos tällainen pikkuasia ei sinua kiinnosta, miksi kommentoit?

ap

Vierailija
4/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, olet aika hassu. Jos joku kirjottaa TIKKUKIRJAIMILLA, SIITÄ TULEE HETI VÄHINTÄÄN VIISI KIUKKUISTA KOMMENTTIA, ETTÄ ÄLÄ HUUDA.

Miksei siis saisi huomauttaa nätisti asiasta, joka vaikuttaa ketjujen lukemisen sujuvuuteen?

Vierailija
5/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tollanen pikkuasia häiritsee sua noin paljon? Onko ollut jotenkin huono päivä ja täällä haluat sitä sitten purkaa? No, sujuuhan sekin.... Mutta pyytäisin, että marisisit sitten ihan aiheesta!! Kukin saa kirjoittaa tällä palstalla ihan omalla tyylillään!

se on vähäpätöinen asia eikä harmita tai mitään.

Helpottaisi vaan lukemista, kun nimeämisessä olisi logiikka.

Olen tehnyt tänään toistakymmentä aloitusta, osan pikkuasioista, osan isoista. Jos tällainen pikkuasia ei sinua kiinnosta, miksi kommentoit?

ap

että ihmettelen.... Ja kai mulla on ihan yhtälainen oikeus sanoa mielipiteeni kuin sullakin? Vai onko mielestäsi oma mielipiteesi ainoa oikea ja kukaan ei saa olla erimieltä? =D

Vierailija
6/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähäpätöinen asia eikä harmita tai mitään. Helpottaisi vaan lukemista, kun nimeämisessä olisi logiikka. Olen tehnyt tänään toistakymmentä aloitusta, osan pikkuasioista, osan isoista. Jos tällainen pikkuasia ei sinua kiinnosta, miksi kommentoit? ap

että ihmettelen.... Ja kai mulla on ihan yhtälainen oikeus sanoa mielipiteeni kuin sullakin? Vai onko mielestäsi oma mielipiteesi ainoa oikea ja kukaan ei saa olla erimieltä? =D

Mutta typerä vittuilu on vain lapsellista. That's all.

ap

Vierailija
7/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, olet aika hassu. Jos joku kirjottaa TIKKUKIRJAIMILLA, SIITÄ TULEE HETI VÄHINTÄÄN VIISI KIUKKUISTA KOMMENTTIA, ETTÄ ÄLÄ HUUDA. Miksei siis saisi huomauttaa nätisti asiasta, joka vaikuttaa ketjujen lukemisen sujuvuuteen?

ap

Vierailija
8/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jotkut ajattelevat, että se kuuluu asiaan, koska kirjautuneilla kirjoittajilla se nimimerkki näkyy yläosassa.

Ja totta on, että siitä tunnistaa tietyt kirjoittajat ; )

ap

Vierailija
9/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähäpätöinen asia eikä harmita tai mitään. Helpottaisi vaan lukemista, kun nimeämisessä olisi logiikka. Olen tehnyt tänään toistakymmentä aloitusta, osan pikkuasioista, osan isoista. Jos tällainen pikkuasia ei sinua kiinnosta, miksi kommentoit? ap

Mutta typerä vittuilu on vain lapsellista. That's all.

ap

Nyt repes! =D =D

Vierailija
10/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti kun en ehdi jäämään tänne viihdyttään sua ja tappeleen sun kanssan. Niiiiiin kivaa kuin se oliskin! =)

10

Vierailija
11/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koeta pysyä asiassa. Jos et pysty, mene haastamaan riitaa muualle.

Tuossa otsikossa signeerauksessa voi olla jokin hyvä syykin, ja tietäisin sen mielelläni.

ap

Vierailija
12/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostavan, vaikka olikin kuulemma niin pikkuinen juttu.

PS: eri mieltä kirjoitetaan erikseen, ei koskaan yhteen.

Vierailija
13/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasia ollut. Eikös se nyt ole ollut ihan selvää, että tonne ylös kirjotetaan se, kenelle vastataan. Mulla on mielikuva, että jopa palstan ohjeissa kehotetaan panemaan loppuun se, kuka kommentoi.

Vierailija
14/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasia ollut. Eikös se nyt ole ollut ihan selvää, että tonne ylös kirjotetaan se, kenelle vastataan. Mulla on mielikuva, että jopa palstan ohjeissa kehotetaan panemaan loppuun se, kuka kommentoi.

mainintaa ohjeissa, jos sitten joskus on ollut.

ap

Vierailija
15/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oot oikeessa, ap.

Vierailija
16/16 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap otsikossa ei tarkoita viestiä ap:lle?

Olisi täysin luonnollista, kuten tästä viestistä huomaat.

Ps. En muuten ole nähnyt yhtään viestiä, jossa ap olisi laittanut otsikkoon ap ( ellei viestinä ole pelkkä otsikko ).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi