onko taaperoni erilainen kuin muut taaperot ?
1 v 2 kk on aina vastasyntyneestä asti ollut sellainen ettei viihdy rattaissa lenkillä. Pienempänä huusi täyttä kurkkua koko matkan AINA. Nykyään kun jo kävelee, kitisee koko ajan rattaissa ja vaatii päästä kävelemään. Kävelytän kauan joka päivä. Kun laitan takaisin rattaisiin, huutaa 15 min täyttä kurkkua kun ei halua rattaisiin. Onko minulla vaativa lapsi? Neurologisia ongelmia? Kotona vaatii koko ajan virikkeitä, ei juurikaan viihdy lelujen kanssa.
Kommentit (4)
Ei kukaan voi kommentoida pitävästi täällä muuta kuin yleisellä tasolla. Usein lapset pitävät tiettyyn pisteeseen asti vaunuköröttelystä. Jotkut lapset eivät kuitenkaan siitä pidä koskaan. Tiedän yhden lapsen, joka oli vaunuissa vain kontallaan. Muuten hän huusi ja turhautui. Aivan ihana tavallinen lapsi hän on. Äitinä sitä tuppaa huolestumaan kaikesta mikä on toisaalta hyvä. Minä uskon kuitenkin ettei lapsesi vain pidä vaunuttelusta. Kyllä aika aina näyttää mistä on kyse. Toivottavasti hän ei voi autossa pahoin?
Minulla on tuollaiset lapset. Ja ovat kyllä melko aktiivisia ja älykkäitä lapsia.
Ehkä olisin enemmän huolissani jos lapsi viihtyisi rattaisssa, eikä vaatisi päästä pois. Sehän on pitemmän päälle tosiaankin tylsää ja on minusta enemmän kuin normaalia ettei pieni lapsi sellaisesta nauti.
Omani ei vuoden iässä enää suostunut missään nimessä istumaan rattaissa. Kaveri taas työntelee 5-vuotiastaan, joka istuu kyydissä oikein tyytyväisenä.
mitä vastaantulevia lapsia oon kattellu, ei ne rattaissa kitise. Enkä monen näe edes päästävän kävelemään taaperoaan.