Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

synnytyskokemuksia vielÄ.kuinka moni sai pitää

Vierailija
16.02.2010 |

ilokaasun ponnistusvaiheessa? MINÄ sain(kolme kertaa alatie NKL:lla) koska just se vaihe sattui niin saatanasti! Sain myös ilokaasua kun eppari ommeltiin, sekin sattui aivan järkyttävän paljon. Paraservikaalin laitto kolmannella kerralla oli myös "yhtä juhlaa" :-/

Huh huh, onneks ei tartte ikinä enää synnyttää vaikka ilokaasua sainkin :-)))

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan. Mua ei kyllä haitannut, muualla synnyttäessäni olen sitä kokeillut eikä se auttanut mitään, tuli vaan hömelö olo.

Vierailija
2/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai, koska olin sairaalassa niin myöhään, ettei muuhunkaan kivunlievitykseen ollut enää mahdollisuutta. Ei siitä kaasusta kyllä mitään hyötyä enää siinä vaiheessa ollut, kivut olivat niin kovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tajonnutkaan. Homma kyllä hoitui hienosti ilmankin, oli mukavan rauhallista ja pystyi keskittymään ihan vain itse asiaan.

Vierailija
4/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilokaasun pois ponnistuvaiheessa. Kätilö olisi antanut pitää. En halunnut saada ilokaasuvauvaa ja ottaa riskiä, että joutuu tarkkailuun. Ompelun aikana pidin taas ilokaasua, vaikka siinä oli se vauvakin jo helpottamassa kipuja :)

Vierailija
5/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilokaasulla ja epiduraalilla sain kuulkaas elämäni parhaan kännnin, josta ei edes tullut krapulaa seuraavana päivänä. Pää tosin selkes turhankin hyvin, kun ponnistusvaiheessa sadisti-kätilö vaihtoi sen ilokaasun puhtaaseen happeen. Maskin siis sain pitää, ja olihan siitä se plasebovaikutus vielä. Oli kai siellä vielä jotain puudutuksiakin, kun ompelukaan ei tuntunut miltään. Ihanaa, kun pitkää synnytystä pystyi noin lievittämään. Toiseen synnytykseen ehdottomasti samanlaiset huumaukset ja vielä jotain enemmän, niin hyvin menee. Voi sitten taas pari päivää rallatella omiaan.

Vierailija
6/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään kolmessa synnytyksessäni, jotka tapahtuneet kahdessa eri sairaalassa.