Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jonka mielestä Carrie on hevosnaama

Vierailija
16.02.2010 |

siis tarkoitan Sinkkuelämän Sarah Jessica Parkeria.

Minusta on outoa että häntä kehutaan kauniiksi en vaan voi käsittää.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malleilla on aika usein pitkä naama. Harvoin pyöreä.

Vierailija
82/83 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin olen kyllä täysin samaa mieltä. Ei mikään kaunotar naamastaan, kropan kyllä voisin ottaa.

Sen poikavartalonko, eihän sillä ole muotoja nimeksikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taistellut olen koko ikäni pitkäkasvoisuuden kanssa ja itku pääsi kun luin teidän kommentteja. Ruma olen kuin työhevonen, myönnettävä on.. Tässä maailmassa, tänä aikana aika raskas taakka kantaa rumaa naamaa. Kaikki muut ihmiset tuntuvat kauniilta ympärillä ja normaalikasvoisilta. Itseäni en aijo tämän asian vuoksi tappaa, mutta välillä on inhottavia hetkiä kun ei oikein jaksaisi ulkomaailmaan lähteä, eikä peilistä itseään katsoa. On päiviä joina ei jaksaisi peiliin katsoa saatika edes yrittää laittaa itseään kun ei se meikki kasvonpiirteitä muuta.

No höpsö! Eihän se ns. hevosennaama Parkerissakaan ole ydinongelma, hänhän oli kaunis nuorempana sellaisella vähän aatelisella tavalla niin kuin esim. britit usein ovat. Ongelma Parkerilla on se himuinen laihuus, jonka takia kasvoissa ei ole juurikaan lihaa ja siksi hän on ikäistään vanhemman näköinen. Hevosennaama kasvojen rakenteena ei ole mikään ongelma, kuten ei omenanaamakaan tai hörökorvat. Kokonaisuus ratkaisee. Olet taatusti paremman näköinen mitä kuvittelet. Älä ainakaan kuvittele, että jokin tietty kasvojen muoto (jokaisesta kasvojenmuodosta voi vääntää pilkkanimirinnastuksen) olisi jokin tuomio ihmiselle. Nyt rinta rottingille ja itkut pois. Ei täällä sinua pilkata vaan julkkista, jolla mennyt laihdutus ihan överiksi.