Muita jonka mielestä Carrie on hevosnaama
siis tarkoitan Sinkkuelämän Sarah Jessica Parkeria.
Minusta on outoa että häntä kehutaan kauniiksi en vaan voi käsittää.
Kommentit (83)
hevosnaamalinkkiä on kyllä photoshopattu, ihan taidokkaasti ja hillitysti, mutta silti. SJP:n hampaat ja leuka paljastavat sen.
Tämä ei tietysti poista sitä tosiasiaa, että SJP on pitkänaamainen ja kolhon näköinen, kuitenkin hauskalla ja persoonallisella tavalla.
Muistutuksena myös monelle moralisoijalle, että eiköhän se ole niin, että netti on netti ja tosielämä on jotain muuta, täällähän niitä höyryjä tunnetusti päästetään ulos. Eli tuskin kukaan fiksu ihminen ainakaan lasten kuullen muiden ulkonäköä haukkuu. En minä ainakaan, ja itse asiassa yritän täällä netissäkin olla aina melko asiallinen. Mutta oishan av paljon tylsempi paikka, jos kaikki ous koko ajan tosi korrekteja! :-)
Kyllä meidän pihalla on SJP rumempiakin mammoja makkaroineen...
Kaikissa on oma kauneutensa, persoonansa.
Ja se karisma.. Sitä ei kirurgin veitsellä saa ostettua!
Muita jonka mielestä Carrie on hevosnaama siis tarkoitan Sinkkuelämän Sarah Jessica Parkeria.
Minusta on outoa että häntä kehutaan kauniiksi en vaan voi käsittää.
Jo joskus aiemmin kun olin nähnyt (ehkä Mars hyökkää), niin tää oli päällimmäinen ajatus! Rumuudesta/kauneudesta tiedä sanoa, mutta hevosnaama. Ehdottomasti!
Voi kun tämä ihmisten arvioiminen ulkonäön perusteella loppuisi jo...Varsinkin naiset osaa olla julmia toisilleen.
Harvalta tavalliselta tai jopa kauniilta pulliaiselta löytyy sama karisma ja säteily. Se on se juttu.
Voi kun tämä ihmisten arvioiminen ulkonäön perusteella loppuisi jo...Varsinkin naiset osaa olla julmia toisilleen.
Siis se, että joku nobody, kuten minä, olenkin iljennyt sanoa SJP:tä hevosnaamaksi. Kyllä SJP nyt itkee verta kymmenien, siis satojen miljoonien omaisuutensa edestä.
Ja, sanonpa vaan, että hevosnaamaisuudesta huolimatta kuksisin SJP:tä kuin pieni pupu!
pelaa ihan hyvin niilla ulkonakokorteilla, kun on hanelle jaettu.
Pukeutumisen osaa kylla
Jos piirteet pilkotaan osiin ja verrataan kauneusnormeihin, niin ei ole naisellisen ja klassisen kauniin näköinen.
Mutta..kokonaisuus toimii. Näyttelijänä osaa kantaa itsensä kauniisti, on stailattu, kaikki toimii.
Jopa kasvonpiirteet sopivat minusta yhteen. Mittasuhteet siis, mikään osa ei jää nysäksi, iso leuka, iso nenä, isot leukaperät, iso otsa. Erikoisen näköinen, mutta ehkä juuri siksi suosittu, että ei ole klassikkokaunotar?
Olen samaa mieltä, että ulkonäössä on vahvoja maskuliinisia piirteitä. Se saattaa kiehtoa yhdistettynä Carrie-hahmon tyttömäisyyteen.
mutta päässyt sillä pitkälle, ja oikeasta kuvakulmasta katsottuna oikein kaunis, kuten jokainen meistä!
Onhan SJP:llä pitkän malliset kasvot ja sen vuoksi hänelle sopiikin tosi hyvin kevyt, raikas meikki ja pieni pehmennys/laineet hiuksissa. Mitä hän vapaa-ajallaan käyttää, tosi mustaa silmämeikkiä (ja ruskeanharmaat hiukset... hmmh) jo ennestään pieniin silmiinsä, ei sovi yhtään... korostaa vain sitä pitkää naamaa.
Se on aivan hirveän näköinen nainen. Yksi rumimmista ihmisistä joita olen ikinä nähnyt.
T. Mies.
Onhan se, hevosennaama. Ja länkisääret lisäksi. Kauniina tai viehättävänä en voi pitää.
No ei kaikkien näyttelijöidenkään tarvitse olla klassisen kauniita. Oikeastaan on parempikin, että näyttelijänaisissa löytyy myös taviksia.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 09:27"]
No ei kaikkien näyttelijöidenkään tarvitse olla klassisen kauniita. Oikeastaan on parempikin, että näyttelijänaisissa löytyy myös taviksia.
[/quote]
Ei kukaan väitäkkään, että kaikkien tulisi olla kauniita. Se, että minun mielestäni SJP on todella ruma, ei tarkoita sitä että haluaisin kaikkien näyttelijöiden olevan kauniita. Se vain sattuu olemaan mielipiteeni hänen ulkonäöstään.
Kauhean jyrkkiä mielipiteitä... ajatelkaa nyt miten kaikki ihmiset on persoonallisia ja omia yksilöitään... jos kaikki noudattais pelkkiä standardeja, olisimme virheettömän kauniita toistemme kopioita... tylsää? Kyllä?
Kyse on ehkä siitä, että jokaisen kannattaa opetella korostamaan parhaita puoliaan ja piilottamaan niitä huonompia. Koska SJPlläkin on pitkähköt kasvot, hänen kannattaa suosia hiusmallia joka ei entisestään pidennä kasvoja ja tuo niiden kulmikkuutta esiin. Ja tuo on muuten ihan totta meikistä, että raikkaat, kevyet sävyt ja kuulaus toimivat, eivät ne karmeat mustat silmänrajaukset.
Esim. tässä SJP:tä todella pukee tukan malli/meikki/tyyli:
http://dirtylooks.com/wordpress/wp-content/uploads/2013/05/carrie-bradshaw-hair-season-2.jpg
Kun taas tässä ei todellakaan.. mikä iso ero!
http://static1.celebrityredcarpet.co.uk/articles/5/12/85/@/4851-sarah-jessica-parker-and-carly-rae-1000x0-2.jpg
joillain on pidempi naama ku toisilla
http://distilleryimage3.ak.instagram.com/97e6bb2cef6b11e2998822000a1fbc5d_7.jpg
Ketjuja poistetaan, vanhojakin....
Mieheni sanoo kaikista jenkkinaisista, että ovat hevosnaamoja ja tekoirveitä, itse olen missi ja ainakin sellainen tavallinen, en naura suu irveessä koko ajan.
yks toinenkin jota kehutaan kauniiksi, mutta en voi käsittää on Karita Tykkä. Mitäs mieltä sä/muut tykästä olette?