Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jonka mielestä Carrie on hevosnaama

Vierailija
16.02.2010 |

siis tarkoitan Sinkkuelämän Sarah Jessica Parkeria.

Minusta on outoa että häntä kehutaan kauniiksi en vaan voi käsittää.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitan Sinkkuelämän Sarah Jessica Parkeria.

yks toinenkin jota kehutaan kauniiksi, mutta en voi käsittää on Karita Tykkä. Mitäs mieltä sä/muut tykästä olette?

Vierailija
62/83 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hevosnaamalinkkiä on kyllä photoshopattu, ihan taidokkaasti ja hillitysti, mutta silti. SJP:n hampaat ja leuka paljastavat sen.

Tämä ei tietysti poista sitä tosiasiaa, että SJP on pitkänaamainen ja kolhon näköinen, kuitenkin hauskalla ja persoonallisella tavalla.

Muistutuksena myös monelle moralisoijalle, että eiköhän se ole niin, että netti on netti ja tosielämä on jotain muuta, täällähän niitä höyryjä tunnetusti päästetään ulos. Eli tuskin kukaan fiksu ihminen ainakaan lasten kuullen muiden ulkonäköä haukkuu. En minä ainakaan, ja itse asiassa yritän täällä netissäkin olla aina melko asiallinen. Mutta oishan av paljon tylsempi paikka, jos kaikki ous koko ajan tosi korrekteja! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän pihalla on SJP rumempiakin mammoja makkaroineen...

Vierailija
64/83 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa on oma kauneutensa, persoonansa.

Ja se karisma.. Sitä ei kirurgin veitsellä saa ostettua!

Vierailija
65/83 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita jonka mielestä Carrie on hevosnaama siis tarkoitan Sinkkuelämän Sarah Jessica Parkeria.

Jo joskus aiemmin kun olin nähnyt (ehkä Mars hyökkää), niin tää oli päällimmäinen ajatus! Rumuudesta/kauneudesta tiedä sanoa, mutta hevosnaama. Ehdottomasti!

Vierailija
66/83 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tämä ihmisten arvioiminen ulkonäön perusteella loppuisi jo...Varsinkin naiset osaa olla julmia toisilleen.

Vierailija
67/83 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalta tavalliselta tai jopa kauniilta pulliaiselta löytyy sama karisma ja säteily. Se on se juttu.

Vierailija
68/83 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tämä ihmisten arvioiminen ulkonäön perusteella loppuisi jo...Varsinkin naiset osaa olla julmia toisilleen.

Siis se, että joku nobody, kuten minä, olenkin iljennyt sanoa SJP:tä hevosnaamaksi. Kyllä SJP nyt itkee verta kymmenien, siis satojen miljoonien omaisuutensa edestä.

Ja, sanonpa vaan, että hevosnaamaisuudesta huolimatta kuksisin SJP:tä kuin pieni pupu!

Vierailija
69/83 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa ihan hyvin niilla ulkonakokorteilla, kun on hanelle jaettu.

Pukeutumisen osaa kylla

Vierailija
70/83 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piirteet pilkotaan osiin ja verrataan kauneusnormeihin, niin ei ole naisellisen ja klassisen kauniin näköinen.

Mutta..kokonaisuus toimii. Näyttelijänä osaa kantaa itsensä kauniisti, on stailattu, kaikki toimii.

Jopa kasvonpiirteet sopivat minusta yhteen. Mittasuhteet siis, mikään osa ei jää nysäksi, iso leuka, iso nenä, isot leukaperät, iso otsa. Erikoisen näköinen, mutta ehkä juuri siksi suosittu, että ei ole klassikkokaunotar?

Olen samaa mieltä, että ulkonäössä on vahvoja maskuliinisia piirteitä. Se saattaa kiehtoa yhdistettynä Carrie-hahmon tyttömäisyyteen.

Vierailija
71/83 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päässyt sillä pitkälle, ja oikeasta kuvakulmasta katsottuna oikein kaunis, kuten jokainen meistä!

Vierailija
72/83 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan SJP:llä pitkän malliset kasvot ja sen vuoksi hänelle sopiikin tosi hyvin kevyt, raikas meikki ja pieni pehmennys/laineet hiuksissa. Mitä hän vapaa-ajallaan käyttää, tosi mustaa silmämeikkiä (ja ruskeanharmaat hiukset... hmmh) jo ennestään pieniin silmiinsä, ei sovi yhtään... korostaa vain sitä pitkää naamaa.

Vierailija
73/83 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan hirveän näköinen nainen. Yksi rumimmista ihmisistä joita olen ikinä nähnyt.

T. Mies.

Vierailija
74/83 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, hevosennaama. Ja länkisääret lisäksi. Kauniina tai viehättävänä en voi pitää.

Vierailija
75/83 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikkien näyttelijöidenkään tarvitse olla klassisen kauniita. Oikeastaan on parempikin, että näyttelijänaisissa löytyy myös taviksia.

Vierailija
76/83 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 09:27"]

No ei kaikkien näyttelijöidenkään tarvitse olla klassisen kauniita. Oikeastaan on parempikin, että näyttelijänaisissa löytyy myös taviksia.

[/quote]

Ei kukaan väitäkkään, että kaikkien tulisi olla kauniita. Se, että minun mielestäni SJP on todella ruma, ei tarkoita sitä että haluaisin kaikkien näyttelijöiden olevan kauniita. Se vain sattuu olemaan mielipiteeni hänen ulkonäöstään.

Vierailija
77/83 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean jyrkkiä mielipiteitä... ajatelkaa nyt miten kaikki ihmiset on persoonallisia ja omia yksilöitään... jos kaikki noudattais pelkkiä standardeja, olisimme virheettömän kauniita toistemme kopioita... tylsää? Kyllä?
Kyse on ehkä siitä, että jokaisen kannattaa opetella korostamaan parhaita puoliaan ja piilottamaan niitä huonompia. Koska SJPlläkin on pitkähköt kasvot, hänen kannattaa suosia hiusmallia joka ei entisestään pidennä kasvoja ja tuo niiden kulmikkuutta esiin. Ja tuo on muuten ihan totta meikistä, että raikkaat, kevyet sävyt ja kuulaus toimivat, eivät ne karmeat mustat silmänrajaukset.

Esim. tässä SJP:tä todella pukee tukan malli/meikki/tyyli:
http://dirtylooks.com/wordpress/wp-content/uploads/2013/05/carrie-bradshaw-hair-season-2.jpg

Kun taas tässä ei todellakaan.. mikä iso ero!
http://static1.celebrityredcarpet.co.uk/articles/5/12/85/@/4851-sarah-jessica-parker-and-carly-rae-1000x0-2.jpg

Vierailija
78/83 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
79/83 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuja poistetaan, vanhojakin....

Vierailija
80/83 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo kaikista jenkkinaisista, että ovat hevosnaamoja ja tekoirveitä, itse olen missi ja ainakin sellainen tavallinen, en naura suu irveessä koko ajan.