Muita jonka mielestä Carrie on hevosnaama
siis tarkoitan Sinkkuelämän Sarah Jessica Parkeria.
Minusta on outoa että häntä kehutaan kauniiksi en vaan voi käsittää.
Kommentit (83)
hän naureskeli
"hehehe na babla ni fi hoos fies! eekoo ekoo heheh"
Eli on. Johtuuko se pitkästä päästä ja hammashymystä?
te itte esiintyisitte jossain sarjassa usein alusvaatteissa, niin miehet naureskelis, että hirvee sellupylly, roikkutissi ja raskausarpinen ämmä..tuskin teidän naamat ja hiuksetkaan kelpais telkkariin.
terävät vedot. Tulee mieleen teräsmies tai batman.
Ilmeisesti suosioon on syynä lievä miehen näköisyys.
Samassa hengenvedossa selität tyttärellesi, että naisen tärkein ominaisuus ei ole ulkonäkö, älä nyt vaan ota mitään paineita, pitää olla mediakriittinen, blaahblaah... ja sitten ilmoitat, että "kyllä tuo SJP on sellanen hevosnaama..." : D
Joo, menee viesti tosi hyvin perille tytölle. Sääliksi käy.
Ja KYLLÄ. Me kaikki, ihan kaikki, olemme vastuussa siitä, millaista naiskuvaa opetamme lapsillemme. Vanhemmat, media, koulu... Jokaisella on roolinsa. Voimme vaikutta siihen, ettei naista tarvitse automaattisesti ensimmäisenä arvostella ulkonäkönsä perusteella.
Onko se automaattisesti haukkumista jos ilmaisee oman mielipiteensä ihmisestä joka on julkiuuteen itsensä asettanut? Martina Aitolehteä täällä haukutaan olan takaa sillä verukkeella että itsepähän on julkisuuteen änkenyt, no niin on SJP:kin. Jos ihmisten mielipide on, että SJP ei ole kaunis heidän mielestään, niin pitäisikö täällä jonkun yleisen naisten solidaarisuuren nimissä sitten valehdella ja uskotella, että juu juu, kyllä hän minusta on kaunis?
Oletan, että jokainen SJP:tä haukkunut on poikien äiti?
Taistellut olen koko ikäni pitkäkasvoisuuden kanssa ja itku pääsi kun luin teidän kommentteja. Ruma olen kuin työhevonen, myönnettävä on.. Tässä maailmassa, tänä aikana aika raskas taakka kantaa rumaa naamaa. Kaikki muut ihmiset tuntuvat kauniilta ympärillä ja normaalikasvoisilta. Itseäni en aijo tämän asian vuoksi tappaa, mutta välillä on inhottavia hetkiä kun ei oikein jaksaisi ulkomaailmaan lähteä, eikä peilistä itseään katsoa. On päiviä joina ei jaksaisi peiliin katsoa saatika edes yrittää laittaa itseään kun ei se meikki kasvonpiirteitä muuta.
miksi pitäisikään? Tarkoittaako ap, että on jotenkin epäuskottavaa, että "ei täydellisen näköinen" nainen saisi miehiä vai mikä mättää?
Itsekin olen hyvin epätäydellisen näköinen ihminen (luultavasti Carrietakin epätäydellisempi) - silti olen viettänyt varsin menevää ja treffirikasta sinkkuelämää aikoinani ja treffaillut useampaa varsin komeaakin miestä. Olen kyllä ihan ok näköinen, pukeudun hyvin, mutta ennen kaikkea minä hallitsen flirttailun;) Siksi minua kuvataankin usein "seksikkääksi" ihmiseksi. Eli tätä taustaa vasten ei ole laisinkaan ihmeellistä, että Carrietakin lykästää miesmaailmassa. Itse olen kyllä sitä mieltä, ettei Samantha ole kaunis ollenkaan eikä Kihokaan komea...
mut onhan se Valteekin ihan nätti pimuna! :D
ja se on sitä, jota ei voi kirurgeilta ostaa.
Mielestäni sarjan Charlotte on kaunein ja Miranda taviksin, mutta tykkään että naisissa on erilaista kauneutta.
Carrien rooli sopii aika hyvin Parkerille; kaikessa säälittävyydessään koon 0 ikiteinin sekoilut ovat melko koukuttavaa katsottavaa.
Mitä sä nyt oikein höpötät? :D
Samassa hengenvedossa selität tyttärellesi, että naisen tärkein ominaisuus ei ole ulkonäkö, älä nyt vaan ota mitään paineita, pitää olla mediakriittinen, blaahblaah... ja sitten ilmoitat, että "kyllä tuo SJP on sellanen hevosnaama..." : D
Joo, menee viesti tosi hyvin perille tytölle. Sääliksi käy.
Ja KYLLÄ. Me kaikki, ihan kaikki, olemme vastuussa siitä, millaista naiskuvaa opetamme lapsillemme. Vanhemmat, media, koulu... Jokaisella on roolinsa. Voimme vaikutta siihen, ettei naista tarvitse automaattisesti ensimmäisenä arvostella ulkonäkönsä perusteella.
Onko se automaattisesti haukkumista jos ilmaisee oman mielipiteensä ihmisestä joka on julkiuuteen itsensä asettanut? Martina Aitolehteä täällä haukutaan olan takaa sillä verukkeella että itsepähän on julkisuuteen änkenyt, no niin on SJP:kin. Jos ihmisten mielipide on, että SJP ei ole kaunis heidän mielestään, niin pitäisikö täällä jonkun yleisen naisten solidaarisuuren nimissä sitten valehdella ja uskotella, että juu juu, kyllä hän minusta on kaunis?
Oletan, että jokainen SJP:tä haukkunut on poikien äiti?
rajoittuuko ulkonäön haukkuminen julkkiksiin vai haukutteko omasta mielestänne rumia ihmisiä selän takana esim. lastenne kuullen tai peräti päin kasvoja? Joistain teksteistä tulee väistämättä mieleen koulukiusaajien käyttämät tehosteet.
mielipiteen ilmaisu on ollut haukkumista? Siitä lähtienkö, kun se mielipide erosi omastasi?
rajoittuuko ulkonäön haukkuminen julkkiksiin vai haukutteko omasta mielestänne rumia ihmisiä selän takana esim. lastenne kuullen tai peräti päin kasvoja? Joistain teksteistä tulee väistämättä mieleen koulukiusaajien käyttämät tehosteet.
monilla naisilla on kapeat kasvot, iso nenä ja paljon tukkaa, ovat SJP:n näköisiä. En tiedä onko suomalaiset pullataikinan näköiset piirteet töpönenällä paremmat.
Minkähän näkösiä hevosia ja possuja siellä ruudun takana on. Eli miettikää miltä teistä tuntuis jos jotku keskustelupalstan naiset teitä haukkuis. Kaikki on kauniita omalla tavallaan jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Mutta ei sekään teidän ulkonäöstä paljoo kerro jos elämänne perustuu toisten haukkumiseen. Joo okei meni vähän yli mutta mielestäni kenelläkään ei ole oikeutta haukkua asiaa mille ei voi mitään. Parempi keila ku pallo
naisia jotka haukkuvat toisten naisten ulkonäköä. Naamansa pituutta tai leveyttä ei voi valita ja ikääkin tulee pyytämättä. Sanokaa nyt esimerkki, kuka teidän mielestänne soveltuisi ulkonäkönsä puolesta Carrien rooliin paremmin?
ei ollut kyse siitä vaan hänen ulkonäöstään, rooliinsa hän sopii kuin nakutettu =)
sanoi ettei kukaan muu ULKONÄKÖNSÄ perusteella soveltuisin Carrien rooliin!
ja mietin, miksi päähenkilön pitäisi mielestäsi olla kaunis. Vaikka onhan Sissy Spacek kaunis.
ja jotenkin aika kivaja söötti!
Ja yleisesti ottaen monet (huippu)mallitkin on aika rumia ja pitkä kasvoisia.
Mun mielestä naama ok mutta se LÄNKISÄÄRET! Ihan kamalat.
katsoi Sinkkuelämää telkkarista aina vaan siksi, että sen mielestä SJP on niin kaunis. :) Se oli aito miehen mielipide... :)
ja hän on rikas ja palvottu...te olette kateellisia.