Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En yksinkertaisesti jaksanut mennä tänään töihin!

Vierailija
15.02.2010 |

Heräsin klo 01 ja se jälkeen en saanut enää nukutuksi (nukkumaan kävin n. klo 23). Ei ole ensimmäinen kerta että nukun noin vähän mutta nyt en vaan jaksanut raahautua 70 km päähän töihin. Lääkärissä olen juossut, unilääkkeitä kokeillut, työpsykologilla käynyt mutta mikään ei tunnu auttavan. Pomolle soitin tietysti aamulla ja suoraan sanoin etten jaksa (tietää tilanteeni ja ei siinä mitään ongelmia tullut). Milloinhan sitä saisi nukutuksi kunnolla...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sinuna keksinyt vaikka minkä tahansa muun valkoisen valheen (vatsataudin, kuumeen, huimauksen tms) kuin sanonut syyksi väsymyksen...OMG!

Vierailija
2/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi väsymys ei ole sairaus. periaatteessa palkaton päivä.oisit sanonu mieluummin vaik noro virus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ettei siitä tule mitään ongelmia ja olen sairauslomallakin ollut tämän takia ym. Ja työni on sellaista ettei mitään peruuttamatonta tapahdu vaikken paikalla joka päivä olekaan. Ehdotin kyllä palkatonta vapaata mutta jos pomo ehdottaa ihan palkallista niin en tod.siitä kieltäydy...

Vierailija
4/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekosyitä..

mikä vika työssä kun ei huvita?

Vierailija
5/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin keksinyt vaikka kuumeen syyksi niin se olisi tekosyy.. ja ehkä olenkin laiska akka,mutta kyllä se rupeaa vaikuttamaan kun noin kolmeen kuukauteen ei saa nukuttua (ei edes päiväunia).. Työstä kyllä tykkään paljonkin,mutta näin väsyneenä minusta ei siellä ole mitään hyötyä... ja on vielä tuo perhe ja kotikin vielä olemassa....

Vierailija
6/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäväinen pomo sulla on! Ja ihan oikein teit, kun kerroit oikean syyn poissaoloon.

Yritä nyt saada tuo uni-ongelmasi kuntoon. Siihen ei ole oikein antaa neuvoja kuin että pyydä monilta lääkäreiltä mielipiteitä ja käy vaikka jollain uniklinikalla.

Ja muistathan liikkua ulkoilmassa paljon. Tsemppiä jaksamiseen!

Vierailija
7/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuntaa? Juotko paljon kahvia? Sokeria?

Vierailija
8/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia en ole koskaan juonut ja sokerin käyttökin on vähäistä. Lääkäreitä tuntuu vaivaavan se että nukahdan helposti mutta sitten parin tunnin päästä herään ja uni on katkonaista tai en enää nuku ollenkaan. On kuulemma stressiä,mutta en kyllä yhtään keksi mistä näin paljon stressaisin.. pitää vaan jatkaa tutkimuksissa käyntejä... ja todellakin minulla on ihana pomo kun ymmärtää!

Huomenna kyllä olisi mentävä töihin,on edustustilaisuus jossa minulla aika suuri rooli (pelottaa jo etukäteen muistanko kaikkien nimet ym. väsyneenä...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi