Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, miksi ei pitäisi himoita tätä taloa...

Vierailija
14.02.2010 |

Mun mielestä ihana, hurahdin niin, etten osaa ajatella järkevästi. Mies toppuuttelee.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos pyydät syitä miksi sitä ei kannata himoita, niin mun silmään pistää suora sähkölämmitys tuolla tiedoissa. Tulee aika kalliiksi tuon kokoisessa, vaikka lattialämmitys onkin kaikkialla. On nimittäin tällaisen 78 neliöisen rivarinkin sähkölämmityskuluissa ollut maksamista tänä talvena.. :/ Ja näitä talvia voi hyvinkin tulla lisää.

Vierailija
22/34 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitohuone kuin kerrostalosta. Järkky takka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. Hintaansa nähden kuitenkin on puutteita, tuo keittiö ei oo ihana.

Tuo toinen vaihtoehto...no, aika mauton. Ehkä tuo sisustuskin vaikuttaa...jos rahaa on, ni olis ehkä kannattanu palkata sisustussuunnittelija. Kauheaa kun pitää tunkea kaikke in-juttuja samaan paikkaan...

Vierailija
24/34 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pistää silmään nuo aika pienet huoneet, olohuone vaikeasti sisustettava, keittiön saarekkeen ympärillä vähän tilaa, esim toi jääkaappi/pakastin aukeaa aika lähelle.

Onko tuossa pihassa muuten jotain kunnollista oleskelutilaa? Entäs onko tuo naapuritalo mikä näkyy kuvassa, jos on niin aika lähellä...

Tuo toinen talo on ihan hirveän sokkeloinen ja sekava, käytetty kaikki mahdollisia materiaaleja ja värejä, ei mitään tyylitajua

Vierailija
25/34 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ap:n talo oli perustylsää perussettiä karmealla ylihinnalla.

Vierailija
26/34 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä sähköpatteri näkyy kuvassa...

Ja nuo portaat etuovelle on ehdoton miinus. Siis iso miinus! (vaikka tietysti lisää talon näyttävyyttä)

Tuo on muuten ollut hurjan pitkään myynnissä ja olen kyllä tykännyt siitä. Ihmetellyt, miksei mene...

Vierailija
27/34 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni molemmat ovat ihan edullisia kokoonsa nähden, mutta varsinkin tuo viimeinen on sisustettu niin käsittämättömän mauttomasti, että...apua!

Vierailija
28/34 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette myymässä sitä, ja ellet osaa kääntää katsettasi tulevaan ja pois vanhasta kodistanne, prosessista tulee paljon vaikeampi.

Vierailija
29/34 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen innostunut pitämään Suomen lippuja pöydillä eikä meillä valitettavasti ole noin paljon kirjojakaan.

Onko kellään kokemusta tuollaisesta, että portaita pitää nousta jo ovelle? Nykyisessä asunnossamme tullaan alhaalta sisään ja keittiöön pitää nousta portaita, mutta on tietty varmaan vielä rasittavampaa taapertaa kauppakassien kanssa ulkona ja pitää rappusia puhtaina lumesta.

Mun mielestä tuossa talossa on ihanaa juuri se, että se ei ole ihan viime hetken trendien mukainen, vaan sellainen perinteinen, jolloin se tuskin rasittaa silmää "vanhanaikaisen näköisenä" parinkymmenen vuodenkaan päästä. Tätä kai jotkut pitävät tylsänä.

Vierailija
30/34 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos rahaa löytyy, niin mikä ettei.

Mulla on samat kriteerit kuin sulla, siksi meidän talosta tuleekin perinne-tyylinen. Ei ollenkaan tylsää minusta.

Vierailija
31/34 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan mainostaisi tällaisella palstalla taloa, josta oikeasti harkitsee tarjouksen tekemistä. Saattaa saada jonkun muunkin tekemään tarjouksia, jos toisellakin samanlaisia ajatuksia. Joku muu pian alkaa kiirehtiä ostohankkeissaan, kun huomaa, ettei ole yksin kiinnostuksensa kanssa.

Ymmärrän kyllä halun jakaa asia, mutta se voi käydä kalliiksi ihan kirjaimellisesti ;)

ps. itse en ole muuttamassa tampereen läheisyyteen.

t. 30

Vierailija
32/34 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan mainostaisi tällaisella palstalla taloa, josta oikeasti harkitsee tarjouksen tekemistä. Saattaa saada jonkun muunkin tekemään tarjouksia, jos toisellakin samanlaisia ajatuksia. Joku muu pian alkaa kiirehtiä ostohankkeissaan, kun huomaa, ettei ole yksin kiinnostuksensa kanssa.

Ymmärrän kyllä halun jakaa asia, mutta se voi käydä kalliiksi ihan kirjaimellisesti ;)

ps. itse en ole muuttamassa tampereen läheisyyteen.

t. 30

totta tuokin. Mutta eipä me nyt kai olla tekemässä tarjousta, kun kerran mies kakistelee hintaa ja rappusia - toki minäkin vähän. Niin että ihan hyvä, jos joku muu ostaisi tuon, niin minun ei tarvitsisi jatkossa öitäni tuon takia valvoa... =) Ja tuskinpa tätä palstaa nyt ihan kaikki lukevat - eiköhän tuon kohteen löydä etuovesta itsekin sellainen, joka tältä seudulta taloa etsii.

ap

Vierailija
34/34 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän