Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän kotiin murtauduttiin:(((

Vierailija
14.02.2010 |

Oltiin to-la kyläilemässä ja sinä aikana meidän kotiin oli murtauduttu. Mä olen vieläkin ihan shokissa, tämä päivä on mennyt tavaroita läpi käyden mutta ei mua haittaa varastetut korut, astiat, soittimet tai dvd:t. Jotkut inhottavat, pelottavat vieraat ihmiset ovat tulleet meidän ihanaan turvalliseen kotiin, penkoneet sen läpikotaisin ja heitelleet mun rakkaita tavaroita pitkin poikin. Tuntuu kun meidän koti olis raiskattu (turha sanoa etten tiedä mihin vertaan sillä tiedän kyllä). Ihan kamala ajatella miten ne ihmiset ovat kulkeneet täällä, hyi että. Tämä koti on ollut aina mulle tosi tärkeä. Viime yö oltiin hotellissa mutta nyt pitäisi sitten vaan jatkaa elämistä. Miten se onnistuu kun pelottaa, inhottaa ja karmii, tuntuu että kohta toisesta huoneesta kävelee murtovaras tai kyttää pusikossa. Koti vaan on nyt rikki:(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa.

Menneisyyttä ei voi muuttaa mutta mutta tulevaisuuteen voit vaikuttaa: hanki uudet lukot ja asennuta murtohälytin. Vakuutusmaksutkin pienenevät.

Vierailija
2/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tulivat ikkunasta. Mies lupasi kyllä heti huomenna soittaa jonkun turva-alan ihmisen katsomaan tänne:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hälytinjärjestelmä liiketunnistimilla kotiin, sellainen joka yhdistää hälyttäessään vartointiliikeeseen. Rauhoittaa kummasti omaakin oloa.

Vierailija
4/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä olit kertonut facebookissa et just sillon ootte jossain reissussa.. jne jne

Vierailija
5/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi säästänyt teidätkin tältä kokemukselta.

Vierailija
6/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuten käytä facebookia. Hermoheikko ap joka yrittää kai käydä nukkumaan.

Vierailija
7/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun mietin vaatekaappianikin katsoessa että ovatko penkoneet alkkareitani.

Sama juttu kun auto varastettiin (ja löytyi), tuntui että en halua tällä enää ees ajaa.

Muista laittaa kaikki siivouskulut ja kaikki vakuutuslappuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän