Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio antaa miehelle enää seksiä, mies voi lähteä suhteesta jos haluaa.

Vierailija
14.02.2010 |

Tai jäädä ja pitää seksisuhteensa omana tietonaan. Minulta ei tule seksiä enää koskaan saamaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten et halua itse erota, jos et rakasta miestäsi?

Vierailija
2/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just lasten takia meillä ei ole enää mua tyydyttävää seksielämää. Mieluummin olen sit kokonaan ilman kuin olen pelkkä pallien tyhjentäjä ja suihinottaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just lasten takia meillä ei ole enää mua tyydyttävää seksielämää. Mieluummin olen sit kokonaan ilman kuin olen pelkkä pallien tyhjentäjä ja suihinottaja.

Saatat olla aika kärttyinen mamma lapsillekin jos mies risoo sua noin paljon. Mikään tyhjentäjä sinun ei tarvitse tosiaan olla.

Vierailija
4/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne riidat lähtevät aina siitä että ukko vinkuu seksiä heti kun isommalla lapselle on huomio lastenohjelmissa ja vauva nukkuu.

Äskenkin ukko roikkui ovenpielessä ja vonkasi niin kauan että mä aloin karjumaan sille että painu vittuun siitä ja vauva säikähti ja heräsi kesken unien itkemään eikä meinannut millään lopettaa.

Vierailija
5/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saa Risto räppääjän (kesto 3min) aikana saunan pesuhuoneessa tyhjennettyä pallinsa minuun kun ensin otan suihin ja saan sille seisokin.

Voihan vittu, menis sinne vieraisiin jo tänään, mua ei kiinnosta.

Vierailija
6/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysy päätöksessäsi.

voimaa!

Vierailija
7/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia tulee. Minä en viitsi minkään 3 min pallien tyhjennyksen takia ehkäisyä käyttää, enkä käytä nytkään. Ottakoot ukko tänne vaikka jonkun 2. vaimon, joka hoitaa seksin ja kaikki kotityöt.

Vierailija
8/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon seksiä. En mäkään tuollaisessa tilanteessa "antaisi".

Perusta vaikka addressi, niin me allekirjoitetaan se kyllä :)

Vierailija
9/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä. Oletteko jutetelleet asiasta?????

Nosta mirri pöydälle ja ottakaa härkää sarvesta. Kyllä se siitä!

Vierailija
10/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin surkea ja yksipuolinen seksi kiinnosta. Ukko vetoaa aina siihen että lapsiperheessä ei ole aikaa harrastaa parempaa seksiä. No, minä en siinä tapauksessa aio harrastaa enää seksiä, ainakaan lasteni isän kanssa.

Vierailija
11/14 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein ap teki. Huono mies ap:lla kun ei osaa tyydyttää naistaan. Varmaankin homo.

Vierailija
12/14 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nähdä mikä riita tulee kun jälkitarkastus on pian... mies ilmeisesti rinnastaa että jälkitarkastus= lupa aloittaa taas sekstailu synnytyksen jälkeen,mutta hah,minä olen jo mielessäni päättänyt että mitää seksiä ei enää ole.hän saa minun puolestani etsiä uuden vosun,jota paneskella.alkanut oksettaa kaikenlainen seksi... jo pelkkä sanakin!

keskityn lapseen mieluummin...hän on ykkönen

Vierailija
13/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta otan osaa.
Samanlaista meillä. Sillä erotuksella, että mä voin palata seksin.pariin, jos mies edes kerran päivässä sanoisi mulle yhden ystävällisen sanan. Olen yrittänyt toimia niin metsä vastaa kuin sinne huutaa-periaatteella eli tuoda mahd paljon hellyyttä ja ystävällisyyttä suhteeseen kuin vain pystyn. Nyt viimein sanoin selkeästi ja suoraan mitä tarvitsen. Pitää voida saada pyytämättä edes yksi ele, halaus, suukko, edes huomenta/hyvää yötä-sanominen tms. Edes yksi/vrk. Muuta en pyydä.
Nyt olen odottanut 3vrk. Ei mitään muutosta. Paitsi purkaa kiukkuaan minuun ja lapseen. Minä kuulema kiristän. Omasta mielestäni en turhia tai liikoja vaadi.

Vierailija
14/14 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja joku vielä ihmettelee korkeita avioerotilastoja?

Kun siihen parisuhteeseen on lähdetty ja vieläpä niin tosissaan, että lapsia saadaan, niin olisi ollut aiheellista keskustella myös seksielämästä, molempien toiveista, sekä niistä haasteista, joita esim. pienten lasten vanhemmuus seksielämään tuo.

Järkevä aikuinen ihminen, joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa, pystyy keskustelemaan kumppaninsa kanssa ja löytämään molempia tyydyttäviä ratkaisuja myös vaihteleviin elämäntilanteisiin.

Itse neljän lapsen äitinä olen kärsinyt ajottaisesta haluttomuudesta, myös miehen haluttomuudesta. Univelkaa, stressiä ja kaikkea muuta libidoa heikentävää on ollut kausittain. Puhumalla asiasta ollaan aina löydetty keinoja pitää pientäkin liekkiä yllä niitä kiihkeämpiä aikoja odotellessa, eikä kummaltakaan ole totaalisesti kielletty nautintoa. Vieraisiin ei ole tullut mieleenkään lähteä.

Jos ei halua yhdyntää, voi esim. hieronnan ja hellittelyn kautta antaa toiselle paljon, auttaa toisen orgasmiin ja itse olla vaikka vaan halailtavana.

Ei yksikään pariskunta harrasta molempia osapuolia samalla tavoin tyydyttävää seksiä vuosikausia, saati vuosikymmeniä. Tulee kiimaisia aikoja, vaisumpia aikoja ja aikoja, joina halutaan eri asioita. Jos panostaa siihen, että haluaa jatkaa yhdessä ja haluaa kummankin olevan tyytyväinen, puhuu asioista ja etsii sen kultaisen keskitien.