Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kenestäkään muusta, että oma ulkonäkö

Vierailija
14.02.2010 |

on yhtäkkiä rapistunut käsiin? Naama on aivan kamalan kirjava, iho rutikuiva ja hilseilee vaikka siihen laittais litran rasvaa, mustat silmänaluset jne. Huoh, ei kai 33v vielä pitäisi olla näin räjähtänyt :-/

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamataulu on ihan yhtäkkiä rupsahtanut. Väsynyt ilme aina. Meikki ei auta. Uusilla silmälasikehyksillä sain vähän ryhtiä.

Vierailija
22/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet jo tottunut uurteisiisi ja ryppyihisi, kun ne tulee ekaa kertaa niin järkyttyy.

Jos luullaan usein paljon itseä nuoremmaksi, on se hyvä indikaatio, että nuoremmalta näyttää:) Eivät kaikki ikäänny samaa rataa, vaikka se kateellisia harmittaakin.

usko, että on yhtäkään nelikymppistä, jolla ei ole ryppyjä ja juonteita. Eikä ketään nelikymppistä luulla parikymppiseksi. Kolmekymppiseksi varmaan, mutta niillähän rupeaa jo olemaan niitä ikääntymisen merkkejä naamassa.

Vast ikään työpaikkamme pikkujouluissa naiset kilvan kehuivat, että minä näytän aivan kaksvitoselta:)

t: se nuorekas 42v, jolla saattaa olla pienen pieni ilmejuonne kasvoillaan, muttei ryppyjä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taitaakin olla henkinen ikäsi, joka laahaa jäljessä! Ne vaan IMARTELI sua! Kyllä mä uskon, että saatat näyttää ikäistäsi nuoremmalta, mutta rajansa kaikella. :D

Vast ikään työpaikkamme pikkujouluissa naiset kilvan kehuivat, että minä näytän aivan kaksvitoselta:)

t: se nuorekas 42v, jolla saattaa olla pienen pieni ilmejuonne kasvoillaan, muttei ryppyjä ;)

Vierailija
24/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Jennifer Aniston on nuorekkaan näköinen, ja esittihän se Frendeissä itseään monta vuotta nuorempaa henkilöä, mutta ei kukaan erehtyisi oikeasti luulemaan sitä kaksvitoseksi..

http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/04/tn2_jennifer_aniston…

ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä päihtyneet työkaverit puhuu pikkujouluissa.

Vierailija
25/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 34v ja näytän mielestäni paremmalta kuin koskaan ! Iho on hyvä ja kuulas: kiitos hyvien tuotteiden ja vitamiinien. Vartalokin on mielestäni parempi nyt 3 raskauden jälkeen ( sekä +7 lisäkilon ) kuin ennen raskauksia ja olenkin erittäin sutjakka ja kiinteydyn koko ajan lisää kun käyn 3 kertaa kuntosalilla ja olen vähentänyt herkkujen syöntiä. Hiukset ovat hyvässä kunnosaa - myös parturini mielestä.

Ei ole ryppyjä eikä tummia silmänalusiakaan edes näin talvella. Pitäsköhän sunkin ap tehdä asialle jotakin eikä vain valittaa ?

Vierailija
26/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 34v, 5 lastakin on ja just kakskymppinen poika luuli ikäisekseen, kysyi oonko lukiossa:D Ja baari-illan jälkeen vielä;) Ja papereita kysytään baarin ovella vielä ja jopa lastenlippua myydään bussissa hyvinä päivinä:D

Ryppyjä ei näy vielä. Ja olen kyllä huomannut että jotkut naiset on kateellisia, kaveritkin.

sä olet jo tottunut uurteisiisi ja ryppyihisi, kun ne tulee ekaa kertaa niin järkyttyy.

Jos luullaan usein paljon itseä nuoremmaksi, on se hyvä indikaatio, että nuoremmalta näyttää:) Eivät kaikki ikäänny samaa rataa, vaikka se kateellisia harmittaakin.

usko, että on yhtäkään nelikymppistä, jolla ei ole ryppyjä ja juonteita. Eikä ketään nelikymppistä luulla parikymppiseksi. Kolmekymppiseksi varmaan, mutta niillähän rupeaa jo olemaan niitä ikääntymisen merkkejä naamassa.

Vierailija
27/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 34v, 5 lastakin on ja just kakskymppinen poika luuli ikäisekseen, kysyi oonko lukiossa:D Ja baari-illan jälkeen vielä;) Ja papereita kysytään baarin ovella vielä ja jopa lastenlippua myydään bussissa hyvinä päivinä:D

Ryppyjä ei näy vielä. Ja olen kyllä huomannut että jotkut naiset on kateellisia, kaveritkin.

olin tuo joka epäili keski-ikäisten teiniulkonäköä. En ole ainakaan sulle kateellinen, itse olen 27 v ja lapseton (eli kroppakaan ei ole vielä rupsahtanut mistään kohtaa) ja minultakin kysytään aina papereita baarissa ja kaikki veikkaavat parikymppiseksi. En silti usko, että näyttäisin 40- vuotiaana enää kaksikymppiseltä, tai kukaan muukaan.

Vierailija
28/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Jennifer Aniston on nuorekkaan näköinen, ja esittihän se Frendeissä itseään monta vuotta nuorempaa henkilöä, mutta ei kukaan erehtyisi oikeasti luulemaan sitä kaksvitoseksi.. <a href="http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/04/tn2_jennifer_aniston…" alt="http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/04/tn2_jennifer_aniston…">http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/04/tn2_jennifer_aniston…; ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä päihtyneet työkaverit puhuu pikkujouluissa.

jos joku mulle sanoisi, että kuvan nainen on 20v. Itse veikkaisin, että 18-30v.

Itse asiassa mä en tiedä minkä ikäinen Jennifer on oikeasti.

Mulle on kyllä sen pikkujoulujen jälkeenkin sanottu, että ei ikinä uskoisi, että olen sen ikäinen kuin olen :) Anteeksi vain, jos se harmittaa. Mutta olen aika iloinen, varsinkin kun en edes yritä olla ikäistäni nuoremman näköinen.

t:42v.

Vierailija
29/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiennyt että se kostautuu. 3v on mennyt enkä ole välttämättä käyttänyt aina kasvovoidetta eikä puhdistuskaan ole ollut niin hyvää. Talvi on toki vielä aikaa jolloin iho on muutenkin huonossa kunnossa.

Eri vuodenajoille tarvii eri voiteet. Kuorinnat ja tehotipat vaki käyttöön.

Töihin olis tarkoitus mennä vuoden päästä joten nyt kun alkaa tsempata niin eiköhän sitä suht koht kunnossa olla.

Ja kyllä niitä ryppyjä alkaa ilmestyä n30v joten kun ikää on melkein 40v en ainakaan itse niitä häpeä. Rypyt kertovat eletystä elämästä. Ja vielä kun suurin osa niistä on nauru ryppyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi