Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ajattelette naisesta, joka ei ymmärrä naisia

Vierailija
13.02.2010 |

ja viihtyy paremmin miesten kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se pitää miehiä sitten jonain yli- ihmisinä. Siis jos ei yhdenkään naisen kanssa pysty tulemaan toimeen.

Vierailija
2/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä sellaisia naissovinisteja. Kovia yleistämään asioita kaikkia MUITA naisia koskeviksi, paitsi tietysti itseään.

Itsekin tulen oikein hyvin toimeen miesten kanssa, tulen myös näiden naissovinistien kanssa, ja aika monen ajatusmallia olen pystynyt muuttamaankin.

Mä olen ylpeä että olen nainen, enkä suostu ajattelemaan ominaisuuksia kuten reiluus, ronskius, selänä takana paskaa puhumattomuus, kyky selvittää asiat suoralla puheella, miehisinä piirteinä, vaan puurteinä, joita löytyy sekä miehiltä että naisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi nainen ystävänä, mutta hän tuleekin kaikkien kanssa toimeen.

En usko että kaikki naiset jauhaa seläntakana tai ei osaa puhua suoraan jne. jne, vaan en vain yksinkertaisesti jaksa useimpien naisten seuraa.

Puheenaiheet kun tuntuvat olevan lähinnä ulkonäköön (laihdutus), parisuhteeseen (itse olen yh/sinkku ja sellaisena tulen pysymään niin pitkään kuin mahdollista), lapsiin tai sitten vain yleistä valittamista, liittyvää valittamista/päivittelyä. Ei sitä jaksa loputtomasti kuunnella.

Jos yrittää kääntää puheenaiheen vaikka musiikkiin tai sellaisiin "turhiin" asioihin niin ko. puheenaihe kestää ehkä 5min ja taas valitetaan siitä kuinka blaa blaa blaaaaa blaa....

No myönnettäköön että omaan aika omituisen huumorintajun perusäiteihin verrattuna, enkä ole missään nimessä täydellinen mutta oikeasti. Pitääkö niitä ketutuksen aiheita jauhaa koko ajan? Itselleni toimii enemmän se että menen salille ja hakkaan säkkiä niin pitkään kunnes on parempi mieli. Enemmän se auttaa, kuin jatkuva vatvominen..

Anteeksi. Meni avautumiseksi. xD

Vierailija
4/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi nainen ystävänä, mutta hän tuleekin kaikkien kanssa toimeen.

En usko että kaikki naiset jauhaa seläntakana tai ei osaa puhua suoraan jne. jne, vaan en vain yksinkertaisesti jaksa useimpien naisten seuraa.

omituisissa piireissä. Mullakin on enemmän miespuolisia kavereita, mutta ei ne ole sen kummempia kuin naisetkaan. Puhuvat vain enemmän tisseistä ja perseistä. Yksikään mun tuntema nainen ei ole tuollainen mitä kuvailit, suurimmalla osalla tosin ei ole lapsiakaan, mutta ei kai nekään tee naisesta mitään pinnallista ihmishirviötä..

Vierailija
5/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispuolisiakin ystäviä. Mutta viihdyn yleisesti ottaen miesten seurassa paremmin.

Ja kyllä, minullekin toimii vitutukseen paremmin se, kun hakkaan säkkiä!

Ja minulla on oudohko huumorintaju. Naisten kanssa tunnen aina, että joudun pidättelemään jotenkin. Enkä todellakaan jaksa niitä vaate- ja sisustuspuheita.

ap

Vierailija
6/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi nainen ystävänä, mutta hän tuleekin kaikkien kanssa toimeen. En usko että kaikki naiset jauhaa seläntakana tai ei osaa puhua suoraan jne. jne, vaan en vain yksinkertaisesti jaksa useimpien naisten seuraa.

omituisissa piireissä. Mullakin on enemmän miespuolisia kavereita, mutta ei ne ole sen kummempia kuin naisetkaan. Puhuvat vain enemmän tisseistä ja perseistä. Yksikään mun tuntema nainen ei ole tuollainen mitä kuvailit, suurimmalla osalla tosin ei ole lapsiakaan, mutta ei kai nekään tee naisesta mitään pinnallista ihmishirviötä..

Suurin osa kaveripiiristäni on musiikki/leffa/kuntosali- ihmisiä enkä nyt kuollakseni muista milloin joku olisi tisseistä tai perseistä puhunut. Ja edelleen miehiä. Jos joku nainen meidän seuraan on eksynyt niin hän joko tuijottaa tyhjyyteen eikä sano mitään tai hyyyyvin harvoin nauraa jutuille ja on mukana muutenkin.

Ap: Kyllä! Juurikin niin. Useimpien naisten seurassa pitää jotenkin pidätellä juttuja ja varsinkin nauramista (minulla on tapana nauraa väärissä kohdissa). Ja jotenkin jos on useampi nainen lähettyvillä, tulee sellainen tarkkailtu olo. Ehkä lievää vainoharhaisuutta, mutta kuitenkin. =D

Niin ja on hieman vaikeaa tulla toimeen ihmisen kanssa joka puhuu innosta ja marimekkopaidoista, kun itse tiedän enemmän ns ug-musiikista ja american muscle autoista. ;)

Vierailija
7/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kaveripiiristäni on musiikki/leffa/kuntosali- ihmisiä enkä nyt kuollakseni muista milloin joku olisi tisseistä tai perseistä puhunut. Ja edelleen miehiä.

sehän on hyvä, ne eivät ole alkaneet pitämään sinua "yhtenä jätkistä".

Vierailija
8/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeen tuleminen minusta oo kiinni siitä, että tiedämme kamalasti kaikista samoista asioista eikä puhuta koskaan mistään sellaisesta mistä toinen ei tajua. Enempi se on joku henkilökemiatsydeemi kuin se että kumpikin katsoo samoja sisustusohjelmia ja tuunailee samoja autoja.

Niin ja on hieman vaikeaa tulla toimeen ihmisen kanssa joka puhuu innosta ja marimekkopaidoista, kun itse tiedän enemmän ns ug-musiikista ja american muscle autoista. ;)

Vierailija
9/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ole aivan yksin. Juu, minäkin nauraisin aina väärissä kohdissa, ja repisin huumoria sellaisista asioista, joille ei ehkä paranisi nauraa. Viimeksi perjantaina töissä keskusteltiin innokkaasti jostain Tila-ohjelmasta, jossa oli ollut aivan kaaamala talo. Olin taas ihan ulalla ja tylsistynyt. Ei mua kiinnosta mitä kippoja ihmisillä on hyllyssä tai millaiset tapetit seinällä!

Tykkään keskustella mm. urheilusta, elokuvista ja musiikista. Ne on ne mun jutusteluaiheet. Toki voin ja tykkään keskustella syvällisestikin, ja miesten kanssa voi puhua henkeviä siinä missä naistenkin kanssa.

Miehissä noin yleisesti ottaen tykkään sellaisesta tekemisen meiningistä. Ei pähkäillä joka asiaa puhki.

ap

Minulla on yksi nainen ystävänä, mutta hän tuleekin kaikkien kanssa toimeen. En usko että kaikki naiset jauhaa seläntakana tai ei osaa puhua suoraan jne. jne, vaan en vain yksinkertaisesti jaksa useimpien naisten seuraa.

Suurin osa kaveripiiristäni on musiikki/leffa/kuntosali- ihmisiä enkä nyt kuollakseni muista milloin joku olisi tisseistä tai perseistä puhunut. Ja edelleen miehiä. Jos joku nainen meidän seuraan on eksynyt niin hän joko tuijottaa tyhjyyteen eikä sano mitään tai hyyyyvin harvoin nauraa jutuille ja on mukana muutenkin. Ap: Kyllä! Juurikin niin. Useimpien naisten seurassa pitää jotenkin pidätellä juttuja ja varsinkin nauramista (minulla on tapana nauraa väärissä kohdissa). Ja jotenkin jos on useampi nainen lähettyvillä, tulee sellainen tarkkailtu olo. Ehkä lievää vainoharhaisuutta, mutta kuitenkin. =D Niin ja on hieman vaikeaa tulla toimeen ihmisen kanssa joka puhuu innosta ja marimekkopaidoista, kun itse tiedän enemmän ns ug-musiikista ja american muscle autoista. ;)

Vierailija
10/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta he, joiden kanssa todella synkkaa eivät koskaan ole olleet täysin femme-naisia tai macho-miehiä. Tietynlainen, ei välttämättä mitenkään silmiinpistävä, androgyynisyys viehättää minua aina. Ei niinkään ulkonäössä, vaan sosiaalisesen sukupuolen roolissa.

Vierailija
11/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kaveripiiristäni on musiikki/leffa/kuntosali- ihmisiä enkä nyt kuollakseni muista milloin joku olisi tisseistä tai perseistä puhunut. Ja edelleen miehiä.

sehän on hyvä, ne eivät ole alkaneet pitämään sinua "yhtenä jätkistä".

Ai ei vai?! xD Miä olen aina ollut "hyvä jätkä" tässä porukassa. Kun tulin raskaaksi niin herrat meinasivat tukehtua ilmaan ja eräskin sanoi että eivät he ole minua naisena ajatelleet. Hyvä niin.

Kyllähän nuo äijät kertoo ihan rohkeasti kaikki seksi kokeilut ja vastaavat ja kun olimme nuoria(18-23), kauniita sinkkuja niin istuimme kesäisin terasseilla yhdessä vertailemassa, juurikin, tissejä ja perseitä. =D Näillä herroilla nykyään kuitenkin pyörii muitakin asioita mielessä kuin ne tissit ja perseet.

Taidatpa itse liikkua ihme porukoissa.

Vierailija
12/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös ns "hyvä jtäkä" ja käynyt mm. intin. Ymmärrän kumpaakin sukupuolta, joten en osaa sen kummemmin kommetoida, kuin että on hyviä ystäviä sekkä naisia että miehiä

Vierailija
13/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, että miksi jotkut naiset kehuvat olevansa juuri noita jätkiä, että eivät eroa mitenkään miehistä, ja se on etu, jos miehetkään ei heitä naiseksi tunnista, mutta milloin joku mies kehuskelisi sillä, ettei tule miesten kanssa ollenkaan toimeen, ei ymmärrä heidän juttujaan, ja naisetkin pitävät yhtenä neideistä? Jos siis on hetero.

Vierailija
14/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla aika lailla androgyyni, vaikka pukeudun naisellisesti. Seksuaalisesti olen kuitenkin hetero (eihän sitä koskaan tiedä!).

Mutta kyllä minunkin naispuoliset ystäväni ovat sellaisia, joiden sukupuolirooli ei ole perinaisellinen.

ap

Vierailija
15/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoi että on aina tullut paremmin toimeen naisten kanssa, ettei sillä ole miespuolisia kavereita ollenkaan. Mä kysyin miks. Se suuttu ihan kauheesti ja alko huutaa mulle että luuleksä et mä oon joku homo vai. Ja siihen katkes se suhde.

Kenpä tietää. Naisen kanssa se meni naimisiin sittemmin.

en ymmärrä, että miksi jotkut naiset kehuvat olevansa juuri noita jätkiä, että eivät eroa mitenkään miehistä, ja se on etu, jos miehetkään ei heitä naiseksi tunnista, mutta milloin joku mies kehuskelisi sillä, ettei tule miesten kanssa ollenkaan toimeen, ei ymmärrä heidän juttujaan, ja naisetkin pitävät yhtenä neideistä? Jos siis on hetero.

Vierailija
16/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tykkään naisista. Mutta kun haluan seksiä vain miesten kanssa.

Toisaalta mun on helppo ymmärtää, että sukupuoli- tai seksuaali-identiteetti ei ole mikään joko tai.

ap

Vierailija
17/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi kiva suhde tuliskin naisen kanssa jos niiden kanssa ei voi puhua mistään eikä tule toimeen mutta seksiä pitäis kuitenkin saada. Klassinen panopuu :)

että tykkään naisista. Mutta kun haluan seksiä vain miesten kanssa. Toisaalta mun on helppo ymmärtää, että sukupuoli- tai seksuaali-identiteetti ei ole mikään joko tai. ap

Vierailija
18/18 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tekee yhdestä muuten ihan perusnaisesta miesmäisen, ja se on empatiakyvyttömyys. Kutsutaan varmaan sitten suoraan puhumiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi