Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nielurisaleikkauksen jälkeen ulos?

Vierailija
13.02.2010 |

Eli miten pian voi 4 vuotias olla ulkona nielurisojen poiston jälkeen, onko jotain merkitystä kun nyt on pakkasia enemmän tms.? siis tietysti lapsen vointi on tratkaisevaa ja pitää olla riehumatta ja rasittamatta. Kolme vuorokautta leikkauksesta niin voikohan huomenna tehdä rauhallisen kävelylenkin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 2 viikkoa ihan kuollut...

Vierailija
2/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ihmetyttääkin kun lapsi on hyvässä kunnossa ja kaksi viikkoa on levättävä ja oltava riehumatta. särkylääkkettäkin piti ottaa aimo annokset vähintään ekan viikon ja meillä ei tarvii niitäkään kuin annan ihan vähän varmuudeksi. Olen ihan ihmeissäni tästä toipumisesta. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rauhallisen lenkin voikin tehdä, kotiin heti jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla mutta nielurisaleikkaus oli pääpointti meidän tapauksessa. Nyt kun kuulen kokeneilta että kipuja oli ja olo kuollut niin ihmettelen vain enemmän ja enemmän. Lapsi on pystynyt juomaan ja syömään (nestemäistä ja viileää tietysti) alusta asti ihan hyvin. ja sairaalassa sanottiin että aina sen verran menee mahaan verta että jossain vaiheessa tulee oksennuksena pois eikä sitäkään tapahtunut. Ap

Vierailija
5/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajettelin, jos olit erehdyksessä kirjoittanut väärin. Toipuminen kun on nopeampaa kitarisaleikkauksesta kuin nielurisaleikkauksesta. Meillä leikattiin kitarisat ja viikko piti olla juoksematta ja rasittumatta. Pakkaseen en osaa ottaa kantaa. Tärkeintä on kai verenpaineen pitäminen alhaalla, että ompeleet kestäisivät kiinni eivätkä ala vuotaa. Siksi rasittava liikunta aluksi kielletty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän